~Düzenlendi~Şirketin dördüncü katındaki dinlenme yerinde oturmuş şirket yöneticilerinin söylediklerini düşünüyordum.
°°°°°°
"Senin için aldığımız bunca önlem ve tedbire rağmen dün kimseye haber vermeden çıkmak da neyin nesi? Bu nasıl bir sorumsuzluk?"
Yang başkan sinirli sesiyle konuştuğunda yanımda duran Hanbinin gerildiğini hissederken kafamı yere eğip cevap vermedim.
"Tabiki bir şey söylemez. Kafasına göre iş yapıyor! Hem kendisi hemde diğer kızlar. Kime güveniyorsunuz da böyle davranabileceğinizi sanıyorsunuz? Hanbine mi yoksa Bigbang üyelerine mi? İstesek hepinizin üzerini çizebiliriz! Bu son yaptıklarınız da bunun için gayette yeterli bir sebep"
Kafamı kaldırıp Yang Min Suk'a baktım. Ne diyordu şimdi bu?
"Kimseye güvendiğimiz falan yok. Ayrıca bizi şirketten atma planlarınız varsa çekinmenize hiç de gerek yok. Bizim kaybedecek bir şeyimiz yok, ne de olsa sektörde olan tek şirket sizin şirketiniz değil. Bize muhtaç olan sizsiniz biz değiliz"
Sinirden kızaran yüzüne büyük bir zevkle baktım. Şirket için yazdığımız, yaptığımız yüzlerce şarkı vardı bizim iznimiz olmadan hiçbirini alamayacaklarını onlarda çok iyi biliyordu.
"İzin günlerimizde şirkette kalmak için ne zamandan beri sizden izin alır olduk?"
Konuşan Hanbinle sinirle etrafa bakan gözleri bu sefer de onu buldu.
"Ne diyorsun sen?"
"Sözleşmede böyle bir şeyden bahsedildiğini hatırlamıyorum. İzin günlerimizde şirketten istediğimiz saatte ve istediğimiz şekilde çıkabiliriz"
Yang başkan sessizliğini bozup konuşmak üzere olan kardeşini susturdu.
"Bundan sonra iki grupta şirketten izinsiz görüşmeyecek ve şirkette de yan yana gelmeniz dahi yasak. Sadece şirkette değil bundan sonra Ikon üyelerinin olduğu yerde Blackpink üyeleri, Blackpink üyelerinin olduğu yerde Ikon üyeleri olmayacak. Anlaşılmayan bir şey?"
İkimizden de ses çıkmayınca kafasını salladı.
"Güzel çıkabilirsiniz"
Hanbin hızla odadan çıktığında hafifçe eğilip bende çıktım.
°°°°°
Tabi bu sadece Yang başkanın söyledikleriydi. Yönetim kurulu onlar kadar sakin ve normal konuşmamış içlerinden geçen tüm nefreti ve siniri yüzüme vurmuşlardı.
Tabiki de Hanbine bir şey söylememişlerdi çünkü buna cesaret edemezlerdi. Hanbin sinirlenince her şeyi yapacak bir insandı ve kimse ne yapacağını kestiremzdi.
Şirketin pisliklerini en çok bilen kişiydi ve bunları canı isterse şirkete karşı kullanmaktan çekinmezdi.
Sözleşmesini anında fes edip tüm üyeleri toplayıp şirketten gidebilirdi. Ve şirketin de hem Hanbin hemde Bobbye ihtiyacı vardı. Bunu göze alamazlardı.
Yanımdan geçen bir kaç çalışan bana bakarak fısıldadığında gözlerimi devirip ayağa kalktım.
Geldiğimden beri benim için şirkette pek iyi şeyler söylenmiyordu ve yaptıklarım yüzünden bir anda hem şımarık hemde sorumsuz biri olmuştum onların gözünde.
Tabiki yediğim o kadar laftan sonra böylece oturup durmayacaktım sadece doğru zaman lazımdı.
"Lisa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR | TAELICE
Fanfiction"Sebebi ne?" "Neyin sebebi ne?" Kısılan sesimle alt dudağımı ısırıp yüzüne baktım. Gözlerimin içine dikkatle bakması utançtan kızarmama yol açıyordu. "Ağladığın için canımın yanmasının yada seni şu anda öpmek istememin sebebi ne?" Kim Taehyung X L...