0.8

1.1K 67 91
                                    


~Düzenlendi~

Şirkette yapım odasında oturmuş şarkının alt yapısını arıyorduk.
Kim nasıl silmişti bilmiyorum ama yeni albümün kaydedilen tüm şarkıları da beraberinde gitmişti.

Tabi Jennie unni bunu duyduğunda haklı olarak ufak çaplı bir sinir krizi geçirmiş, buraya geldiğimiz neredeyse bir saat boyunca da silen kişiye olan sinirini atmamış aklına geldikçe söyleniyordu.

Başımı sol elime dayamış kaçıncı olduğunu bilmediğim şirket bilgisayarlarından yeni birine belki buradan silinmemiştir diye bakıyordum.
Yanımda oturan Jennie elinde ki tableti masaya atınca yerimden sıçrayıp ona baktım.

"Yani nasıl oluyor da aynı anda şirketin tüm bilgisayarlarından, tabletlerinden ve yapım odasında ki arşivden yanlışlıkla silebiliyor anlamıyorum!"

Sonlara doğru sinirle bağırdığında dudaklarımı büzdüm.

Bu ilk defa başımıza gelmiyordu. Ne zaman yeni bir albüm yada şarkı çıkarsak her seferinde aynısı oluyordu.

Daha önce çıkış yapmamıza üç gün kala Whistle'nin tamamı her yerden silinmiş, eskisini tekrar bulamamıştık. Tekrar aynı alt yapıyı yapma zamanları olmadıklarını söyleyip şarkıyı iptal edecekleri için Hanbin kendi yaptığı orjinal halini kullanmalarını istediğini söylemiş şirket kabul etmese de şarkının sahibi olduğu için mecburen kabul etmek zorunda kalmışlardı.

Bu ne kadar daha iyi olsada her seferinde şansımızın bizden tarafıya gideceği anlamına gelmiyordu.

Bizimle uğraşan biri olduğu halde şirket bırak tedbir almayı dışarıya bilgi satıldığı halde çalışanları yanımıza kadar gönderiyordu.

Daha geçenlerde Jennie unni ve Kainin şirketten ayrılırken çekilen fotoğrafları bir medya kanalına satılmış, medya müdürü Yang başkanın arkadaşı olduğu için fotoğrafları silmişti. Tabiki şirketin yaptığı tek şey Jennie unniyi toplantıya çağırıp daha dikkatli olmalarını söylemekti.

Sinirle yerimden kalkıp kahve makinesinden iki şekersiz kahve alıp birini Jennie'nin önüne koydum.

"Yok işte bulamıyoruz yeniden kaydedelim"

"Asıl sorun Forever Young değil onun çözümünü buluruz zaten performans sergiledik o kadar. Asıl sorun kaybolan diğer albüm şarkıları!"

Tam o sırada yapım odasının açılan kapısından Loren içeri girdi.

"Yok hiçbir yerde. Bulamadık"

"Ne olacak şimdi?"
Heyecanla sorduğum soruyla sıkkınca nefesini verdi.

"Büyük ihtimalle hem albüm hemde konserler iptal olacak"

Jennie unni yerinden hızla kalkıp sinirle bağırdı.

"Neden iptal olsun ki! Tekrar kaydedebiliriz"

Loren Jennie'nin sinirli çıkan sesine nazaran sakin çıkan sesiyle cevap verdi.

"Zamanımız yok. Konserde sergilenmek için çıkacaktı albüm. Albüm çıkmazsa şarkı sayısı yetersiz diye konser süresi azalacak her performans arasına bir şey koyamayız ki"

Daha fazla dinlemek istemediğim için dolan gözlerimle odadan çıkıp merdivenlerinden çatı katına gittim.
Aylardır çalışıyorduk ve aptalın biri yüzünden tüm emeğimiz çöpe gitmişti.

Çatı katının kapısını açıp kendimi dışarı attım.
Korkuluklara yaklaşıp kahve bardağına gözlerimi diktim.
Cebimde titreyen telefonla oflayıp dolu olan gözlerimle telefona baktım.
Jisoo unni arıyordu. Elimde ki bardağı yere bırakıp telefonu açtım. Onlara nasıl söyleceğim konusunda emin değildim.

AMOR | TAELICEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin