27. Následky boje

400 31 2
                                    



Válka skončila. Tae tomu stále nemohl uvěřit. Jiang byl usmrcen, jeho armáda poražena a zrádce Jay Park zahynul v plamenech. Nezbyl nikdo. Jimin s ním zůstal po celé dva dny, jak se o svého nejlepšího přítele bál a také se k nim připojila Lisa, která k jejich údivu přišla s plánem pomoci. Zůstala v teritoriu pod záminkou hlídání území a když se smečka vydala na tažení, sama se vydala pryč do svého domova. Potají si s Generálem Hoseokem posílala informační dopisy. Generál její vpád nečekal, ale rychle se zorientoval, když jej požádala o pomoc ve válce. Posily nestačily, a tak Hobi svolal svou jednotku a s Lisou si projeli mapu krvavých planin. Jejich novější mapa ukázala pár let starý přírodou vytvořený průsmyk mezi horami, na což Lisa poukázala. Společně vymysleli plán, jak zdivočelé do průsmyku nalákat a zabít. Hoseok navrhl olej a oheň a nabídl se, že smečku odvede, čímž Lise zůstala pozice velení lukostřelců. Spokojeni se svým plánem okamžitě vyrazili na cestu. A dorazili právě včas, aby se usadili na vrcholcích, vše nachystali a alfa přispěchala smečce na pomoc. Když se Tae Lisy zeptal, proč tak učinila zjistil, že zaslechla Jay Parka v tiché konverzaci s neznámým vlkem dvě noci před tažením. Všechno slyšela, a proto se rozhodla běžet pro posily. Nemělo cenu nic říkat veliteli. Stále s generály probírali strategie, a tak byl Park neustále nablízku a ona netušila, co by se stalo, kdyby jej otevřeně odhalila.

,,Ty jsi prostě úžasná!" pochválil ji Jimin a společně se rozesmáli. Ve vzduchu panovala úleva. Opravdu bylo po všem! Ale na radovánky nebyl čas. Krvavé planiny se musely vyklidit. Mrtvá těla zdivočelých byla naházena na hromadu a spálena. Těla padlých druhů a spojenců byla hromadně pohřbena. Smečka utržila velké procento zraněných, a tak měl Jin se svou jednotkou, co dělat. Namjoon, který se ze svých zranění vyléčil velmi rychle mu asistoval, jak mohl. A i když byl občas nemotorný, Jinovi jeho přítomnost lichotila a během práce spolu mluvili. O čemkoli. Generál Taemin se ze svého otřesu hlavy dostal bez následků, za což byl Minho rád a všude jej doprovázel pod záminkou strachu, že by se mu bolest mohla vrátit. Druhá alfa nad ním s úsměvem vrtěla hlavou. Yoongi pár dní poležel se zašitými ranami, které podle Jina zanechají jizvy. Naštěstí nebudou velké a za to byl Jimin rád. Sám měl mělké rány, a tak se zahojí bez jizev. Taehyung a Jungkook se také dostali na řadu se sešíváním ran. Levá tvář, kam mu Jiang utržil facku byla pokryta třemi zašitými ranami, které se zahojí v malé jizvy. Jungkook si z bitvy odnesl velkou jizvu přes oko, které zůstalo naštěstí nepoškozené. Generálové Kibum a Seojoon vyvázli bez zranění a chodili navštívit Jongina, posledního generála, který běžel na konci smečky a zasáhla jej vlna výbuchu. Utrpěl pár zlomenin a ocas mu nepěkně shořel nad čímž si nepřestával stěžovat. Velitel Jeon v bitvě přišel o ucho a Jin si jej ponechal pouhé dva dny.

