In sfarsit patul meu era curat si nu avea nimic printre asternuturile sale care se imi puna in pericol viata. M-am trantit pe un scaun si mi-am scos telefonul din buzunar in idea de a suna-o pe Tami cand de pe hol am auzit niste chicoteli. Curioasa,m-am uitat prin crapatura usii si i-am vazut pe Tami si Harry tinandu-se de mana si zambind. Eram sigura ca erau impreuna, doar ca nu imi dadeam seama de ce asta nu s-a intamplat mai devreme. Am inchis usa usor apoi m-am indreptat spre usile frantuzesti,deschizandu-le. M-am asezat pe balansoarul mic lasandu-ma purtata de ganduri departe. Stand asa am auzit din greseala o alta conversatie de-a lui Zayn: Scumpo,stii ca eu te iubesc! Bineinteles ca o sa vin sa ne vedem. Perrie,tu esti singura care mi-a furat inima. Dintr-o data am simtit cum nervii imi acapareaza gandurile si ma simteam ca Hulk,asa ca inainte sa ma transform in cine stie ce creatura verde,am intrat din nou in camera. Liam tipa ca nebunul prin casa incercand se ne adune pe toti in sufragerie. Ne-am miscat cu toti fundurile cu chiu cu vai.
-Unde arde? am intrebat eu plictisita.
-Haide,nu e nimic de ras. Am fost invitati sa participam la Dance it off! a strigat Liam
-Dance it off? au tipat toti entuziasmati.
-Da si sa nu mai mentionez ca Rihanna,Shakira,Britney Spears, Jason Derulo, Justin Bieber si multi altii vor canta in aceeasi seara cu noi.Totul e pentru caritate. Va dati seama ca e o adevarata provocare.
-Si regulile?
-Pai e simplu. Fiecare participant trebuie sa aleaga o melodie de-a unui alt participant. Si trebuie sa punem la punct o coregrafie inedita.Melodia noastra a fost deja aleasa de Rihanna si din cate am inteles coregrafia ei e super incendiara, ca de obicei. Deci si noi trebuie sa fim cel putin la fel de buni. Deci cine se ofera voluntar sa aleaga o melodie potrivita?
-Eu! Eu! am tipat in gura mare cand am auzit de coregrafii.
-Alex,hai sa fim seriosi. Tu esti prea inocenta ca sa faci o asemenea coregrafie, a spus Zayn uitandu-se amuzat la mine.
-Oooo,tu cap de dovleac,n-ai zis asta! am zis eu nervoasa. Ce stii tu despre mine?
-Stiu ca esti indeajuns de inocenta incat sa te inrosesti la fata cand cineva te tine in brate!
-Eram rosie de nervi!
Am trecut printre ei impingandu-l pe Zayn la o parte. Aveam de gand sa le arat cat de incendiara puteam sa fiu cand imi puneam mintea la contributie. Mi-am scos telefonul din geanta si l-am sunat pe Nick anuntandu-l ca e cod portocaliu. Nick era un dansator foarte talentat si era intr-o trupa de dans,ce putea fi mai bine?
Mi-a promis ca in maxim jumatate de ora o sa fie impreuna cu trupa sa in vechea sala de dans unde obisnuiam sa repetam cand eram mai mici. Am rasfoit printre melodiile de pe IPod-ul meu si am gasit melodia perfecta.
Nick era punctual ca de obicei si ma astepta in fata salii cu cel mai mare zambet posibil pe fata. L-am pupat usor pe obraz ,iar el m-a tras intr-o imbratisare de urs. Stiam ca eram in criza de timp asa ca pur si simplu a dat drumul la muzica. Stia ce vroiam sa fac asa ca s-a lasat purtat de ritmul muzicii. I-a invatat si pe ceilalti miscarile. In timp ce ii priveam mi-au venit in cap o multime de idei asa ca am intrat si eu in dansul lor. Dupa cateva ore de munca era aproape perfect. Am stabilit se ne vedem si a doua zi.
Am intrat in casa si,dupa ce am facut un dus scurt,m-am bagat intre asternuturile pufoase,calcand din nou in taramul viselor.
A doua zi,aceeasi rutina. Dansul mi se potrivea manusa si stiam ca o sa ii dau pe spate. I-am sunat si le-am dat indicatiile potrivite,spunandu-le ca daca nu ajung in 10 minute le pun iar laxativ in mancare. Asa cum ma asteptasem amenintarea isi facuse efectul astfel incat in 7 minute si 26 de secunde cei cinci crai de la rasarit au aterizat pe proprietatea mea.