Incercam sa ma strecor printre marea de persoane ce se aflau in fata hotelului Marylebonne, gandindu-ma la niste scuze plauzibile pe care le-as putea spune doamnei Masen imediat ce as fi ajuns la dumneaei. Doamna Masen era profesoara mea sa canto de 5 ani.
Mi-am descoperit pasiunea pentru muzica cand aveam vreo 7 ani si de atunci am inceput sa iau lectii. Am trecut de la profesor la profesor pana am ajuns la dumneaei. Era o persoana severa,dar o profesoara excelenta.
Singurele persoane care stiau despre pasiunea mea erau parintii mei,dar acestia erau plecati mereu, fiind cercetatori la un centru secret din Rusia, prietena mea cea mai buna, Tamara, si dadaca mea Katherina.
Inca incercam sa trec de toate persoanele care erau acolo,iar cand am vazut o straduta care cred eu ca duce pe langa apartamentul doamnei Masen,nu am ezitat.Imi amintesem si de lectiile de pian pe care le aveam dupa canto si ma gandeam cum sa imi impart cat mai bine timpul.In graba mea nu am vazut baiatul care alerga spre mine si Buff,ne-am izbit unul in altul.Cartile mi s-au imprastiat peste tot, iar ochelarii mi-au sarit cat colo.
-Lasa-ma sa te ajut,a spus baiatul care trebuie sa recunosc ca arata bine,dar ce spun eu,nu vad aproape nimic.A da,ochelarii.
-Umm,ma descurc,vad ca te grabesti asa ca du-te.
-Mersi,esti cea mai tare.Apropo daca vezi vreo gloata de fete pe aici nu le spune in ce parte am luat-o.
-Stai.De ce ar fugi o gloata de fete dupa tine?am intrebat eu putin confuza.
-Nu stii cine sunt?
-Ar trebui?Iar daca vrei sa stii,sunt cam 200 de fete si in cealalta parte.Imi dai ,te rog frumos, ochelarii,sunt acolo,langa piciorul tau.
-Sigur.Hei! Avem ochelari la fel.
-Eu chiar trebuie sa plec.Vezi cum faci cu fetele.am spus eu enervata,dandu-mi seama ca o sa intarzii si mai mult.De ce nu l-am lasat pe Paul sa ma aduca cu masina?
-Stai! Zi-mi macar numele tau.
-Nu stiu de ce te-ar interesa,dar e Alex.
-Imi pare bine,eu sunt Z....nu l-am lasat sa termine,plecand inainte sa aud numele lui,stiu nepoliticoasa dar o sa fiu torturata daca nu ajung mai repede.
Stiti vorba aia,graba strica treaba? ei bine din cauza ei nu mi-am dat seama ca vedeam la fel de prost.Ce?Mi s-au spart ochelarii?
Inainte sa imi dau un raspuns am vazut semnul mare care imi spunea ca am ajuns.Am intrat ca o gaina fricoasa in apartament, speriata de reactia doamnei.
-Doamna stiti ...am inceput eu dar am fost intrerupta.
-Esti scuzata,Alex.Gramada asta de fete,a spus ea acid uitandu-se pe geam,m-ar fi incurcat si pe mine.Dar hai sa incepem.
-Mai intai,ma duc sa imi pun lentilele.am spus rapid inainte sa poata comenta ceva si am tulit-o spre baie.Imi place mai mult sa port ochelari fiindca lentilele ma fac sa lacrimez de cele mai multe ori.Cand m-am uitat mai atent la ochelari mi-am dat seama ca nu sunt ai mei,iar pe unul dintre brate scria:De la 1D pentru Z.Mmm...ciudat.
M-am intors rapid pentru a-mi incepe lectiile,ei bine,am scapat usor.Restul zilei a decurs relativ bine,am intarziat si la pian,desi am plecat cu 15 minute mai devreme,fetele astea nu mai pleaca acasa? si am repetat aceeasi melodie de 28 de ori ca pedeapsa.Cand am ajuns acasa Katherina ma astepta la usa.
-Unde ai fost?m-a intrebat ea facand pe mama.
-Am intarziat,peste tot,efectiv peste tot.Tot ce vreau e sa fac un dus si sa ma bag in pat.Am primit vreun mesaj de la Tami?
-Da,domnisoara Tamara,v-a sunat si a spus ca e plecata 2 saptamani(mai este o saptamana din scoala iar parintii ei i-au promis o vacanta) in Franta si ca o sa va indese un telefon in fund cand o sa ajunga acasa.O sa va aduc un ceai.a spus abia abtinandu-se sa nu rada
-Mersi,Kat.Apropo de cat timp ne cunoastem?
-De cand aveati 3 ani,domisoara.
-Bun,asta inseamna 14 ani.Nu ma mai lua cu politeturile astea.Ti-am zis cam de un milion de ori.
-Scuze Alex.Iti aduc imediat ceaiul.
-Nu te grabi,oricum vreau sa fac un dus.
Am intrat direct in baie,aruncandu-mi hainele peste tot.Dusul mi-a relaxat muschii si am iesit oarecum linistita.M-am intreptat spre dressul imens,alegand o pijama,pantaloni scurti si tricou, primita de la Tami pe care scria :Cuz I’m Sexy And I Know It si m-am bagat in pat,uitand de ceaiul care ma astepta.