Повечето момичета приемат паловия контак като игра....може би така го приемат,а стига с глупостите те са КУРВИ!
Да си призная и покойната ми преятелка си беше курва.Преди да срещне Тим.Докато не се познаваха тя се чукаше с 3 момчета на вечер, да си призная доста оборотна кака..хаха!-казах на момчето дето стоеше срещу мен.
-Ами..тя къде е?-попита момчето отсреща.
-В гробищата!-отвърнах аз с една мазна усмивка.
-Да не си я убила ти?-попита той като повдигно лявата си вежда.
-Амм н...-неможах да се изкажа защото повърнах на земята.
В този момен чух някой как крещи:
-Сара!
Обърнах се и видях как Крисчън разбутва навалицата, за да се добере до мен.Когато стигна при мен ме прегърна и каза:
-Как си мила?
-Ами добре.-отвърнах аз със страшно главоболие.
-Ааа мила?-попита тайнственото момче.
-Каква ти мила бе глупак махай се!-каза нервно Крисчън.
-Аа момичето пръв си го намерих.-отвърна той и се засмя.
-Какви ги говориш?....ставай мила да си ходим!-каза Крисчън и ме вдигна от пода.
-Къде са Кат и Никола?-попитах аз.
-Те тръгнаха преди 5 минути. -отвърна Крисчън и се опита да целуне бузата ми, но момчето с което си говорех го дръпна и каза:
-Ти чули какво ти казах..аз си я намерих първи!
-Мъквай бе педал!-изкрещя Крисчън и му удари един.
-Ти на кого...!-момчето се опита да изрече тези думи, но Крисчън му налетя.
Спряха музиката и охраната се втурна да ги разтарвава.Аз гледах стаписано и незнаех какво да направя.
-Спрете момчета или ще извикам полиция!-изкрещя един от охраната.
-Моля те Крисчън спри..хайду да си ходим!-изкрещях аз.
Той се отръпна и тръгна към мен, но в този момен момчето се опита да го нападне в гръб.
-Пази се!-изкрещях аз.
Крисчън се отръпна в стани и го спъна, момчето падна, а Крисчън каза:
-Научи се да ходиш и тогава се занимавай с момиче!
След това той ве хвана за ръка и излязохме от дискотеката.Пътувахме, а в колата цареше тишина, но по едно време Крисчън каза:
-Не пий повече така!
-Обещавам че...-неможах да се до изкажа, защото той ме прекъсна.
-За твое добро е...ако небях аз не ми се мисли какво щеше да стане..моля те повече не пий така!-каза той и ме хвана за ръка.
-Но това беше едва втората ми чаша!-отвърнах му и наведнах глава.
-Ами може би някой ти е сложил нещо.-каза Крисчън.
-Ами да...сега се сетих, когато отидох до тоалетната да се освежа...може би онзи е сложил нещо!-казах аз развълнувано.
-Мхмм...хайде да слизаме!-каза Крисчън.
Слязохме, качихме се в стаята и той си легна на леглото и се завъртя.Аз седнах на леглото и казах:
-Това ли е?
-Мхмм.-отвърна той.
-Сърдиш ли ми се?
-Мхмм.-отвърна още по тихо.
-За какво?
Той се обърна към мен и каза:
-Ами как за какво...аз отивам да изпратя Кат и Никола, а ти си пие питиета с някакв си!-отвърна той нервно.
-Първо аз те чаках, но теб те нямаше в продължение на 5 минути,второ той седна до мен и трето аз отидох до тоалетната, за да не съм със него!-отвърнах яз нервно и си легнах.
-Ами мен ме нямаше защото охраната не искаше да ме пусне!-каза той и ме гризна за ухото.
-Ауу..какви ги вършиш?-попитах аз.
-Това ти е наказание!-каза той и ме ухапа пак.
-Ще ти дам аз...-неможах да изрекла думите си,защото той запуши устата ми с целувка.
Той се отръпна.
-Какво ще ми дадеш?-попита той и се усмихна.-Та аз мога и сам да си го взема!
Взе колана и върза ръцете ми за леглото, разкъса черната ми тениска, а след това откъсна по-малко пърче и завърза очите ми.
-Страх ли те е от тъмното? -попита той и се засмя.
След това свали бикините ми и влезе във мен рязко.Аз изтенах от болка.Той ме чукаше с всичката си сила.А аз се разплаках и го молех да ме пусне.