Ревността

1.6K 81 3
                                    

Неможах да спя цяла нощ,а зареди мен и Крисчън немигна.Мисълта, че те вече не са сред нас...не ми дава спокойствие.Та те само преди половин година станаха едно семейство!

***
Реших да отида при Кат.Излязох тихо от стаята и отидох при нея.
Почуках на вратата,но никой не отвори.Върнах се в стаята.Отворих гардероба ивзех една хавлия.
- А за мен?-попита тихо Крисчън.
-Влез във банята сега идвам.-отвърнах аз.
Той се съблече и влезе във банята. Взех две кърпи,изключих телевизора и се съблякох.Влязох вътре и казах:
-Ооо...ти вече се започнал!
-Ами присъедини се и ти!-каза той и се усмихна.
-С удоволствие!-отвърнах аз.
Влязох под душа и усетих как ръцете му, бавно и страсно се движат по ханша ми.Той започна да целува устните ми,а след това бавно слезе по врата ми.Погледнах го.Крисчън целуна зърната ми.Аз се разплаках.
-Какво има мила...нещо не ти ли хареса!-попита Крисчан учуден.
-Не...просто...Али..и..Тим..те...!-неможах да изрекла думите си защото се разплаках още по-силно.
- Недей да плачеш,те направиха добро,че отсъпиха на бременната жена..нали!?-попита той и хвана лицето ми,а след това целуна нослето ми.
-Да... прав си живота продължава...няма какво да направя!- казах аз и се гушнах в него.
-Искаш да обядваме на нашето място?-попита той.
-Добре! -отвърнах аз и се усмихнах.
Гушнахме се под водота и след около 10 мин. някой звънна на вратата.Ние се направихме,че не сме чули.

***Половин час по-късно***
Излязохме от банята и се облякохме.Излязохме от вкъщи и тръгнахме по улицата.Видяхме,че Кат и Никола вървят по улицата с покупки.
-Накъде? - попита Никола.
-На ресторант...елате с нас!-отвърна Крисчън.
-Добре само да оставим чантите.-отвърна Кат.
Тръгнаха надолу по улицата и след около 5 минути те се върнаха при нас.
-Ще тръгваме ли?-попитах аз.
-Да хайде!-отговори Кат.
Решихме да се разходим,защото не беше далеч.Първо се разходихме по плажа,но после с Кат огладняхме и предложих ме да отидем вече да обядваме.
Когато стигнахме седнахме отвън.
Един сервитьор дойде и каза:
-Кат какво ти е?
-Ами нищо контузих се, ами ти ка...-тя не можа да се изкаже защото Никола я прекъсна.
-Да тя е добре ще се оправи,а ние защо избрахме това място!-каза нервно Никола.
-Къде са Али и Тим?-попита сервитьора.
-Махай се,чули какво ти казах, махай се!-крещеше Никола и го буташе.
-Вземи ми поръчката,за да не се карате повече.-казах аз.
-Не той нищо няма да взима, защото се маха от тук!-крещеше Никола и го блъсна по силно.
-Хайде да отидем на друго място, че тук всички ни гледат.-каза Кат.
Преместихме се в отсрещния ресторант.Поръчахме си, на обядваме се,а след това отидохме на плажа.

Окована за тебDonde viven las historias. Descúbrelo ahora