Wei Ying yıkandıktan sonra kendine engel olamayıp odasından çıktı. Etrafı kolaçan edip Lan Zhan'ın odasına girdi. Lan Zhan aynanın karşısına oturmuş saçlarını tarıyordu. Wei Ying'in geldiğini görünce tarağını bırakıp ayağa kalktı.
- Lan Zhan şey ben seninle uyumaya alıştım da. Bu gece de beraber uyuyabilir miyiz?
Masumca Lan Zhan'a bakıyordu.
- Wei Ying yarınki düğünümüzle beraber zaten her gece birlikte uyuyacağız.
- Evet ama senden ayrı kalamıyorum.Lan Zhan kalp ritminin hızlandığını hissediyordu.
- Lan Zhan saçını tarıyordun galiba. İstersen ben de tarayabilirim.
Başıyla onayladı. Sandalyeye geri oturdu ve tarağı Wei Ying'e uzattı. Wei Ying elleriyle Lan Zhan'ın saçlarını okşadı.
- Saçların yumuşacık Lan Zhan.
Ardından usulca saçlarını taramaya başladı. Lan Zhan, Wei Ying saçlarını tararken huzurla gözlerini kapattı. Wei Ying, Lan Zhan'ın canını acıtmaktan çekinerek olabildiğince dikkatli bir şekilde saçlarını taradı. Yeterince taradığından emin olduktan sonra tarağı bıraktı. Eğilip Lan Zhan'ın saçlarını kokladı ve küçük bir öpücük bıraktı. Wei Ying'in saçlarını öpmesi Lan Zhan'ın nefesini kesmişti.
- Lan Zhan hadi uyuyalım.
Lan Zhan'ın ellerinden tutup ayağa kaldırdı ve yatağa yöneldi. Yatağa yatıp Lan Zhan'ı kendine çekti. Yorganı üstlerine örttükten sonra Lan Zhan'a sarıldı. Alnına öpücük kondurdu. Huzurla iç çekti.
- İyi uykular Lan Zhan.
- İyi uykular Wei Ying.İyice Wei Ying'e sokularak uykuya daldı. Sonraki sabah ikisi de kapının çalmasıyla uykularından uyanmak zorunda kaldı.
- Lan er-gongzi düğün için hazırlıklara başlamamız gerek. İçeri girebilir miyim?
- Bir dakika bekleyin lütfen.Yataktan fırlayıp üstlerini düzelttiler. İkisi de insan içine çıkılabilir gibi göründüklerinden emin olduktan sonra Lan Zhan içeri girmesini söyledi. Odaya giren kişi Wei Ying'in de odada olduğunu görünce aklına gelen düşünceler yüzünden kızarmaktan kendini alıkoyamadı.
- Wei gongzi çıkmanız gerek. Sizi hazırlamakla görevli kişi odanızda sizi bekliyor olmalı.
Wei Ying, Lan Zhan'ın alnını öpüp odadan çıktı. Kendi odasının kapısının önünde biri bekliyordu.
- Wei gongzi düğün için hazırlıklara başlayalım.
İkisi de çalışanların yardımıyla hazırlandılar. Saçlarını, bakımlarını ve makyajlarını yapmak birkaç saat sürmüştü. Bu süreçte de sarayın bahçesi düğün için hazırlanmış ve misafirler de gelmeye başlamıştı. Wei Ying odasından çıktığında Lan Zhan da onunla aynı anda odasından çıkmıştı. Wei Ying, Lan Zhan'ı görünce ağzı açık kalmıştı.
"Büyüleyici görünüyor. Lan Zhan benim eşim olduğu için çok şanslıyım"
Lan Zhan onun bu haline gülmüştü. Wei Ying, Lan Zhan'ın gülümsemesiyle kendinden geçmişti.
"Bunca zamandır Lan Zhan'a olan hislerimi fark edemediğime inanamıyorum."
Wei Ying'in halâ yerinden kıpırdamadığını görünce Lan Zhan, Wei Ying'in yanına gelip elini tuttu.
- Misafirler bekliyor olmalı. Hadi gidelim.
Wei Ying başını hızlı hızlı sallamıştı. Düğünün yapıldığı yere vardıklarında Lan Zhan elini çekti.