Trvalo to celý měsíc, než se smečka opět zařadila do starých kolejí. O mrtvé bylo postaráno, Většina zraněných byla propuštěna a u Jina zůstal už jenom Jongin, který se již nemohl dočkat až jej propustí. Krvavé planiny během měsíce zaplavily tři dny dešťů a většina krve byla smyta. Ale desetiletí staré skvrny zůstaly. Byly příliš staré. Průsmyk mezi horami byl díky silnému výbuchu zasypán, a tak z mapy opět zmizel. Smečka si během měsíce pořádně odpočinula. Všichni toužili po dvanáctihodinovém spánku. Během bitvy téměř nejedli, nepili a také moc nespali. Konalo se několik velkých oslav plných jídla, vína a radovánek. Velitel smečky rudé růže se přišel slavností zúčastnit a zároveň pochválit svou dceru a Hoseoka za mistrovský plán, který otočil boj v jejich prospěch. Generál se se smíchem poklonil.

,,Bylo mi potěšením veliteli."

,,Nebuď tak skromný Hobi! Každý u nás ví, že jsi mistr taktiky!" vykřikla nadšeně Lisa. Hoseok se podrbal za krkem a s poraženým úsměvem chválu přijal. Slavnost probíhala v dolním sále domu a zadními dveřmi na zahradu, aby se vešli všichni. Velitel Jeon se zamyslel.

,,Teď když je po válce, zapíše se bitva do historie jako velká událost. Jak ji nazveme?" Jungkook si s Taehyungem vyměnil jasný pohled.

,,Krvavá rebelie" oznámil a ostatní vykřikovali v souhlas. Velitel rudé růže se rozesmál.

,,Skvělý název chlapče! Jsi dost chytrý. Budeš Lise skvělým manželem." Místnost po jeho slovech utichla. Atmosféra mezi Kookem a Taem okamžitě spadla na bod mrazu. Byla tu stále ta věc se znovuzrozenou bohyní a jejím druhem, kterou nedořešili. Ale Jungkook to nechtěl řešit. No tak mu Tae zatajil, že jeho vnitřním vlkem je jejich bohyně! Však se toho moc nestalo!

,,Na kdy plánujete ceremoniál spojení?" zeptal se se značným zájmem.

,,Kookie.." Taehyung se zamračil ale alfa jej přerušila.

,,Tae! Já se už nezlobím. Nemusíš mi nic říkat, pokud nechceš. Omlouvám se za své chování." Omega pozvedla překvapením obočí. Otevřel pusu na protest, když jej přerušil velitel rudé růže.

,, Výborně! Vztahy se musí udržovat! Spojení proběhne následující úplněk. Chlapče nechej nás prosím o samotě. Musíme toho hodně probrat." Požádal a Tae si poraženě povzdychl. Poklonil se velitelům a otočil k odchodu. Po cestě si vzal skleničku vína. Venku se opřel o strom, napil se a zahleděl na tmavnoucí nebe. Ale nebyl sám. Jimin jej následoval. Nešťastnýma očima přítele sledoval.

,,Tae.."

,,Mlč Jiminnie. Asi to tak má být. Do záležitostí smečky se nesmíme míchat."

,,Správně řečeno." Nový hlas omegy vyděsil. Otočili se za hlasem a spatřili Hoseoka opřeného o strom za nimi.

,,Vyděsil jste mě generále. Vůbec jsem si vás nevšiml." Pronesl překvapený Jimin. Hoseok zatřepal zrzavými delšími vlasy a zazubil se na něj.

,,Jsem cvičený v tichém plížení." Pozvedl svou napůl prázdnou sklenici.

,,Připíjím!" Ani jednomu neušel ironický ton jeho hlasu. Tae se na něj zvědavě podíval.

,, Na co připíjíte generále?" Hoseok otočil hlavu a zadíval se do dáli. Jeho pohled se změnil v až žalostný při pohledu na bělovlasou omegu.

,,Řekněme, že připíjím na šťastnou budoucnost." A Tae pochopil. S malým úsměvem ke generálovi přistoupil a přiťukl si s ním. Tak na tohle si rád připije.



Krásný večer vlčata moje,

přidávám kapitolu dřív, protože zítra jedu domů a k lékaři. Můj zdravotní stav lítá od plusu do mínusu a popravdě je mi z toho zle jako blázen. Další čekejte ve čtvrtek.

Vaše Tetsu-chan

Catch me if you canKde žijí příběhy. Začni objevovat