Ajunsi acasa,Zayn ne astepta cu o fata de zici ca ii aruncase cineva intreaga colectie de cercei. A inceput sa imi ceara explicatii dar eu doar m-am uitat urat la el si m-am dus in camera mea,trantid usa dupa mine. Apoi am realizat ca il lasasem pe Nick acolo asa ca m-am intors ,l-am tras dupa mine si am trantit din nou usa. Puteam sa ii aud pe baieti razand.Dar cred si eu as fi ras avand in vedere cat de serioasa vroiam sa par.
Nick,a plecat la ceva timp dupa asta,iar Tami s-a dus cu el in speranta ca va merge cu ea la cumparaturi.Eu una eram mult prea obosita si n-as fi iesit din casa cu toti papparazzi aia la usa.
Fiind mult prea plictisita am coborat jos si baietii aveau un fel de conversatie serioasa,si spun un fel,deoarece fiecare avea activitati foarte interesante precum pocnitul peste cap,picioare,maini.
-Vas Hapening,boys?am tipat eu.
-Asta e replica mea,a spus Zayn ofticat.
-Iar asta sunt eu cea careia nu ii pasa,am spus pe acelasi ton indiferent. Despre ce vorbim,baieti,am intrebat eu aruncandu-ma pe fotoliu.
-Maine avem un interviu,mi-a spus Louis.
-Pai si care e problema,ca va vad foarte ingrijorati?
-Ei bine,nu o sa fim singurii intervievati.
-The Wanted vor fi si ei prezenti,a completat Liam lamurindu-ma.
Am inceput sa procesez si atunci mi-am dat seama.
-Stai,staaaai,stai. THE WANTED! THE WANTED! Ei vor fi acolo,am inceput eu sa ma isterizez.
-Stai nu-mi spune,nu stiai cine suntem noi dar esti fana infocata The Wanted. De pe ce planeta vii,femeie?a intrebat Harry fiind vizibil deranjat.
-Ei bine,Siva e genial,e foarte dragut ,am concluzionat eu.
-Pai si noi ce avem?au intrebat ei la unison.
-Voi nu sunteti Siva!
Zayn Pov.
Cum adica noi nu suntem Siva! Dar Siva ce are asa de special? Nimic! Asta are! Ok,ce m-a apucat?De ce imi pasa?A stai,ca sunt idiot. De asta!
-Si cand e interviul?a intrebat ea curioasa.
-Pai maine,i-a raspuns Niall.
-Nu-mi vine sa cred! Nu-mi vine sa cred! a inceput sa tipe ea prin casa si sa sara de parca era pe arcuri.
Chiar atunci a intrat Tami in casa si se uita la Alex cu ochii cat cepele de parca ar fi vazut farfurii zburatoare.
-Ce i-ati dat?ne-a intreabat ca o mama care isi cearta partenerii de joaca a copilului ei.
-Nimic,de ce crezi ca am facut noi ceva?ne-am ambalat noi;
-Atunci cand ii intalneste pe The Wanted?a intrebat ea foarte amuzanta.
-Femeie,ce fel de vrajitoare esti?a intrebat Louis speriat.
-Nu sunt niciun fel de vrajitoare. Doar ca stiu ca doar daca l-ar vedea pe Siva ar face asa.Asta ori i-ati dat de baut.
-Asa face la bautura?am intrebat eu foarte curios.
-Ceva mai rau,dar da.In mare parte asa face.
-Pai maine avem interviu.
-Uuu,pot sa vin si eu?
-Nu.a spus el imbufnat
Stai asa.Ce am ratat?Ce e cu Harry?Staaaai,e gelos.
-Harry,vii pana in bucatarie?Lui Niall iar ii este foame.
-De unde stiai?a intrebat surprins Niall. Esti si tu vrajitor?