Nu iesiti dupa inghetata,dauneaza grav sanatatii

1K 50 10
                                    

Alex Pov.

Noaptea aceea a fost geniala,doar ca somnul isi facea simtita prezenta,ceea ce era destul de normal avand in vedere ca era 6 dimineata.Ne-am urcat cu totii in masina si spre marea mea bucurie Perrie nu a venit cu noi.De fapt,spre marea mea bucurie si a lui Niall care din cate am vazut nu prea o suporta pe blonda.

-Te-ai descurcat excelent,mi-a spus Harry dupa care s-a uitat la Tami si i-a zambit.Simteam ceva,ceva dragoste pe aici?

-Da,ai fost incredibila.a aprobat Liam

-Haideti,terminati-o. Doar am incercat sa fiu cat mai buna si sa nu va dezamagesc,am spus eu rusinata de toata atentia care mi se acorda.

-Si ai reusit,au exclamat Louis si Niall in acelasi timp.

Le-am zambit si mi-am intors privirea spre Zayn care se uita absent pe geam, de parca nici macar nu era cu noi. Chipul lui nu schita nicio emotie.

Gol.Asta e cuvantul care imi venea in minte cand ma uitam la el. Ce s-a intamplat cu baiatul care a stat o saptamana in fata usii mele si care m-a batut la cap sa ies cu el?Baiatul ala care era plin de energie? Ce l-a putut schimba asa de radical? Sau o fi avand doua personalitati. Nu se stie niciodata.Totusi mi-as fi dorit sa imi spuna ceva. Macar un cuvant.Ca si cum mi-ar fi citit gandurile,Niall a spus:

-Zayn,tu ce crezi?Nu ca s-a descurcat nemaipomenit ?

El nu s-a miscat,nu a spus nimic asa ca Liam i-a tras un cot zdravan in coaste.Zayn s-a dezmeticit,a scapat cateva injuraturi si i-a promis lui Liam ca ii va infinge o lingura in niste locuri in care nicio lingura n-a ajuns pana acum.Dupa ce Niall i-a repetat intrebarea,el s-a uitat ciudat la mine,prea ciudat si automat pielea mi s-a facut de gaina.Ochii lui ciocolatii erau calzi si plini de dragoste sau compasiune,dar se uita prin mine,ca si cum eram invizibila.O cuta in forma de V i s-a format pe frunte si atunci,ca si cum s-ar fi trezit dintr-un vis,mi-a spus superior.

-Se putea si mai bine.Ai fost ok.Data viitoare incerca sa ridici notele alea ca lumea si sa le mentii.A sunat Fals.

-De parca tu ai putea sa le mentii mai bine,am ripostat cand orgoliul meu a fost ranit.

-Bineinteles,mult mai bine, mi-a rapuns arogant.

-Tu n-ai recunoaste o melodie cantata ca lumea nici daca ti-ar lua fixativul si ti-ar da in cap cu el.

-Iar incepeti?a intrebat Tami exasperata,dar noi nici nu am bagat-o in seama.

-Esti total pe langa,afoano!

-Esti tu prost,prostule!am spus eu si mi-am scos limba la el ca un copil de 5 ani.

De data asta cearta nu a mai continuat ci pur si simplu fiecare si-a intors capul spre geam si nu a mai spus nimic.Ceva nu e bine. Sa nu imi zici ca i-am ranit inimioara aia mica a lui.

Zayn Pov.

Concertul fusese absolut fantastic si eu trebuia sa recunosc asta,doar ca nu in fata domnisoarei Aroganta.Si da,Alex se descurcase incredibil de bine. M-am asteptat sa aiba emotii si cand sa intre pe scena sa se apuce de plans,dar n-a fost asa.A intrat mandra pe scena,doar ca cu spatele. Si acum ma intreb de ce?La interviu a fost bine,doar ca noi a trebuit sa ii acoperim balbele care nu erau asa de rele ca alea cand ne-am imbatat noi.Singurul lucru ciudat a fost fata ei cand m-a vazut sarutand-o pe Perrie.Parea geloasa. E clar ca m-a afectat fixativul.Incep sa am vedenii.

Pe drum am inceput sa ma gandesc la momentul cand am cunoscut-o. Mi-am dat seama din prima ca e ceva special la ea,dar nu imi dadeam seama ce. Si inca nu imi dau.M-am pierdut printre ganduri cand o lovitura puternica mi-a zdruncinat coastele.La naiba,Liam! Nu sunt in coma.

When life gives you One Direction,crazy things happenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum