Alex Pov.
Era el!Porcul ala! Statea in fata mea si ma privea superior.Cine se crede?Imi venea sa il iau la pumni,sa il spanzur si sa ii dau foc.Drama queen.I know.
-Tu!Ce cauti tu aici?!?am intrebat eu enervata,inainte sa imi dau seama ca si el spusese acelasi lucru.
-In caz de nu ai observat,eu completez trupa asta.Eu sunt al 5-lea baiat.mi-a spus el pe acelasi ton de superioritate.
-Haaahaaaa,ea e acea ALEX.a exclamat unul dintre ei si toti au inceput sa rada.
Stai putin!Totul se leaga acum!Fetele care il urmareau in ziua aceea,1D de pe ochelari si faptul ca paruse total surprins ca nu stiam cine e.Cat de proasta am putut sa fiu?Trebuia sa imi dau seama!Era clar ca era o vedeta!
Oare sa renunt la trupa?Da,cred ca asta ar fi cel mai intelept lucru din lume.Si sa ii dau satisfactie tampitului asta?Nu,nici intr-un milion de ani.Da ma mai contrazic mult?Nu are rost sa renunt la sansa asta doar din cauza unui ...unui...maimutoi frezat.
-Perfect!Am noroc cu carul!am exclamat eu.
-Vrei sa insinuezi ceva?m-a intrebat el bosumflat.
-Pai pe langa faptul ca un porc arogant imi va fi coleg de trupa,mai trebuie sa fie si porcul arogant care m-a lasat cu ochii in soare acum cateva zile.Minunat,m-am rastit eu.
-Ha! Nici eu nu am trifoi cu patru foi in chiloti din cate vad,pentru ca m-am pricopsit cu o nebuna ca tine.
-Macar eu nu am scapat de la zoo de curand,am incheiat eu cearta.
-Chmm,si-a dres Liam glasul.Deci inca accepti sa ne fii viitoarea colega?
-Clar ,am spus eu si am zambit spre Zayn.Mama,ce fierbea de nervi!
-Maine iti vom aduce contractul,a spus serios Louis.
-Ai doua zile sa te muti in casa noastra,a completat Niall.
-Stai!Stai!Cine a zis ca ma mut in casa cu voi?In casa cu neevoluatul asta?am intrebat eu si am aratat cu degetul spre Zayn.
-Pai scrie in contract,a intervenit Harry.Trupa se cazeaza si locuieste in acelasi loc.Stii tu,daca apar complicatii cu paparazzi,fanele...e mai bine sa fim impreuna.
-Nu!am spus eu hotarata.Imi place apartamentul meu.Nu am de gand sa ma mut.
Harry i-a spus ceva lui Liam la ureche,apoi Liam lui Louis si Louis lui Niall.Imediat ce au terminat de susotit s-au intors cu un zambet imens pe fata.
Li:-Bine!
A:-Ce bine?am intrebat eu confuza.
Li:-Nu trebuie sa vii.
A:-Super ,am spus eu fericita.
Dupa ce am mai stabilit unele detalii cu ei si le-am lasat datele de contact , am hotarat sa ne vedem a doua zi pentru a semna contractul si pentru a finaliza restul chestiilor legale.I-am imbratisat pe fiecare in parte,mai putin pe Zayn,care statea cu mainile incrucisate la piept si refuza sa se uite la mine.
Am plecat cu Tami si Nick sa sarbatorim.Pe drum nu se mai opreau din a ma idolatriza.Glumesc,glumesc.Dar au cam exagerat cu complimentele.
Nick:-Alex,ai fost asa de tare!Eu cum de nu stiam ca tu canti?a intrebat el prefacandu-se suparat.Ce altceva imi mai ascunzi?
A:-Chiar nu vrei sa stii,am spus eu amuzata.
Nick:-Nu,haide,chiar sunt curios.
A:-Um...Cant la pian de la 5 ani,lipciul din gelul tau era pus de mine acolo,sosetele tale din Paris erau roz fiindca le-am amestecat cu hainele mele cand le-am dat la spalat,vopseaua din parul lui Sasha....ei bine,tot vina mea.Si ar mai fi foarte multe.Dar nu imi vin acum in minte.am spus eu si am zambit tamp.