22. Plán

433 26 5
                                    




,,Vypadá to, že tu jsme všichni. Můžeme tedy začít." Velitel Jeon se rozhlédl po kulatém stole, kde sedělo všech deset generálů Lee Taemin, Min Yoongi, Kim Namjoon, Jay Park, Choi Minho, Kim Kibum, Park Seojoon, Kim Jongin, Choi Yeonjun a jeho syn Jungkook. Dal svému synovi pozici generála před pár dny, kdy se vrátila skupina vedená Taeminem s nepořízenou a zprávou o úmrtí jednoho z deseti generálů. Jeho tělo nalezeno na hranici teritoria bylo téměř k nerozeznání. Proto na volnou pozici dosadil Jungkooka. Mladý vůdce byl více než rád a pozici bez řečí přijmul.

,,Generále, vaše hlášení z výpravy." Vyzval černovlasou alfu a ta vstala.

,,Moje výprava zabrala víc dní, než jsem předpokládal. Na cestě jsme se museli vypořádat s mnoha zdivočelými. Ke smečce žhavého ohně jsme dorazili s dvoudenním zpožděním ale i to stačilo na to, aby se do nich zdivočelí pustili. Během jedné noci je podle velitele přepadli a vypálili polovinu města. Smečka utrpěla velké ztráty, a proto odmítla svou účast v této bitvě. Přišli o mnoho bojovníků a teď se soustředí na posilnění zbytku teritoria. Přesto velitel posílá své modlitby a přání, abychom vyšli jako vítězové a omlouvá se, že nemůže pomoct." Yoongi se zamračil a zavrtěl hlavou. Velitel pokynul k usazení a svou pozornost přenesl na Yeonjuna.

,,A jak dopadlo rozmlouvání s menšími smečkami?" beta se s vážným výrazem postavila.

,,Obešel jsem všech dvanáct smeček obývajících stát. A na pomoc nám přijde šest. Zbylí odmítli z nejasných důvodů. Bylo to zvláštní abych řekl pravdu. Jedna smečka se chovala až nepřátelsky."

,,Jaká je pravděpodobnost, že jsou na straně zdivočelých?" ozval se Minho, který tiše naslouchal. Taemin pozvedl obočí.

,,Myslíš, že by se nechali takhle svést?" zeptal se nevěřícně. Když alfa přikývla, zamračil se a chvíli se propalovali pohledy. Namjoon se uchechtl do hrnku s kávou. Další taková dvojka, která kolem sebe tančí. Minho si prohrábl vlasy a neuniklo mu, jak jeho pohyb druhá alfa sleduje.

,,Není to vyloučeno. Menší smečky byly vždycky zastíněny původní desítkou jak z pohledu teritoria, tak z pohledu popularity. Nedivil bych se, kdyby si usmysleli, že když pomůžou zdivočelým skolit celé spojenectví, tak z toho něco vytěží."

,,Takže teoreticky můžeme počítat s tím, že se ke zdivočelým může přidat zbylých šest smeček." Konstatoval Seojoon a tím všechny umlčel. Tíha toho faktu se na ně položila, jako peřina. Jungkook si odkašlal.

,,Takže, když si to zhruba shrneme čísly, Zdivočelých může být tak tři tisíce. Jsou rozprostřeni po celém státě, takže takové číslo je logické. Přidejme k nim šest smeček o počtu dvanáct set členů. To nám dá protivníky o počtu deseti tisíc a dvě stě. Naše smečka má spojenectví se smečkou ostrého tesáku a rudé růže. To nám dá dohromady asi šest tisíc vlků. Přidejme šest smeček o síle dvanácti set a máme číslo třináct tisíc dvě stě. Nejde o přesné výpočty, ale máme podle hrubých výpočtů převahu."

,,Chytrý kluk." Pochválil jej s úšklebkem Kibum a úšklebek mu byl vrácen.

,,Díky Key."

,,Říkej mi hyung!" prskl jako obvykle a vyvolal u stolu tichý smích. Mladý vůdce generála Kibuma nepřestával pošťuchovat. Když se opět uklidnili, slova se ujal Jongin.

,,Pokud máme převahu tak nám zbývá vymyslet strategii." Všichni se podívali na mapu státu. Dlouho se však nedívali. Velitel mapu sroloval do role a místo ní na stůl rozprostřel jinou mapu. Mapa přiblížila jistou oblast, kterou z mapy všichni znali.

Catch me if you canKde žijí příběhy. Začni objevovat