JESTLI TATO PRASEČINKA BUDE MÍT VÍCE PŘEČTENÍ NEŽ OSTATNÍ KAPITOLY, TAK SE PŮJDU ODSTŘELIT!
,,A pamatuj si, že to trvá jenom chvíli, tak se oba kroťte."
,,Já vím."
,,Všichni na vás budou hledět."
,,Já vím."
,,Další šanci nedostaneš Tae."
,,Já vím Jiminnie!" štěkl Taehyung podrážděně a Jimin konečně ztichl. Nevěřícně kroutil hlavou a hleděl na sebe do zrcadla. Snad ceremoniálem projde on a ne Jimin, tak proč se zdá víc nervózní? Celý večer nezavřel pusu! Zhluboka se nadechl a prohlédl se ve svém odrazu. Měl na sobě na žádost ušitý bílý oblek se zlatým lemováním. Barvy jeho smečky. Stříbřité vlasy byly zlehka nagelované a v nich s námahou zapíchnutý ornament japonské myrty. Modré oči zářily štěstím. Sám nedoufal, že se dočká svého šťastného konce. Po vyznání citů před šesti měsíci nařídil Jungkook nové přípravy na ceremoniál, který se však musel o pár měsíců odložit. Důvodem byly Taeho vlčí instinkty. Při bližším intimním kontaktu se spustily instinkty přežití a Jungkook měl co dělat, aby mu omega neublížila. Svůj podíl na tom měla i Seongja. Vlčice byla silně raněna svým druhem a odmítala mu odpustit. A Taeho instinkty na její emoce reagovaly. Navíc byly posilněny neustálou aktivací za těch deset let na útěku a boje o svou kůži. Jungkook se proto rozhodl pro akt dvoření. Proces dárků, vychvalování jeho silných stránek a krásná slůvka lásky pomalu zabírala a o pár měsíců později vlčice svému druhovi odpustila. A jeho instinkty utichly. Zvykl si na přítomnost dominantní alfy a necítil nutkání utéct či mu ublížit, když ucítil na holé kůži dlaně. A ceremoniál se mohl uskutečnit. Lisa a Hoseok se vzali před měsícem a vrátili se domů s omluvou. Sami měli dost práce s pomocí menším smečkám. Zanechali malý dárek, který stál na stolku vedle zrcadla. Krásná fotka Taeho, Jimina a Lisy ve vzájemném objetí. Při pohledu na ni se musela omega pousmát.
,,Proč jsi tak nervózní Jimine? Jsem to já, kdo bude ženatý."
,,Já vím, ale nemůžu si pomoct!" rozhodil blonďáček rukama. S povzdychem se podíval na hodiny.
,,Je čas." S přikývnutím se Tae postavil, naposled se prohlédl v zrcadle a následoval Jimina ven z pokoje. Tento ceremoniál má malou úpravu. Těšil se. Moc.
,,Jsme tady. Tak si to užij." Jimin jej poplácal po rameni a vyšel do zahrady vyzdobené v černé a bílé. Dlouhé stuhy visely v obloucích mezi stromy a květiny posévaly téměř každý kousek zeleně. Před ním se roztáhl bílý koberec, po kterém došel ke svatyni a Kookovi, který na něj čekal s velkým úsměvem. Po jeho boku stál velitel Jeon a pro Taeho se role ujal Jimin, jelikož Taehyung byl poslední své smečky. Zvedl ruku a propletl si s alfou prsty. Velitel Jeon si odkašlal.
,,Dnes jsme svědky posvátného ceremoniálu, jež spojí životy Jeona Jungkooka a Kima Taehyunga. Jeone Jungkooku, přísaháš před svou bohyní, že budeš svého druha ctít, milovat a chránit po zbytek svého života?"
,,Ano." Jungkook se vůbec nerozmýšlel. Černé prameny vlasů měl nagelované a po obou tvářích mu spadaly prameny. Oči z něj nespouštěl. Slova se ujal Jimin.
,,Kime Taehyungu, přísaháš při své bohyni, že budeš svého druha ctít, milovat a nikdy jej nezradíš?" omega prsty stiskla.
,,Ano." Odvětil s hrdostí v hlase. Následně se kolem jejich spojených paží obtočila červená stuha a na prstech se zavázala do mašle. Tae se Kookovi díval do šťastných očí. Společně vstoupili do svatyně a stuhu položili na oltář. A pak se vydali s průvodem do lesa. Dohodli se na stejném místě, jako měl mít první ceremoniál. Bylo to největší místo, kam se vešli všichni. Jakmile dorazili, všichni změnili podobu a rozprostřeli se do velkého kruhu. V jeho prostředku stanul Tae a Jungkook.
ČTEŠ
Catch me if you can
FanfictionKim Taehyung je omega své smečky, jehož snem je být šťastný a svobodný. Po odmítnutí nabídky ke sňatku je celá smečka vyhlazena lovci a Taehyung se ocitá na útěku. Jeho jedinou nadějí na záchranu je teritorium mocné smečky, jejíž budoucí vůdce, Jeon...