,,Ty jsi se úplně zbláznil! Jak sis mohl dovolit nárokovat si omegu, když je ti přislíbena jiná! Jak se opovažuješ bojovat s generálem spřáteleného klanu! Chceš mít na krku další válku!?" mladý vůdce seděl s hlavou v dlaních na sedačce otcovy pracovny, zatímco velitel Jeon přecházel již patnáct minut sem a tam po místnosti a ječel na něj jako smyslů zbavený. Ale čekal to. Věděl, že tentokrát způsobil velké potíže a nevylíže se z toho pěknými řečmi. Zmasakroval generála rudé růže a smečka jeho snoubenky zuřila. Nešlo přímo o to, že přijal výzvu o duel ani že šlo o omegu, na kterou neměl nárok. Problém vězel v tom, že i když se generál vzdal a duel byl oficiálně ukončen, Jungkook nepřestal a málem ho zabil, čímž porušil starý zákon.
,,POSLOUCHÁŠ MĚ VŮBEC!?" velitel se k němu nebezpečně naklonil a zaječel, až jeho syn vyděšeně nadskočil. Zavrtěl hlavou a znova se dal do pohybu. Nemohl tomu uvěřit. Jeho syn se přestával chovat tak, jak byl vychováván a stalo se tak díky Taehyungovi. Co se omega objevila, byl jako vyměněný. Velitel nebyl hloupý. Věděl, co se s ním děje. Viděl to na vlastní oči. Ale teď bylo pozdě. Sňatek zvrátit nelze, vedlo by to k další válce. Kdyby jenom věděl, že je omega celé ty roky naživu, nikdy by syna nezasnoubil. Zhluboka si povzdychl a protřel si oči. Nevěděl už jestli být naštvaný nebo pyšný. Jungkook byl silný a zdatný bojovník. Bohužel již několikrát porušil staré zákony a ostatní na něj naléhali, aby syna potrestal. A tentokrát nemohl odmítnout.
,,Jak je na tom ten generál?" zeptal se tiše Jungkook a lépe se posadil. Nervozitou si natáčel černé prameny vlasů na prst.
,,Jin ho má ve své péči. Generála uvedl do umělého spánku, aby urychlil hojení ran. Za dva dny by se měl probrat. To ale neznamená, že z toho vyvázneš bez trestu."
,,Já vím." Mladá alfa svěsila ramena a pohled zabodla do země.
,,Potřebuješ trochu pocuchat kožich a připomenout, kde je tvé místo. Pojď se mnou." Velitel nečekal na odpověď a z místnosti odešel. Se synem za zády sestoupil schody do přízemí a zamířil do zamčených dveří ve vzdáleném rohu haly. Odemkl a pokynul mladému vůdci, aby jej následoval. Sestoupili do dlouhé chodby a po rozhlédnutí si Jungkook uvědomil, že se nachází v nově postaveném vězení. Procházeli chodbou a míjeli pro teď prázdné cely. Zastavili se až na konci před velkými kovovými dveřmi, které velitel Jeon otevřel. Alfa zůstala stát ve dveřích. Místnost nebyla velká, ale zato byla plná různých nástrojů. Uvnitř stáli otcovi bodyguardi. Mladý vůdce ztěžka polkl.
,,Svlékni se do půl těla." Nařídil velitel a chlapec poslechl. Svlékl vrchní díl a nechal jej spadnout podél stehen. Otec si jej prohlédl a kývl na obě alfy v místnosti. Ty k mladé alfě přistoupily se dvěma krabičkami plnými čísel. Jungkook pozvedl obočí a otočil se nechápavě na otce.
,,Sám si svůj trest vybereš. V jedné krabičce si vytáhneš druh trestu a ve druhé počet nebo čas. Začni." Chlapec se začal viditelně potit nervozitou. První alfa k němu přistoupila a natáhla ruce s krabičkou. Jungkook do ní bez nahlédnutí sáhnul a vytáhl papírek s číslem.
,,Tři." Ohlásil a papír otočil. Zamračil se.
,, Zbičování." Alfa od něj odstoupila a nahradila ji druhá. Opět bez rozmýšlení sáhl dovnitř a vytáhl číslo. Srdce mu vynechalo dva údery.
,,Sto padesát." Velitel na okamžik zavřel oči.
,,Vybral sis zbičování sto padesátkrát. Připoutat!" Jungkook byl v tu chvíli popadnut za paže a odvlečen do středu místnosti ke dřevěnému stojanu. Byl přinucen kleknout na tvrdé dřevo a paže mu byly spoutány okovy. Alfy se postavily po obou bocích.
ČTEŠ
Catch me if you can
FanficKim Taehyung je omega své smečky, jehož snem je být šťastný a svobodný. Po odmítnutí nabídky ke sňatku je celá smečka vyhlazena lovci a Taehyung se ocitá na útěku. Jeho jedinou nadějí na záchranu je teritorium mocné smečky, jejíž budoucí vůdce, Jeon...