Something smells awkward

964 47 27
                                    

Louis a continuat sa ma traga dupa el pana am ajuns la masina. Se vedea clar pe fata lui ca era nervos,ca si ceilalti de altfel.Eu chiar nu inteleg ce am facut asa de rau.

-Pot sa stiu si eu care e problema voastra?i-am intrebat ei imbufnata.

Dar tot ce am primit ca si raspuns au fost niste priviri furioase la care am raspuns in acelasi mod. Tot drumul a fost liniste ,iar eu ma simteam ca o tradatoare. Ce ii intereseaza pe ei daca vreau sa ies cu Siva? Adica cu ce i-ar afecta asta? De fapt i-ar ajuta,in fata presei ar fi ca o oferta de pace. Ajunsi acasa am iesit in mod ordonat,eu fiind ultima. M-am inchis in camera mea punandu-mi in gand sa nu mai ies de acolo cel putin o saptamana.Singura problema era faptul ca nu aveam mancare,puteam doar sa ma apuc sa rontai hainele,care erau destul de multe.

Mi-am luat laptopul in brate si am intrat pe Twitter si Facebook,asa ca sa mai treaca timpul.Am vazut din ce in ce mai multe poze facute de fani ba cu mine si Zayn,ba cu mine si Siva si incepuse o intrega discutie daca eu eram sau nu fata de care a vorbit Siva in interviu. Mi se parea foarte amuzant iar cand am terminat de citit radeam cu lacrimi. Trecusera deja vreo 5 ore timp in care baietii s-au perindat prin fata usii mele rugandu-ma sa vorbesc cu ei. Eram prea suparata pe ei,asa ca pur si simplu i-am ignorat.

Pana cand lui Zayn i-a trecut prin cap idea minunata ca ar putea sa intre in camera mea pe usa de la balcon,totul a fost roz si frumos. Oare de ce nu m-am gandit ca as putea sa o incui?

-Ce vrei ?am intrebat fara sa imi ridic ochii de la ecran.

-Poti sa te uiti la mine?

-Poti sa pleci?

-Alex,a spus el si s-a apropiat de mine,asezandu-se pe marginea patului.

-Te intreb din nou,ce vrei?

-Vreau ca atunci cand te suna Siva si te invita in ora sa ii spui nu,ne-am inteles?

-Du-te naibii si lasa-ma in pace. Ti-am mai zis o data si ti-o repet. E viata mea si o sa fac ce vreau cu ea.Nu imi comanzi tu mie ce sa fac. Acum iesi!

S-a uitat cu tristete la mine,dar a iesit. Wow,e ciudat ca nu a ripostat. Nu tu insulte,nu tu tipat. Ceva e in neregula cu el. La scurt timp dupa mica ,,discutie “ cu Zayn m-a sunat si Siva.

Inainte sa intre Zayn si sa faca pe seful,aveam in cap sa il refuz pe Siva,dar fiindca m-a enervat si fiindca sunt diabolica i-am spus lui Siva ca sunt de acord sa ies cu el. Am stabilit ca o sa mergem sa vedem un film,nu vroiam nimic sofisticat. Tami a inceput sa bata cu pumnii in usa mea tipand ca disperata sa deschid. M-am dus resemnata si am descuiat-o.A intrat val vartej in camera.

-Ce ai facut? Ce ai facut? a intrebat ea disperata

-Ce am facut,draguta mea?

-De ce esti nebuna si de ce nu vrei sa iesi cu Siva?

-Cine ti-a zis ca nu o sa ies cu el?Stai nu-mi zi,am interupt-o inainte sa deschida gura,baietii?

-Dap.

-Atat iti spun.Maine,eu,Siva,film.

-Ah,ce ma bucur pentru tine.

Am inceput sa ii spun unde ma duce si la ce ora apoi Tami a iesit din camera lasandu-ma pe mine sa imi aleg hainele pe maine. Mi-am ales ceva simplu,o rochita cu dungi in stil marinaresc si niste pantofi albastri. Mi-am lasat hainele pe spatarul scaunului si m-am pus sa dorm. Doar nu aveam de gand sa ma prezint cu dita mai cearcanele la intalnirea mea cu Siva.

Zayn Pov.

Alex era cea mai incapatanata femeie din lume si eram sigur ca nu avea de gand sa ma asculte asa ca atunci cand am intrat in camera ei i-am plasat un micut microfon de rama patului asa incat sa putem sa auzim si noi planurile ei fiindca eram siguri ca Tami o sa o intrebe.

When life gives you One Direction,crazy things happenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum