Eve girmeden önce büyücü kapının önünde bekleyip çantasının içinden bir şey çıkardı. Ee tabi bir meraklı olarak sordum bende.Julia : O ne ne yapacaksın onunla ?
Büyücü: Bu bir tuz. O bizi görünmeyen şeylerden koruyacak ve onların bize musallat etmesini engelleyecek.
Tuz mu? Ne garip bişey bir tuz mu bizi koruyacak. Umarım gerçekten bir büyücüsündür. İnanılması güç şeyler yapıyorsun çünkü.
Julia : Tuz mu bir tuz mu koruyacak bizi. Gerçekten çok ilginç.
Bana öyle bir sinirli baktı ki galiba altıma kaçırdım. Sanki bana sus yoksa seni çok fena yaparım dermiş gibi.
Büyücü : Öyle mi tuz ilginç he. Benden iyi mi bileceksin burda bu işi bilen benim sen sadece sus ve beni takip et
Eyvah çok kötü kızdı. Umarım beni burada bırakıp gitmez. Ona hep böyle büyücü diye mi sesleneceğim. Bir adı olmalı.
Julia : Tamam tamam kızma lütfen. Şey sakıncası yoksa adını söyler misin sana sürekli büyücü demek istemiyorum da.
Robin : Benim bir adım yok ama eğer tabi istersen bana Robin diyebilirsin.
Robin mi? Robin hood gibi bir kahraman olsa gerek.
Julia : Robin. Anladım ismin güzelmiş.
Robin : Peki senin adın ne bakalım?
Ona adımı söylemeli miydim? Sonuçta tanımıyordum. Ama o da bana adını söyledi ne olacak söyleyeyim gitsin.
Julia : Benim adım Julia.
Julia : Peki Julia hazırsan içeriye girelim işim bitti burda.
Eveet başlıyoruz. Tanrı bizi korusun.
Julia : Evet hazırım hadi girelim Robin.
Ve yavaşça içeriye girdik. Robin de benim gibi etrafı süzüyordu. Birşeylere bakıyordu. Daha sonra çantasından bişey çıkardı. Bir büyüteç. Üzerinde yıldız işareti vardı.
Ne bu böyle her yerde karşıma çıkıyordu. Ama galiba bu işaretin ne olduğunu kimin bildiğini biliyorum. Tabiki de karşımda duran büyücü Robin...
Dayanamayıp sordum ona;
Julia : Robin sana bişey sorabilir miyim?
Robin : Tabi sor bakalım.
Julia : Bu yıldız işareti ne anlama geliyor yani iyi bişey mi ?
Robin : Sayılır. İyide denebilir kötü de. Bildiğim kadarıyla sonsuzluk işareti anlaminda kullanılıyor.
Anlamamıştım ama galiba kötü bişey gibi hissettim. Ben neden kitaptan bahsetmedim ki ona. Zaten biz kitap için iletişime geçmiştik birbirimizle derken Robin de tam onun üzerine sordu bana ;
Robin : Julia, bana bahsettiğin kitabı verir misin ?
Julia : Bende tam onu diyecektim Robin.
Robin : Hadi ver inceleyelim bakalım.
Kitabı çantamdan çıkardım ve Robin'e verdim. Robin kitabı incelerken bende ona bakıyordum.
Julia : Eee bişey anlayabildin mi bu kitap neyin nesiymiş?
Robin bana korku dolu bakışlar atarak şöyle dedi;
Robin : Bu kitabı nereden buldun ?
Julia : Neden kötü bişey mi var ki?
Robin : Julia bu kitabı nereden buldun dedim!
Robin o kadar sinirliydi ki korkudan kekelemeye başladım ve ona kitabı bulduğum yeri gösterdim.
Julia : G-gel göstereyim o zaman.
Robin'i , Charlie'nin odasına götürdüm ve gizli geçidi gösterdim. Robin korku dolu adımlarla bana bakıp sordu ;
Robin : Burası da ne böyle içeride ne var?
Julia : İçeride ne olduğunu kendin görmek istemez misin?
Robin kitabı bana verip çantama koymamı istedi. Kendisi de geçidin içine girdi. Merakla onu takip etmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOWEN'LERİN KORKUNÇ HİKAYESİ
Misterio / SuspensoKısaca özeti ; Julia 14 yaşında güzeller güzeli ve merak dolu ve aynı zamanda maceraperest bir kızdır. Bir gün yağmurun ona verdiği güzel anıları yaşarken peşini bırakmayacak bir kabus ile karşılaşır. Bundan kurtulmak için çok mücadele etmek zorund...