Adam usulca kadına yaklaşırken kadının iki elinin arasında tuttuğu metali yavaş yavaş bırakıyordu.
Terasın zeminine gürültüyle düşürmüştü. Kadın Kendini de bırakacaktı ki son bir yıldır olduğu gibi her düştüğünde onu tutan adam yine belinden onu tutup düşmesini engellemişti.
İki çift yaşlı göz uzunca birbirine bakıyordu. Kadının boşta ki elleri usulca adamın omuzlarını bulurken hıçkırıklarını göğsüne bırakıyordu.
'Seni sevdiğimden hiç şüphen olmasın'
Kadın biliyordu zaten öyle çok seviyordu ki bu sevgisinin gücüne güç katanda adamın sevgisiydi.
'Şüphem olsaydı nefes almıyor olurdum. Sana dans ederken söylemiştim Yaptığın Yapmadığın Her Şeye Rağmen Severim Seni'
Adam kadının belindeki ellerini sıkılaştırdığında kadın ellerini adamın omuzlarından beline indirip başını iyice göğsüne sakladı. Gözlerini kapadı.
'Karaca tokalarım göğsümü deliyor şu an'
Karaca bir elini saçlarına koyup tokası ve duvağını çekip yere attı.
Yeniden sımsıkı sarıldığında bu defa saçlarında kocasının dudaklarını hissetti.
Gözleri yanmıştı kalbi neredeyse ağzında atıyordu.
Kadın içinden gelen bir cesaretle adamı daha sıkı tuttu ve bir ayağını odaya doğru geri attı. Adam beklemediği bu hamle ile sendelese de bozuntuya vermedi.
Camın ardına geçtiklerinde adam kapıyı kapattı. Tam anlamıyla her detayını birlikte hazırladıkları odalarının içindeydiler.
Kadın elini hafifçe yukarı kaldırdı. Adamın yüzünde incecik dokunuşlar ile seviyordu.
Adamın midesinde hissettiği büyük yumru geçmiyordu.
Akşamdan beri boynunu sıkan papyonun sökülüp bedeninden aşağı süzüldüğünü farketti.
Korkusuzca karşısındaki kadının gözlerine baktı. İkisinin göz bebekleri de oldukça büyümüş ve kararmıştı.
Tenlerin çekimi dedikleri bu olsa gerek diye düşündü.
Ve kadının aşkının az önce yaşadıklarını unutturacak kadar güçlü olduğunu görmüştü.
Bu onu daha da gülümsetirken aynı amda kadının yüzü de aydınlanmış insanların nadiren gördüğü o güzel gamzeleri gözlerinin önüne serilmişti.
Daha fazla dayanamayacaklarını anlayınca birbirlerine dokunmayı bırakmadan dudaklarını kavuşturmuşlardı.
Kadın çıplak omzunda adamın ellerini hissettiğinde içinin titrediğini farketti.
Daha el ele tutuşurken kalbi ağzında atıyorken birbirlerine özgürce dokunmanın zevkine varıyordu.
Elleri minik düğmeleri bitirdiğinde yavaşça adamın göğüslerinden omuzlarından kollarına doğru sıyırdı.
Ardından üzerindeki ağır gelinliğin askılarının omuzlarından kollarına indiğinde kollarını içinden sıyırıp adamın boynuna sardı.
Derin derin aldıkları nefesler birbirlerine çarpıyordu.
Tutkuyla yeniden birleşen dudakları hırsla birbirlerini öperken kadın ellerini adamın boynundan çekip kendini geriye atmaya başladı.
Adam üzerine eğilirken kadın bir anda çekilmiş adam kendini yatakta bulmuştu.