Medya:Kuzey
"Ve sonsuza dek mutlu yaşamışlar."diyerek alnıma öpücük kondurdu Annem.
"Bitti mi?Hadi başka bir hikaye anlat anne."
"Olmaz oğlum.Gözlerin kan çanağına dönmüş.Uyuman gerekiyor."diğer tarafa doğru döndüm bu sefer.
"Baba annem bana hikaye anlatmıyor."diyerek peluş aslanımı göğsüme çektim.
Babam gülümseyerek bize doğru döndü."Annen ne derse o Ulaş."
"Ama uykum yok.Uyumak istemiyorum."aslında deli gibi uykum vardı ama onlarla vakit geçirmek istiyordum.
Anne ve Baba dememin ardından hep birlikte oturup ağlamıştık.Daha sonra yatağa uzanarak Annemin bana onlarla beraber bebekken geçirdiğim 3 haftayı anlatmıştı.Daha sonrada bana masal anlatmalarını istemiştim.
Yaş Kaç:3
Annem tekrar alnımı öperken babam üstümden attığım battaniyeyi örtü.Bana hikaye anlatmayacaklarını anladığımda pes ederek 'iyi geceler'dedim ve kendimi karanlığa bıraktım.
...
"Kuzum,Güzelim,Yavrum acıktın mı sen?"Güzelim elimdeki şırıngadan süt içmeye devam ederken dünyadaki en önemli şeymiş gibi onu izliyordum.
Sabah kahvaltıdan sonra işi olan işine gitmişti.Evde Salih Dayım,Ömer Annem ve çalışanlar vardı.Gülsüm Anne de izin almış köyüne gitmişti.
Salih Dayım"Ah şimdi benim çocuklar da burda olacaktı.Birdiri bir oynardınız."
Şırıngayı yere bırakırken Güzelim'i de halının üstüne bıraktım.
"Dayı senin kaç çocuğun var?"
"Saymadım bereketi kaçmasın diye."dedikten sonra ikimize gülmeye başladık.
"4 tane oğlum var.Cüneyt,Ceyhun,Cemal ve Cem."kahve fincanının yanında duran telefonunu eline alarak bir şeyler yapmaya başladı ve zemine yanıma oturarak fotoğraftaki oğlanları göstermeye başladı.
"Siz niye yere oturuyorsunuz bakalım.Ulaş mideni üşüteceksin.Abi sende kalkın ordan.Neden kedi evin içinde ve lavantalarımın yanında dolanıyor.Kocaman bahçe var."Annem köpürürken hızlıca yerden kalktık ve lavanta vazosunun etrafında dolaşan Güzelim'i kucağıma aldım.
"Cıs."diyerek başını severken dayımın yaptığı gibi arkama bakmadan dışarı çıktım.
Çünkü:Suçluyuz.
Ben Güzelim'i evin içinde gerekmedikçe serbest bırakmayacaktım mobilyalar da gezinmemesi,kirletmemesi,ya da evin içinde kaybolup ezilmemesi için.
Bunun sebebi ise eğer Lale fark etmeseydi Güzelim'in mikro dalga içinde pişecek olmasıydı.
Oraya nasıl gitmiş hiç anlamadım.Oysa cebime koymuştum.
Lale mutfağa girip'kahvaltıda kedi olduğunu bilmiyordum'dediğinde bir cebime bir de mikro dalganın içine baktım.
Domatesleri doğradığım bıçağı elimden bırakarak mikro dalgaya yapışmış ve Güzelim'i ordan çıkarmıştım.
Zaten gizli saklı iş yapıyorum bir de yaksaydım Baran önce öldürür sonra mezarımın üstünde dans ederdi.
Bahçedeki armutları gölgeye çekerken Güzelim'i çimenlere bırakıp oynaması için odamdan topumu ve dolabımın içinde üç beş tane olan oyuncaklarını getirdim.
Bahçeye çıktığımda ise Dayımın ikimiz için içecek getirmiş olduğunu gördüm."Annen içmene izin verdi."
Armuta uzanmış güneşin keyfini çıkaralı yarım saat olmamışken sağ kolumdan çekilmiş ve yüz üstü yere yapışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞ AKIRŞAN
Teen FictionBir çift bebeklerini arıyor olabilir mi?Onu bulmuş olabilirler mi? Kayıp erkek bebek.Ulaş Manyaslı aslında Akırşan. Yeni bir ailede uyum sağlaması gereken çok fazla şeyi varken şansı onun yanında olacak mı?