Изминаха цели 6 месеца откакто те си тръгнаха.Крисчън помръдна два пъти ръката си.Бременността на Али е почти към края си. Делото срещу Хенри е минало и е осъден на 3 години затвор.
***
-Любов моя......отвори очи имам да ти разказвам толкова много......-бях прекъсната от Кат, защотото звънеше на Skype.
Аз станах и взех лаптопа, вдигнах и казах:
- Здравей!-казах аз.
-Здравей Сара....как сте?-каза Кат.
-Ами добре....Крисчън помръдна два пъти ръката си!-казах аз.-Вие как сте?
-Добре....в края на другия месец, Али може да роди!-отвърна Кат щастливо.
-Страхотно!-отвърнах аз.
-То и ние мислим да.....!-каза Кат и се засмя.
-Да и ще има много лели и чичовци!-отвърнах аз и се засмях.
-Аз ще ставам, защотото днес е ред на мен и Никола да пъзаруваме. -каза Кат.
-Добре, но по-късно звънни пак! - отвърнах аз и затворих.
Обърнах се към Крисчан и казах:
-След малко се връщам скъпи.-казах аз и го целунах нежно по челото.
Аз стана и отидох до тоалетната, а след това слязох до кафето на първия етаж.
-Добър ден!-каза момичето.-Какво ще желаете?
-Една минерална вода.-отвърнах аз.-Колко ви дължа?
- 1.00€.- отвърна тя и ми подаде бутилката.
- Благодаря!-отвърнах аз и взех бутилката и остових парите.
Качих се в асансьора.Слязох на 3 етаж и влязох във стаята.Оставих водата на шкафа и отидох да си измия ръцете.После застанах до прозореца.
- Жаден...съм!
- Добре сега ще ти падам водата. - отвърнах аз.
После се замислих, че съм сама в стаята.Обърнах се към Крисчан и казах:
-Крисчън!-казах аз и тръгнах към него.
-Мила...как си?-каза той с затруднено дишане.
-Стой така след малко се вращам!-казах аз и се затичах към кабинета на доктора.
Докато тичах видях,че доктора стой отвън пред кабинета и реших да се извикам,за да не губя време.
-Крисчън се събуди!-изкрещях аз развалнувано през сълзи.
Доктора се затича и направи жест на една медицинска сестра и влязоха във стаята на Крисчън.