~Düzenlendi~~Taehyung~
Arabayı durdurup bir süre içinde oturdum.
Yeni bir şarkı üzerinde çalışıyorduk ve böyle sessiz bir ortamı pek kolay bulamıyordum.Arabadan inip garajdan çıktığımda telefonum titremeye başladı. Eve doğru yürürken pantolonumun cebinden telefonumu çıkardıp ekrana bakınca üyelerin olduğu grup sohbetinden gelen bildirimleri görünce gözlerimi devirdim. Tanrı aşkına ayrılalı bir saat bile olmamıştı bu sürede konuşacak ne bulmuş olabilirlerdi ki?
Bir yandan kapı şifresini diğer yandan da telefonun şifresini girmeye çalışırken epey zorlanmıştım. Sonunda telefonu bırakıp kapıyı açıp eve girdim, Yeontan koşarak yanıma gelip kucağıma çıkmaya çalışınca gülerek eğilip aldım.
"Baban evde yokken ne yaptın bakalım. Özledin mi beni?"
Kafasını okşarken sanki söylediklerimi anlamış gibi havladı.
Kucağımda Yeontanla içeriye yürürken sonunda telefonumun şifresini girdim.Hoseok hyung: Size demedim mi geri dönüş yakın diye?
Kesin yeni müzik videosu çekimlerinden
Bir de aynı anda atmışlar.Yoongi hyung: Geri dönüş yapacaklarını geçen hafta söylemişlerdi
Senin dün kalkıp bu ay geri dönüş yaparlar demen bir şeyleri tahmin ettiğin anlamına gelmiyorJungkook: Hyung sen şirketten çıkarken yorgunluktan ölüyorum diyordun.
Kızların hesaplarında gezdiğine göre geçmiş demek ki yorgunluğun.Hoseok hyung: Tüm gün Jin hyungla grubun eski şarkılarını açıp "ne zaman yeni şarkı çıkacaklar" diye ortada gezen de bendim zaten
Namjoon hyung: Yarın yemek yiyeceğimiz yer için biriniz mekan baktı mı?
Seokjin hyung: Neden her zamanki yere gitmiyoruz ki
Jungkook: Hyung yer yok dedik ya restoranda
Dinlemediğin için bizi duymamış olman normal
Yemek yemekle meşguldün o araJimin: ㄱㄱㄱㄱㄱ
Bizim şirketin ilerisinde bir yer vardı oraya gidelim olmaz mıTaehyung: Güzel yer orası
Hem hayranların girebileceği bir yer de değil
Rahat ederizNamjoon hyung: Tamam o zaman
Yarın akşam 7 gibi giderizYeontanın havlamasıyla telefondan kafamı kaldırıp ona baktım. Boş mama kabının yanında durmuş bana bakıyordu.
Ayağa kalkıp mama kabını doldurduğumda biraz yanında durup odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR | TAELICE
Fanfiction"Sebebi ne?" "Neyin sebebi ne?" Kısılan sesimle alt dudağımı ısırıp yüzüne baktım. Gözlerimin içine dikkatle bakması utançtan kızarmama yol açıyordu. "Ağladığın için canımın yanmasının yada seni şu anda öpmek istememin sebebi ne?" Kim Taehyung X L...