Karaca okulunun boş gününde her zamanki gibi evi ile ilgileniyordu.
Yardımcısıyla birlikte dip köşe temizlik yapmışlar, şimdi de dolaba koyup bütün hafta yemek için yemekler hazırlıyorlardı.
'Gonca abla bayağı bişeyler yaptık eline emeğine sağlık'
'Afiyet bal olsun size'
Kadın Karaca ile vedalaşıp evden uzaklaştı.
Karaca elindeki fincanı ile salonun köşesine geçti.
Yarım bıraktığı kitaplardan birini eline aldı. Okumaya başladı.
Biraz sonra duyduğu anahtar sesi ile içi kıpır kıpır olmuştu.
Evleneli bir yılı geçmişti ancak Karaca hala bu kapı sesine oldukça heyecanlanıyordu.
'Azer!'
'Ben geldim gülüm'
Azer Karacaya görünmeden yukarı çıktı. Karaca buna bozulmuştu çünkü Azer hiç bi zaman böyle yapmamıştı. Sesindeki garipliği de anladığı için kitabını kapatıp yukarı çıktı.
Odalarının kapısını açtığında banyo kapısının hafif aralık olduğunu farketti.
'Azer,Canım'
'Karaca gelme'
Azerin bu tutumu Karacayı hayli endişelendirmişti.
Banyo kapısının önüne geçti.
'Canımın içi ne oldu?'
'Sevgilim beni aşağıda bekler misin?'
'Sence?'
Karaca kapıyı açtığında Azer ona arkasını döndü.
'Azer ne oluyor Allah aşkına'
Karaca hızla Azerin önüne geçip yüzüne baktı.
İlk tanıştıkları gün gibiydi. Yüzü yara bere kan içindeydi. Elini ağzına koyup 'hi' dedi.
'Gülüm sakin ol yok bişeyim'
Karaca Azer'e iyice yaklaştı. Elini hafifçe yüzüne koydu.
'Bir kavgaya karıştığın için ağlamadığını biliyorum aşkım önce yüzünü temizlemem gerekiyor sonra dertleşiriz'
Karaca dolaptan gerekli malzemeleri çıkardı. Usul usul Azerin yüzünü temizledi.
Üzerindeki gömleği çıkarıp onu öylece banyodan çıkardı.
Yatağın ucuna oturup dizine iki kez vurdu.
Azer yavaşça Karacanın kucağına uzandı. Elini tutup sıkıca öptü.
Karaca bir eli ile Azerin saçlarını okşuyordu. Diğer eli ile Azerin elini tuttu.
'Hadi anlat canım'
'Bugün eski ofisi satışa gittik. Her şeyi hallettim tam çıkıyordum bi adam geldi. Elinde silahla'
Sesi git gide bozuluyordu.
'Yılmaz vardı hedefinde Emlakçı adamı farkeder etmez bağırmaya başladı. Neyse ki adam panikledi. Silahı düşürdü.'
Azer Karacanın elini biraz daha sıktı.
'Koştum adamla dalaşmaya başladık.'
'Derdi neymiş'
'Babam, bütün ailesini öldürmüş kundaktaki yeğenine dahi acımamış Karaca'
Karaca oldukça şaşırmıştı. Fadik annesi Muzaffer Babayı hiç böyle anlatmamıştı.
'Azer, emin misin?'