"Mevzu atlı karıncalar değil,dönen dolaplar."
Terleyen avuç içlerimi bastırarak aşağıya indim.
Dün gece salonda oturunca arkasında kocaman bir yemek masası olduğunu görmüştüm.
Onun arkasındaki yer de mutfak olmalıydı.
Salondan sesler geliyordu.Daha fazla merdivenlerde duramayarak basamakları inip direk karşımdaki salona geçtim.
Ev amerikan tarzı gibi bölümlerden oluşuyordu en azından gördüğüm kadarı.
Çağrı Bey'in sağ ve sol tarafında iki adet limon bulunuyordu.Bunlar sabahki küçük olanlar.Diğer büyük olanı henüz göremedik.
Onun yanındaki tekli koltuğun birinde siyah saçlı mavi gözlü biri oturuyordu.Bu sanırım en büyük bio abim.
Diğer tekli koltukta sarı saçlı mavi gözlü biri onun karşısındaki üçlü koltukta ise kahverengi saç kahverengi gözlü o da sanırım en küçük abimdi.
Onun oturduğu kanepeye geçerek ondan uzakta oturdum.
Çağrı Bey'in yanındaki kızlarından biri babasının arkasına saklanmışken diğeri arkasına yaslanmış beni izliyorlardı.
Çağrı Bey"Günaydın,oğlum.Rahat uyuyabildin mi?"
"Günaydın Çağrı Bey.Evet uyudum,uyandırma servislerinize de bayıldım."diye ekledim.
Aga motor bebeklerimin arasında uyandırılır mı?Getti Yamaha.
"Kızlar abinizi rahatsız mı ettiniz?"diyen Meryem Hanım'ın uzaklardan gelen sesi salonda yanıma oturması ile bitti.Alnımdan öperek saçlarımı karıştırıp elini çekti.
Kıvır kıvır saçlarımız vard-
Ne diyorum lan ben.
Bu kadının ay yani anne yani diyorum ki Meryem Hanım'ın hareketlerine adapte olmayı kesmeliyim.
Çağrı Bey'in sol tarafındaki kız dizlerini de kendine çekerken sağ tarafındaki kız öne çıkarak"Ablamda yaptı ama."diye cırladı.
Bu sefer diğer taraftan gelen bir kız sesi duyuldu.Sarı saçlı mavi gözlü adamın hemen yanındaydı.Bu da ablam olmalı.
"Yapmış olabilirim ama sizi sessiz olmanız konusunda uyardım ben.Kesin ondan uyandı."onun olduğu tarafa kafamı çevirip onu süzdüm bu seferde.Kahverengi gözlere sarı saçlara sahipti.
Meryem Hanım"Oğlum,"deyince başımı ona çevirdim.Mavi mavi bakma be kadın.
Tekli koltukta oturan adamı gösterdi eliyle"En büyük abin Lodos.27 yaşında aile şirketimizde çalışıyor."diğer tekli koltukta oturan adamı gösterdi bu sefer"Ortanca abin Özgür 26 yaşında.Ressam olmak istiyor.Kendi açtığı sergileri de var elbette.Onun yanındaki ablan Leylifer 23 yaşında manken olmak istiyor."
Elini bu sefer yanındaki çocuğa atarak kendine çekip dizine yatırdı.Çocuk arkasından gelen bu sarılmaya affalladıktan sonra kurtulmaya çalışsa da olmadı"Küçük abin Ömer 20 yaşında ne olacağına karar veremedi."
Ömer"Verdim bir kere şirkette çalışmak istiyorum."
"Nasıl olacakmış bakalım o iş."diyerek Meryem Hanım elinin altındaki oğlunun yanaklarını mıncırmaya başladı.
Onun kaldığı yerden Çağrı Bey devam etti.Ellerini yanındaki kızlar beline doladı.Birinin yanakları kızarırken diğeri gülümsüyordu.
"Sağ yanımdaki kız kardeşin Lale,"diyerek arkasına az önce yaslanan kızın saçlarından öptü,sonra diğer yanındaki kıza döndü."Bu da Menekşe ailemizin sürpriz üyesi."diyerek onunda saçlarından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞ AKIRŞAN
Teen FictionBir çift bebeklerini arıyor olabilir mi?Onu bulmuş olabilirler mi? Kayıp erkek bebek.Ulaş Manyaslı aslında Akırşan. Yeni bir ailede uyum sağlaması gereken çok fazla şeyi varken şansı onun yanında olacak mı?