Trebuia sa-mi dau seama

1.6K 57 9
                                    

Am stat cu telefonul ala in mana cam jumatate de ora.Sa ies sau sa nu ies cu Zorro.Ce puteam sa fac?Sa ii spun nu?Adica toata saptamana a stat ca un catel plouat in fata usii mele.Plus ca pare foarte sincer.Incercarea moarte n-are,asa ca i-am scris inapoi.

Bine,ne vedem la cafeneaua din colt in doua ore.Dar spune-mi macar cum te cheama :D

M-am schimbat intr-o rochita cu model floral,mi-am ondulat parul castaniu si m-am machiat subtil.Trebuie sa recunosc ca eram destul de emotionata.

Zayn Pov.

Toata saptamana am stat in fata usii ei.Mai aveam putin si ii spargeam usa aia.Baietii radeau in fiecare zi de se prapadeau.Harry ma tot intreba daca nu vreau niste lectii de agatat ca cica eu mi-am cam pierdut indemanarea.Era sa il las pe cret chel si fara vreo doi dinti.

Partea cea mai proasta e ca ieri aproape m-a prins un paparazzi intrand in blocul ei ,iar acum e cate o gloata de paparazzi la fiecare iesire din hotel,plus ca mai intra cate unul si in hotel.

Mi-am luat telefonul si am inceput sa caut printre numere sa vad daca mai am sau nu numarul lui Louis ca sa ma ajute sa ies din hotel.Cand mi-am deschis contactele numarul ei a aparut primul.Prost am fost.Toata saptama am avut numarul ei si nu m-am folosit deloc?I-am scris rapid un mesaj uitand de toata nebunia de afara.Dupa ce i-am trimis mesajul, Hazza a intrat cu viteza luminii in camera.Era ravasit,parul lui cret acum era o tufa de Venetia iar hainele lui ma faceau sa cred ca a participat la cel de-al Treilea Razboi Mondial.

-Frate,da ce naiba ai patit?am incercat eu sa intreb pe un ton cat mai serios,dar deja rasul ma bufnise.

-Faane....peste tot...si aici...si colo...si au tras de mine...au tipat...m-au pipait...s-au atins de PARUL MEU,se vedea clar ca era in soc.Mai pateste asa cateodata,cand sunt prea multe fane.

Desi le iubim pe toate,pot sari calul cateodata.De exemplul una din ele a incercat sa isi bage telefonul in geaca lui Harry numai ca sa il poata vedea a doua zi.

-Din cauza TAAA, a tipat el deodata.

-Ce,de ce sa fie vina mea?Ca n-am mai facut nimic de curand.

-Nu?Nu?Uite,spuse el foarte enervat aruncandu-mi in brate o revista pe care nu am observat-o.

Pe coperta scria mare:Zayn Malik,membru al renumintei trupe One Direction,a fost prins furisandu-se din hotelul la care sunt cazati.Mai multe detalii la pagina 10.Am rasfoit rapid, iar titlul mare si rosu imi sarea in ochi:O noua idila?Relatia lui cu Perrie nu mai merge sau incerca doar sa scape de monotonia zilei?Ceva ce mi-a atras atentia a fost:Fetelor, poate inca mai aveti o sansa sa il vedeti pe idolul vostru.Cine stie cand se hotaraste sa mai porneasca intr-o calatorie incognito?Se pare ca pana la urma am avut dreptate.Am ajuns de prima pagina si chiar si titlul lui Liam se aseamana cu asta.La naiba,eram sigur ca nu ma vazuse nimeni.

-La naiba,am spus cu voce tare.Serios Hazza,m-am asigurat inainte sa plec ca drumul era liber.

Harry nici nu a luat in seama ce am zis si a continuat.

-Nici nu inteleg ce te-a apucat.Ce dracu vezi la fata aia?Multe fete asteapta ca minunatul Zayn Malik sa le zambeasca macar si ti-ar cadea in brate de la primul flirt. Dar nuuuu,tu trebuie sa o alegi pe cea mai incapatanata fata de pe planeta.Si pe deasupra nici nu stie cine esti.Doamne Zayn,baga-ti mintile in capul ala frezat.

-Nici macar nu o cunosti,am spus eu suparat.

-De parca tu ai cunoaste-o.Ai stat la usa ei o saptamana si nici macar nu s-a sinchisit sa o deschida.Nu o sa se intample niciodata.Ea nu e interesata,Zayny.

Chiar in timp ce Harry gesticula si incerca sa ma convinga ca nu e bine ce fac am primit un mesaj.

Bine,ne vedem la cafeneaua din colt in doua ore.Dar spune-mi macar cum te cheamaJ

When life gives you One Direction,crazy things happenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum