С Крисчън танцувахме, но аз бях много притеснена,защотото чаках второто съобщение от Хенри.
-Мила какво ти е?-попита Крисчън.
-Нищо...-усмихнах се и погледнах в страни.
Неможех да му кажа, защотощеше да убие Хенри.Изведнъж из вибрира телефона ми.Извадих го от задния си джоб и отворих смс
Излезте с Крисчън и
елате зад хотела!!
Веднага без да се бавиш!
Изпратено :00:30
-Аз тръгнам!-казах аз и го целунах по бузата и тръгнах.
Неможех да му кажа истината, защото не исках да пострада.Започнах да тичам,за да стигна по-бързо и до някаде да оправдае липсата на Крисчън. Докато тичах имах чувството че някой ме следи.Спрях,обърнах се и извиках:
-Кой е там!
Но без отговор.После стигнах и видях една тъмна сянка,сигурна бях,че това е той.
-Много се забавихте г-це Сара!-каза Хенри и започна да се смее.
-Ами да!-отвърнах аз.
-Лол, лол.....дръж се нормално ясно!-каза той.
-Няма!-извиках насреща му.
-Мъквай курво!-извика той и ми удари шамар,а аз паднах на тревата.
-Повече не смей да го правиш!-изведнъж някой каза ядосано.
-Я кой се появи.....страхливеца, праща жена си да се оправя с проблемите!-каза Хенри и се смееше.
-Мъквай Хенри! -изкрещях аз.
Направих го, за да защитя Крисчън, защотото знам че Хенри никога не е сам.
-Какво ти казах аааа!?-каза Хенри и ме изрита в корема.
Свих се от болки и казах;
-Майната ти!!
Тогава той се опита да ми замахне, но Крисчън му хвана ръката.
-А аз какво ти казах!-и след това го удари.
-Ти какво си позволяваш бе!-каза Хенри, докато избърса кръвтя от носа си.
И те започнаха да се бият,а аз през цялото време крещях за помощ.Изведнъж две тъмни фигури вървяха по улицата, а аз се провикнах:
-Моля ви помогне ми!
Те се приближиха до мен,единия ме хвана здраво,а другия сложи напоена кърпа на носа ми.
-Сара нее.....!-извика Крисчън, но аз го чувах много тихо, а след което и затворих очи.
-Хепри ти си психопат!-каза Крисчън,докато двете тъмни фигури го държаха за ръцете.
-Чао Крисчън Дейвис!-каза Хенри и сложи кръпата на носа му.