Ve sonunda Robin de içerdeydi. Etrafa bakmaya başladı ve bana da sorular yöneltti ;Robin : Buranın ne olduğunu biliyor musun Julia ?
Julia : Hayır Robin ama bir kitaplığa benziyor büyü kitaplığına.
Robin : Evet Julia burası bir büyü kitaplığı. Birine ait olmalı.
Robin buranın birine ait olabileceğini söyleyince ona Charli'den bahsetmek istedim. Hatta Charlie ve tüm ailesinden.
Julia : Evet Robin burası birine ait. Charlie adında bir çocuk. O ve ailesi buradan çok uzun zaman önce taşınmışlar. Çünkü Charlie aklını kaybetmiş. Olmayan şeyler görmeye başlamış. Galiba bu oda ile bir bağlantısı vardı. Sence de olabilir mi Robin ?
Robin : Evet olabilir. Ama neden aklını yitirmiş biri ona büyü mü yapmış ?
Julia : Bilmiyorum Robin ama duyduğuma göre olmayan şeyler görüyormuş nedense sadece kendisi görüyormuş. Aslında bir kız kardeşi varmış oda görüyormuş ama o Charlie'den farklıymış. Charlie korkularını dışa vururken o saklıyormuş.
Robin : Neden saklıyormuş peki?
Julia : Bunu maalesef kimse bilmiyormuş Robin. Bu arada benim bulduğum kitapta buradaki kitaplara benziyor ama ben bu kitabı burdan almadım. Charlie'nin odasında buldum. Hemde yatağının üzerinde.
Robin : Yatağın üzerinde mi? O çocuk bu kitabı okumuş olmalı.
Julia : Evet olabilir ama bilemeyiz.
Odada dolaşmaya devam ettik ve Robin bişey farkettiğini söyledi. Benim bulduğum o gizemli kasa. Bana bunu sordu ama ben de bilmediğimi söyledim. Ona odadaki duvarda yazılı olna bir bilmeceden bahsettim. Onu okudu ve bilmeceyi çözdü. Vay canına !
Julia : Robin bunu nerden bildin?
Robin : Bir büyücü olduğumu unutuyorsun galiba.
Haklı benimki de soru yani.Kasanın içinden bir asa çıktı ve galiba cadı asasıydı. Bu arada şifrenin cevabı ise kız kardeşinin ismi imiş. Merry...
Ne kadar güzel bir kardeşsin sen Charlie.
Neyse evde biraz daha dolaştıktan sonra benim gitme vaktim de gelmişti. Robin ile beraber odadan çıktık ve evin kapısına doğru gittik. Aramızdaki sohbette şöyleydi;
Robin : Kitabı inceledim birşeyi yok ama sana biseyler sormam lazım.
Bunu söyleyince korktum ama ne soracağını da merak etmedim değil.
Julia : Tabi sor.
Robin : Olmayan şeyler gördüğün oldu mu hiç?
Ben öyle korktum ki bu sorudan ama annemle benim başıma gelen o şeyi anlatsa mıydım ki. Evet anlatmalıyım.
Julia : Evet bir defa olmuştu hatta annemde görmüş bunu. Neden ki.
Robin : Bu kitap ruhları kendine çekiyor ve galiba sana da musallat olmuşlar.
Neee! Eyvahlar olsun ne yaptım ben. Ah Tanrım sen beni koru.
Julia : P-peki ne yapmalıyım ben nasıl kurtulacağım ?
Robin : Şöyle ki bu kitabı önce yakmalıyız. Sonra da üzerinde kalan o şeyler gidecektir.
Oh neyse ki biraz rahatladım.
Julia : Tamam o zaman hemen yakalım.
Bir çöplüğe doğru yürüdük. Robin kitabı aldı ve ateşe verdi. Ama bir de ne görelim. Kitap yanmıyordu. Bu nasıl olabilir. Ben bu kitabı nasıl taşımıştım yanımda bir de evime götürdüm. Ah akılsız kafam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOWEN'LERİN KORKUNÇ HİKAYESİ
Gizem / GerilimKısaca özeti ; Julia 14 yaşında güzeller güzeli ve merak dolu ve aynı zamanda maceraperest bir kızdır. Bir gün yağmurun ona verdiği güzel anıları yaşarken peşini bırakmayacak bir kabus ile karşılaşır. Bundan kurtulmak için çok mücadele etmek zorund...