Ден преди сватбата

6.7K 154 10
                                    

Сега е едва 7:29 сутринта аз и Крисчън бяхме станали и решехме да си вземем душ, докато другите още спят.
-Влизай мила, а аз сега ще дойда само да сложа пердетата.-провикна се Крис.
-Ами добре щом настояваш!-казах го и започнах да се смея.
След около 2 мин. чух как дръжката на вратата щтракна, но аз неможех да видя кой е,защото цялото ми лице беше в шампоан.
-Крис ти ли си?-попитах плахо.
Никой нищо ни отговори.
-Крисчън!.-опитах се да погледна, но единственото което успях да постигна е да си улютя очите.
В този момент,някой ме сграбчи и аз започнах да пищя:
-Пусни ме ти казвам, пусни ме глу.....пако, Крисчън какво ти става изплаши ме.-казах го много ядосано.
-Спокойно де аз съм да си беше видяла физиономията само!-след като изрече тези думи започна да се смее бурно.
-Да, да много смешно няма що!-казах аз със сърказъм.
-Хайде де мила признай си бише забавно!-каза той като ме хвана за ръка и бавно ме дръпна към себе си.
-Да, но аз се стреснах!-казах го ядосано, за да мога да го подразня.
-Добре,добре стига приказки ела тук!-каза той и започна нежно да ме целува.

***След 1 час.***
-Трябва пак да го повторим.-казах му и го погледнах.
-Значи ти хареса как те стреснах? -каза той и започна да се смее.
-Стига глупости беше ужасно,но в същото време и забавно.-погледнах го и започнах да се смея.
-Любов моя може да го повтарям постоянно!-каза Крисчън и започна да се смее.
-Съгласна съм!....само да съм близо до теб.-казах го и след това той дойде до мен.
-Ти ще си винаги до мен, защотото няма да те пуска и за секунда. -Крисчън каза тези мили думи и бавно се приближи до устните ми, а след това започна нежно да ги целува.
Аз започнах да плача и той сприя.
-Какво има слънце!-каза той и ве прегърна силно.
-Нищо, нищо!-отвърнах ву аз и се сгуших в него.
-Как нищо любов моя!?...тогава защо плачеш.-каза той и ме погледна в очите.
-Не нищо ми няма просто на моменти съм много чувствителна.-отговорих му, а след това нежно целунах нослето му.
-Обичам те!-каза той.
-Аз повече...-отвърнах му и се усмихнах.
-Не, не сега няма да спорим.-каза той и също се усмихна.
-Да отидем отвън другите вече може и да са станали.- предложих му, докато си обувах обувките.
-Добре изчакай ме само да ходя до тоалетната. -каза Крис и влезе във тоалетната.
Изчаках го и излязохме отвън.
-Добро утро приятели!-викнаха Али и Тим.
Крисчън им направи знак,че отивяме до барчето.Отидохме и взехме две кафете и две коли.
-Обичам те! -казах аз.
-И аз.-отговори той, целуна ме.
Седнахме при Али и Тим.
-Е, вълнувате ли се за утре.-попитах аз и погледнах Али.
-Да не знам утре кое ще направия по напред.-отговори тя и погледна Тим.
В този момент звънна телефона на Тим, той стана да вдигне и застана до басейна.
-Ало, ало мамо-каза той.
-Ники,миличък ние с бащати сега слязохме от самолета.-каза майка му.
-Добре,добре сега тръгнам стойте и не мърдайте от там.-каза Тим.
-Добре. -отговори тя.
-Мамо,а вие къде сте точно.-попита той.
-Вътре на една пейка.-каза майка му.
-Добре, чао след малко идваме с Али.-каза Тим и затвори.
Той отиде при другите и им каза, че майка му и баща му са пристигнали и седят на летището.
-Добре хайде да тръгваме. -каза Али.
-Чао.-казаха в един глас.
В това време някой ме пипна по рамото и каза :
-Добро утро.
-Добро утро и на теб Кат.-усмихнах се и я прегърнах.
-Искате ли да ходим на плажа?-попита Никола.
-Добре само да се облечем.-казахме в един глас с Кат.

***15 мин.***

-Ще тръгваме ли?-попита Кат.
-Да хайде. -отговори Крис.
Те се качиха в едната кола, защотото другата я бяха взели Али и Тим. Пристигнахме на плажа слязохме и момчетата влязоха във водатата, а ние с Кат си говорихме за вчерашната постъпка на Али.След шест часа и половина си тръгнахме.

***20:00 вечерта***
Крисчън,Никола,Тим и баща му Майкал гледаха мач, ние седяхме в стаята на Али и говорехме за утрешният ден.Аз не очаквах,че майката на Тим,Тереза е толкова готина.Разказа ни толкова много неща за първата брачна нощ,за медения им месец и т.н.Докато се усетим вече беше 23:30.Прибрах се в стаята си и легнах да спя.Към 1:00 усетих как Крисчън си легна до мен.

Окована за тебDonde viven las historias. Descúbrelo ahora