Моите изследвания са добри единствения проблем е,че Крисчън е зле. Всички стойм и чакаме да чуем нещо положително.Али постояно и се гади и неможе да стой на краката си,Тим е много притеснен за нея.Кат постоянно върви във кръг,а Никола беше в полицейското управление.Искаше ми се да бъде още едно незабравимо изживяване.
***12 часа по-късно***
Усетих как някой ме погали по главата.
-Крисчън!-казах тихо аз.
-Не...мила Кат е!-отвърна тя.
-Какво има?....как е той!?-попитах аз.
-Ами доктора....след малко ще дойде.-каза Кат.
-Къде са останалите? -попитах аз.
-Ами в хотела има някакв проблем със стаите.-отвърна тя.
С Кат се прегърнах ме и се чудех ме,как попаднах ме в тази ситуация.След около 10 минути доктора,излезе от стаята и дойде при нас.
-Как е той!?-попитах аз уплашено.
-Ами няма дя ни лъжа не е добре!-отвърна доктора.
Когато чух тези думи се разплаках и се паднах в краката им, а след това попитах:
-Сега.....какво ще стане с него!?
-Ами нужна е спешна операция, затова съм тук,за да ви искам разрешението.-каза доктора и погледна към мен.
-Ами..да съгласна съм..просто искам да се оправи!-когато изрекох думите си се разплаках и се затичах към тоалетната.
***
-Грижете се за нея в този момент, тя има нужда някой да е до нея.-каза доктора.
-Няма да я оставя,а кога ще е операцията.-попита Кат.
-Няма време за кога да отлагаме!-каза доктора.-Тя ще е днес в един и половина на обяд.
-Добре.-отвърна Кат.
-Ами аз ще тръгвам да подготвия операционната, че остават само един час и половина.-каза доктора и след това тръгна.
Кат звънна на Никола.
-Какво има мила?-попита той.
-Днес ще оперират Крисчън!-отвърна Кат.
-Към колко часа?-попита Никола.
-Към един и половина. -отвърна тя.
-А...как е Сара?-попита той.
-Ами когото чу се разплака и избяга в тоалетната.-каза Кат.
-Мила....нея изпускай от поглед!-каза Никола.
-Добре...вие ще дойдете ли?-попита тя.
-Да след малко тръгваме.-отвърна Никола.
-Добре...обичам те! Чао!-каза Кат и затвори.
***
Тя дойде при мен и ме вдигна.След това аз се гушнах в нея и се разплаках.После тя ми каза,че след един час операцията ще започне.Не бях готова, но какво да се прави ЖИВОТ!