Alex Pov.
M-am aruncat pe pat si am inceput sa plang. Nici macar nu stiu de ce plangeam. Adica e clar ca din cauza lui,dar pur si simplu nu am crezut ca imi pasa asa de mult. Am intrat la dus gandindu-ma ca asta ma va linisti. Si am avut dreptate. Dupa ce am iesit, tot ce s-a intamplat azi mi s-a parut doar un vis urat. M-am infasurat intr-un prosop si m-am indreptat catre camera lui Kat. Am batut la usa si am auzit un ,,Intra’’ slab.
-Kathy! Scumpa si draguta mea Kathy! Am nevoie de telefonul tau.
Ea si-a dat ochii peste cap si mi-a aruncat telefonul.Avand in vedere ca reuseam sa stric cate un telefon cam in fiecare luna,nu mai era o surpriza ca ii cer telefonul.Kat nu e cu mult mai mult mai batrana decat mine,doar cu 15 ani mai mare.
-Acum ce i-ai mai facut?a intrebat ea fara sa isi scoata nasul din cartea sa.
-Mmm...mi s-a stricat cartela,am spus eu usor,muscandu-mi buza,asa fac cand mint sau sunt nervoasa,emotionata etc.Ea a observat asta,dar s-a prefacut ca nu a vazut.
-Ai numarul lui Nick si a lui Tami acolo.
-Esti cea mai tare,i-am zis si am luat-o in brate.
Am plecat in camera mea sa imi fac bagajele.Cand am terminat un sfert din dulap era gol,dar in camera erau cam 5 valize.Am luat luat telefonul si l-am sunat pe Nick.
-Hey,Nickita.Ce faci ,draga?am spus eu jucaus.
-ALEEX,a urlat el in telefon.
-Hoopa,salbaticule, ca ma surzesti.Ce pana mea de vultur plesuv ai?
-Ti-am zis de atatea ori sa nu imi zici Nickita.
-Hai sa lasam asta,Nickisor.Deci ce faci?
-Ma disperi femeie nebuna.Asta fac.Sunt disperat.
-Iar ai mancat stricat?Ti-am spus de atatea ori daca e verde si pute nu e bun de mancat.Invata o data!
-Lasa-ma ca am crezut ca e branza cu mucegai.
-Mucegai pe naiba! am spus eu printre hohotele de ras.Oricum ai stomacul invatat.Sper doar sa nu dai la broaste cat vorbesti cu mine la telefon.Nu de alta...dar abia mi-a facut curatenie in baie.
-Nu...vad ca sunt bine. Tu ce faci?
-Uite abia am terminat de impachetat.Ti-am zis ca plec in Franta,nu?
-Da,da...uite trebuie sa iti spun ceva.Tami a vrut sa fie surpriza,dar toata saptamana am tinut asta secret si nu mai pot.VIN SI EU LA PARIS,a urlat din nou in telefon.
-YEY...o sa fie asa de fain,numai ca nu trebuie sa stai pe langa noi prea mult ca dupa dam impresia gresita baietilor care ar vrea sa ne ceara numarul de telefon,am spus si am inceput sa rad.
-Stai linistita ca la cat de superbe sunteti nu o sa le pese de mine.
-Deci treci pe la mine maine?am spus eu repede,schimband repede subiectul cand am vazut ca inima mea a facut BUM BUM la faza cu superbe.Ce pana mea e cu mine? Sa nu imi zici ca imi place de el...nu are cum...nu si nu.
-Sigur ca da.Nu esti tu speciala mea?a intrebat el .
Mi-am dus mana la inima si totul era ok.Probabil ca atunci mi s-a parut atunci.,,Sa nu imi mai faci niciodata asta’’mi-am certat inima si am continuat sa vorbesc cu Nick.
-La 7 esti la mine.7 ,Nick! 7!am spus eu serioasa.Nu vreau sa patim ca anul trecut cand ti-am spus ca avem avion la 5 si tu ai ajuns la cat?Da,la 8.Cum sa incurci 17 cu 20?
-Diferenta de fus orar,spuse el nevinovat.
-Erai tot in ANGLIA!! am spus eu exasperata.
-Bine,bine...Eu ma duc la dus si vorbim maine.