We lopen samen naar beneden. "Is het weer goed?" Vraagt Raoul. "Jazeker" zegt Matthy met een glimlach. Ik kan ook echt niet genoeg krijgen van zijn mooie lach en zijn heldere blauwe ogen. "Sorry nog Amy" zegt Lieke schuldig. "Maakt niet uit ik had gewoon meteen moeten zeggen wie ik leuk vind" zeg ik. Ze lacht naar mij en ik lach terug. Matthy gaat zitten op de bank en ik kom naast hem zitten. Hij slaat zijn arm om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Robbie zet de film weer aan en we kijken verder.
Ik merk dat ik moe ben, het was ook een zware week. Ik kruip nog iets dichter naar Matthy toe, dan doe ik mijn ogen dicht en val ik in slaap. Ik word wakker omdat iemand mij optilt. Ik kijk slaperig omhoog en ik zie dat het Matthy is. "Wat doe je?" Vraag ik zacht omdat ik pas net wakker ben. "Ik breng je naar bed" zegt ie. Ik glimlach naar hem, als we bij zijn kamer zijn aangekomen legt hij mij op bed. "Je denkt toch niet dat ik in een spijkerbroek ga slapen" zeg ik. "Nee nee ik pak wel wat kleren voor je" zegt ie. Hij doet zijn kast open en pakt er een trainingsbroek met een shirt uit. "Dankje mat" zeg ik als hij de kleren aan mij geeft. Ik loop naar de badkamer en ik kleed me om. Iemand klopt op de deur terwijl ik mijn make-up er af haal. "Ja?" Vraag ik. "Ik heb een tandenborstel voor je" zegt Matthy. Ik doe deur open en ik zie Matthy staan met een tandenborstel in zijn hand. "Dus je vind dat ik uit mijn mond stink?" Vraag ik zogenaamd beledigd. "Nee tuurlijk niet maar ik dacht-" ik onderbreek hem "grapje hoor, heel erg bedankt je bent een schat" zeg ik terwijl ik glimlach naar hem. Hij glimlacht ook en ik geef hem een kus. Hij loopt de badkamer uit en ik poets mijn tanden. Als ik klaar ben ga ik in zijn bed liggen.
Hij loopt nu de badkamer in terwijl ik mijn telefoon erbij pak. Ik heb een berichtje van mijn moeder gekregen. 'Hoi mop hoe ging je eerste week?' 'Ja het ging goed, ik ben nu bij de jongens' 'gezellig! Veel plezier daar' 'dankje mam' ik open Instagram en ik kijk naar de reacties onder mijn post. 'Petitie: Amy word het nieuwe bankzitters lid' 'je bent zo knapp' het verbaast me wel dat ik bijna geen haat meer krijg. Ik ben nog niet eens 10 seconde in een bankzitters video geweest en nu al zoveel lieve reacties en volgers. Matthy komt naast mij liggen en ik leg mijn telefoon weg. "Trusten mat" "trusten" ik val niet veel later in slaap.
Ik word langzaam wakker door Matthy die met zijn hand door mijn haar gaat. Ik doe mijn ogen open en ik zie Matthy. "Goedemorgen" zegt ie. "Morgen hoe laat is het" vraag ik. "Het is 11:30" "dan heb ik wel heel lang geslapen" "ja ik dacht ik maak je wel even wakker" "dankje" lach ik naar hem. Hij stapt uit bed en hij loopt naar de woonkamer. Ik stap ook langzaam uit bed en ik loop naar de badkamer. Ik check of ik er een beetje normaal uit zie en ik doe mijn haar in een knot.
Ik loop ook naar beneden en ik zie de jongens op de bank zitten. "De slaapkop is ook eindelijk wakker" zegt Koen. Ik lach, ik loop door naar de keuken om ontbijt te maken. Ik loop met mijn ontbijt de woonkamer in en ik ga zitten op de bank. "Amy wil je met mij vandaag een video opnemen?" Vraagt Milo. "Jij gaat weer uploaden na 3 jaar" lacht Robbie. Iedereen lacht mee. "Ja lijkt me leuk, maar ik heb geen kleren bij me" "we kunnen even snel naar je huis rijden" zegt Matthy. Ik knik en ik eet mijn ontbijt op.
