4

35 6 0
                                    

Vücudu ellerimin altında anbean kasılıyordu. Dudaklarına sadece dokunuyordum ama bütün sıcaklığı vücudumu ele geçirmişti bile. Yakasındaki ellerimden birini boynuna doğru çıkarıp onu kendime biraz daha yaklaştırdım.

Geri çekilmiyordu ama hareket de etmiyordu. Donup kalmıştı.

Yavaşça geri çekildim. Anında göz göze geldik. Bütün okulun bizi izlediğine emindim. Amacım da buydu. O benimle uğraşırsa ben de onunla uğraşırdım.

Ellerimle ellerini tutup yüzüne zafer dolu gülümsememle eğildim.

''Çıkışta görüşürüz, Sevgilim.'' Uzanıp yanağına bir öpücük kondurup topuklarımın üzerinde zaferle döndüm. Tam da tahmin ettiğim gibi bahçedeki herkes kendi arasında fısıldaşmaya başlamıştı. Tüm gözler bizim üzerimizdeydi.

Hoseok ve Jimin'in yanına gidip gözümle okul kapısını işaret ettim. Bana şok içinde bakmalarına rağmen mesajımı anlamış anında peşimden gelmeye başlamışlardı.

İçeri girdiğimizde insanların fısıldaşmalarını duyuyordum.

''Sevgililer mi gerçekten?''

''Vay canına Taehyung kapmış Jungkook'u''

''Saçmalama asıl Jungkook nasıl kapmış onu?''

''İnanmıyorum resmen tüm okulun önünde onu öptü.''

''Kıskandım. En iyi kombinasyon olabilirler.''

''Bu cesareti nasıl gösterdi anlamıyorum. Kim Taehyung öpüşmez ki.''

Bingo.
Kim Taehyung hiç kimseyle öpüşmezdi.

....

''Bak bir daha soruyorum. Bir günde ne oldu da biranda sevgili oldunuz?''

Sabahtan beri başımın etini yiyordu karşımdaki ikili. Ama ne kadar güçlü durmaya çalışsam da dakikalar önce büyük bir kriz geçirmiş ölümden dönmüştüm.

Onun yüzünden.

Çok yorgundum. Vücudumu taşımayı bırak göz kapaklarımı zor açık tutuyordum. Fazlasıyla adrenalin dolu bir gün olmuştu ama hala halletmem gereken şeyler vardı.

''Pekala, daha fazla soru yok en azından kötü bir şey olup olmadığını söylemen yeter Jungkook. Seni merak ediyoruz bizi de anla.''

Yalvaran gözlerle bana bakayan ikiliye döndüm. İyi değilim demek isterdim ama her şeyi kendim halletmeyi severdim. Zor da olsa gülümseyerek ikisine yaklaştım.

''İyiyim ve kötü bir şey yok. Olursa anlatacağım ama şu an bana bırakın bu meseleyi. İlerleyen zamanlarda size hepsini tek tek anlatacağım.''

''Deli çocuk, o değil de yakışıyorsunuz ha.''

''Sizi bilmem ama benim için Taehyung ayaklı sex. Hayatımda bu kadar sexy bir insan görmedim. Keşke kişiliği de güzel olsaydı.''

Hoseok'un cümlesiyle ikimiz de gülmüş derse giren öğretmenle dikkatimizi oraya vermiştik.

Son zilin de çalmasıyla birlikte Jimin ve Hoseok'la vedalaşıp adımlarımı halletmem gereken bir diğer meseleye doğru yönlendirdim.

Odasının kapısını tıklatıp onun göstermediği kibarlığı gösterip gel demesini bekledim ve sonra da içeriye girdim.

Beni gördüğü an gözleri korkudan kocaman oldu. Güzel bir manzara.

''Evet, Bay Min. Bir daha yanınıza uğramayacağımı falan sanmıştınız herhalde. Ne bu telaş.''

''Jungkook ben-''

LollipopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin