Medya-Lale Akırşan
Tıraş bıçağını temizleyerek yerine koydum.Suyla yüzümü yıkayarak aynada kendime baktım.Fevkaledenin de fevkinde oldum.Islak saçlarım desen kurulamaya gerek yok o benim kafamda bonus şeklini alır.
Banyodan odama geçerek yatağın üzerindeki beyaz tişörtümü ve pantolonun ceketini giyindim.
Ablam şirketteki ilk günümde giymem için sabahın köründe bir takım getirtmişti.O sırada Ömer'i kibar bir şekilde yataktan atmakla meşgul olduğum için takım elbiseyi duşa girip çıktıktan sonra görebilmiştim.
Ayna karşısında saçlarımı dağıtırken komodinin üzerinde çalan telefonumun melodisi ile arayan numarayı açtım.
"Hayırlı sabahlar dayısının gülü."
"Hayırlı mı sabahlar dayımın gülü."
Sabah sabah hayırdır inşallah saat 08.13
"günaydın dayı."
"Günaydın aslan parçası anneni aradım açmadı bende dedim biricik yeğenimi arayayım."
İyi yapmışsın dayı iyi yapmışsın.Acaba ne istiycek?
"Evet evet iyi yapmışsın dayı."
"Eee Urfa'ya ne zaman geliyorsunuz?"
Urfa'ya mı geliyoruz? Benim haberim yok.Urfa'ya geldiğimizden haberim yok.Geliyor muyuz?
"Anlamadım dayı?"
"Canım anlamayacak ne var bunda Urfa'ya ne zaman geliyorsunuz?Bak kuzenin bile çok heyecanlı okulda disiplinlik oluyor.Öyle değil mi eşek herifim benim?Benim küçük aslan parçası sorun çıkardığı için okuluna gidiyoruz."
"Baba!"diye telefondan başka bir ses yükseldi.
"Ah öylemi?O zaman siz şimdi meşgulsünüzdür.Ben kapatayım."
"Hayır Ulaş-"
Telefonu kapatarak cebime koydum.Eşyalarımı toparlayıp merdivenlerden salona paldır küldür inerken ayakkabılarım ses çıkardığı için gözler benim üzerimdeydi."Anne?Annem nerde?"
"Burdayım kuzum."
Arkamı döndüğümde merdivenlerden inen ele ele tutuşmuş anne ve babamı gördüm.Babamın sağ elinde mutlaka çantası olurdu ama bu sefer yoktu ve annem,annemin gözleri kızarmıştı.
Leylifer"Anne ne oldu sana?"
Ablam kahvaltı masasındaki sandalyesini geri çekerek annemin yanına geldi ve ellerini yanağına koydu."Neden ağlıyorsun anne?"
Babam"Çocuklar size bir şey söylememiz gerekiyor."
Lodos geldi ve annemi kendine çekerek sarıldı.Evde olan biten anlamıyorum neden anne ve babamın böyle davrandıklarını.Aşağı indiğimde hemen hemen herkesin oturduğu kahvaltı masası şimdi boştu.Annem üzgün olduğu için kendim de öfkelenmiştim ama neye?
"Ben söyleyeyim.Dayım şimdi beni aradı ve Urfa'ya ne zaman geleceğimizi sordu öyle değil mi?Bunu söyleyecektiniz değil mi?"
Cam parçalarının sesi zeminde dağılırken kızlardan çığlık sesi geldi.
Özgür bir bardak su doldurup anneme getirmek için mutfağa gitmişti.
Özgür"O adamın yanına mı?O ADAMIN YAŞADIĞI YERE Mİ!BABA O ADAM ANNEME SİLAH ÇEKTİ!ANNEME SİLAH DOĞRULTTU!"
Lodos"Özgür sakin."
Özgür"Ne sakin olmasından bahsediyorsun sen!"
Menekşe ve Lale bir köşede durmuş gözleri dolarken bu ana şahit olmamaları gerekiyordu.O orda kızmaya dursun Ömer'in yanına iliştim."Kızları odalarına götürelim."diyerek Menekşe daha ne olduğunu anlamadan elinden tutup üst kata odalarına çıkmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞ AKIRŞAN
Teen FictionBir çift bebeklerini arıyor olabilir mi?Onu bulmuş olabilirler mi? Kayıp erkek bebek.Ulaş Manyaslı aslında Akırşan. Yeni bir ailede uyum sağlaması gereken çok fazla şeyi varken şansı onun yanında olacak mı?