Matthy en ik zijn in mijn huis en ik pak kleding en ik kleed me om. Als ik klaar ben loop ik weer naar Matthy toe die in de woonkamer wacht. "Als je wil kan je vannacht ook nog blijven slapen" "als dat kan heel graag" "tuurlijk kan dat" zegt Matthy met een lach. "Dan moet ik wel meer meenemen" "ja ik wacht wel" ik ben bijna klaar als Matthy zegt "neem je bikini mee we gaan misschien zwemmen" "doe ik" zeg ik. Terwijl ik mijn bikini pak besef ik dat ik helemaal niet ga zwemmen. Je ziet nog goed op mijn armen dat ik mezelf heb gesneden. Alleen Matthy weet het nog.
Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik voel de tranen opkomen maar ik veeg ze snel weg. Ik knipper een paar keer in de hoop dat het niet te zien is. Maar hoe ga ik dit oplossen, waarom zou ik niet willen zwemmen. Dat bedenk ik dan wel. Ik haal nog even diep adem maar ik loop dan weer naar Matthy. "Ik heb alles" "top dan kunnen we weer gaan" even later zijn we weer bij casa del huts. We lopen naar binnen en ik zet mijn spullen op Matthy's kamer.
We lopen weer de woonkamer in maar ik zie Milo niet. "Waar is Milo?" Vraag ik. "Op zijn kamer volgens mij kunnen jullie zometeen gaan opnemen" zegt Raoul. Ik loop naar Milo's kamer en ik loop naar binnen. Milo draait zich om. "Ben je er klaar voor?" Vraagt ie dan. "Jazeker" hij heeft de camera's al klaar gezet dus we kunnen gelijk beginnen. Ook heeft hij een slecht tv programma uitgekozen waarop we gaan reageren.
Milo opent zijn video en na een uurtje zijn we klaar met opnemen. Ik ben een beetje afwezig omdat ik nog steeds met mijn hoofd bij het zwemmen zit. "Je hebt het echt goed gedaan" zegt ie. "Dankje!" Zeg ik. We lopen samen naar beneden. Ik voel mijn hart kloppen, als maar niemand begint over zwemmen. "Zullen we zometeen gaan zwemmen?" Vraagt Koen. Ohnee daar gaan we. Ik voel mijn ademhaling versnellen en mijn hart klopt in mijn keel. Moet ik zeggen dat ik mezelf heb gesneden. Nee straks worden ze boos dat ik het niet had vertelt. Een smoes, maar wat dan.
Ze weten dat ik van zwemmen hou. Ik was zo erg in mijn gedachten en opeens ben ik weer in het gesprek. Matthy kijkt mij raar aan, hij ziet denk ik de paniek in mijn ogen. Ik kijk ook naar hem. Volgens mij weet hij dat ik niet wil zwemmen. Ik kijk hem bezorgt aan. "Kom mee Amy ik wil je even iets laten zien" zegt Matthy terwijl hij opstaat. Ik knik alleen maar. We zijn op zijn kamer en ik raak in paniek. "Nee nee ik ga niet zwemmen" zeg ik snikkend. Matthy zegt niks terug, hij drukt mij tegen hem aan. De tranen rollen over mijn wangen. Ik snik zachtjes, Matthy wrijft met zijn hand over mijn rug terwijl hij mij stevig vast houd. "Mat en Amy komen jullie" roept Robbie naar boven. "Ja wacht even" zegt Matthy. "Zijn zij aan het neuken ofzo" hoor ik Milo zeggen.
JE LEEST
Stapelgek
أدب الهواةHeyy, ik ben Amy ik ben 22 jaar oud en ik ben stapelgek op iemand van de bankzitters...