21. Ochránce

438 31 9
                                    



Prohrávali. Lisa tomu nerozuměla. Ano byli pouze tři ale zdivočelí nebyli pořádně zkoordinovaní, aby je dostali. Sama zabila čtyři bety a skočila na pomoc Jiminovi, který se ze sebe snažil shodit rozčepýřenou alfu. Měl proti sobě dvě bety a alfa na něj skočila ze slepého úhlu. Omega se okamžitě překulila na stranu ve snaze alfu shodit, ale ten mizera zatnul drápy do srsti a odmítal se pustit. Se vztekem v očích Jimin stáhl mezi nohy ocas. Alfa mu chrčela u ucha a dýchala na něj svůj nechutný dech až se mu udělalo zle. Bety na něj stále dorážely a on měl co dělat, aby se nenechal zranit a zároveň udržet v šachu toho mizeru na svých zádech. Jestli se mu podaří prorazit místo skryté pod ocasem, bude s ním konec. Škubl sebou do strany, aby se vyhnul výpadu. Alfa mu zaryla tesáky do šíje a škubla. Se zaskučením se skácel na bok, kde jej alfa uvěznila. Omega vyjekla překvapením a následně zakňučela nad zarytými tesáky. Alfa přitvrdila a obě bety se nad ním skláněly olizujíc si tesáky. Hněv v očích vystřídalo zděšení, když si uvědomil, že se nemá šanci postavit. Tělo nad ním se na něj položilo a následně zmizelo. Jimin se vymrštil na nohy a s momentem překvapení shodil na zem jednu betu, jejíž život okamžitě ukončil roztrženým hrdlem. Druhá beta od něj se zavrčením odskočila.

,,Díky Liso" poděkoval bílé vlčici, která se na něj ušklíbla, zatímco uhýbala výpadům rozhněvané alfy.

,,Nemáš zač." odvětila s úsměvem. Alfa byla vytrvalá. Její hněv jí však ztupil pohyby a Lisa neměla problém se výpadům vyhýbat. S alfou si chvíli hrála a v nestřežený okamžik vyrazila. Vlka srazila k zemi, kde se mu zahryzla do zadní nohy a s elegantní otočkou s tělem škubla. Stisk ve vzduchu pustila a tělo pár metrů odletělo. Zastavilo se o strom s hlasitým křupnutím a zůstalo ležet, nohy stále cukající. Neměla čas se na tu podívanou dívat, jelikož se k ní blížili další zdivočelí. Rychlým pohledem koukla po svých přátelích. Jimin zpacifikoval poslední betu a bojoval s další dvojicí. Taehyung měl kolem sebe šest mrtvých těl ale dalších šest kolem sebe. Jiang, jak jej Tae nazval, seděl opodál a díval se s velkou fascinací na stříbrosrstou omegu a Lise přejel mráz po zádech. Alfa představovala nebezpečí. Musí si k Taemu pospíšit. O svou starost se podělila s Jiminem, který souhlasil, a tak se oba do zápasu zapojili se vším, co měli, aby se k příteli dostali včas. Taehyung na tom nebyl moc dobře. Roky na útěku a bojování o svůj život jej naučily rvát se za každou cenu. Ale tohle bylo prostě absurdní! Tělo se mu třáslo z toho nechutného pohledu, kterým jej alfa sjížděla a nejednou se musel otřepat, aby se mohl pohnout. Ztěžovalo mu to práci s těmi poskoky, kteří si mysleli, že jej dostanou. Byl jediný, komu se nepokoušeli skočit na záda, aby si s ním užili, než jej zabijí a bylo mu jasné, že to byl právě Jiang, kdo to nařídil. Jako by ze své vůle dovolil, aby si jej vzal! S otočkou kolem své osy se ohnal tlapou a drápem rozsekl odhalený krk slabší alfy. To byla sedmá oběť a dalších pět před sebou. Vrhli se na něj najednou. Tae se položil na břicho a podlezl malou škvírou pod skákajícími těly, která se o sebe srazila. Otočil se a skočil na záda hnědé betě, které podrápal zadníma nohama boky a zároveň přední drápy zarazil o jejích očí. Vystříkla krev a vlk se s naříkáním skácel na zadek. Za zády uslyšel zavrčení a sklonil hlavu načež se nad ním ukázaly cvakající čelisti. Překulil se na záda a betě rozpáral břicho. Polila jej horká rudá krev a vypadající vnitřnosti, jeho čenich plný kovové vůně krve. Vlk se na něj skácel. Se znechucením jej ze sebe shodil a postavil se. Vnitřnosti z něj popadaly. Zavrtěl hlavou nad tím nechutným zvukem pozornost upřel na zbývající čtyři, kteří si jej prohlíželi. Přikrčil se a zarazil. Do ocasu se mu však někdo zakousl. Stisk byl silný a určitě ucítil drtící kostičky. Zavyl bolestí a otočil se. Slepý vlk jej vyčenichal a drtil mu ocas v čelistech. Pokusil se jej skopnout. Docílil však toho, že beta udělala krok vzad a zabrala celým tělem. Taehyung se ocitl ve vzduchu, udělal otočku a přistál tvrdě na zemi. Bolest se rozlila celým tělem. Zakňučel a pokusil se postavit. To mu znemožnila tlapa, která jej držela na zemi. Pootočil hlavu, aby se podíval, kdo jej drží a hrůzou ztuhl, když zahlédl spokojené rudé oko.

Catch me if you canKde žijí příběhy. Začni objevovat