Na 1 uur zijn we helemaal klaar met opnemen. Koen en Robbie ruimen de camera's op en Matthy gaat naar zijn kamer om de beelden naar de editor de sturen. Ik praat nog wat met Milo en Raoul, daarna gaat Raoul boodschappen doen en Milo vertrekt ook naar zijn kamer. Koen en Robbie zijn klaar met de camera's en gaan samen een video opnemen in de kamer van Robbie. Ik zit nog alleen in de woonkamer.
Ik besluit om een nieuwe tijdelijke woning te zoeken. Ik kom uit bij anti kraak. Dat betekent dat je ergens kan wonen totdat het gesloopt word. De huur is echt heel laag dus heb ik mezelf opgegeven om anti kraak te wonen! Ik hoop echt dat Ik snel ergens terecht kan! Ik heb geen werk maar wel een opleiding gedaan voor acteren. Ik heb mezelf ook ingeschreven bij een casting bureau. Ik scroll nog een beetje door insta totdat Raoul weer terug komt van de boodschappen.
Ik help hem met alles uitpakken. "Heb je je een beetje vermaakt?" Vraagt Raoul terwijl hij een pak melk ik de koelkast zet. "Ja hoor ik heb belangrijke dingen gedaan maar dat vertel ik wel als iedereen hier is" vertel ik enthousiast. "Oké je maakt me nieuwsgierig" zegt ie. Ik lach een beetje. Even later zitten we allemaal op de bank onze tosti te eten. Het is stil maar ik wil wel vertellen wat Ik allemaal heb gedaan. "Jongens ik moet wat dingen vertellen" zeg ik. Ik krijg allemaal vragende blikken, ik begin aan mijn verhaal. Ik vertel dat ik me heb ingeschreven bij anti kraak wonen en een casting bureau. Terwijl ik dit vertel kijk ik naar de gezichten. Iedereen lijkt heel blij voor mij te zijn, behalve Matthy als ik vertel dat ik anti kraak ga wonen. Het lijkt wel of hij een beetje schrikt hiervan. Ik vind het echt hartstikke leuk om hier te wonen maar dat kan ik eigenlijk echt niet doen. Ik ken ze net 2 dagen, ik moet hier gewoon snel weg. Als ik klaar ben met mijn verhaal is het even stil. Gelukkig verbreekt Milo de stilte "ik ben echt blij voor je, goed gedaan Amy!" Zegt ie.
We praten nog wat en dan gaan we een serie kijken. "Wie wil en nog wat te drinken?" Vraagt Matthy. "Doe maar een biertje" zegt Robbie. "Maak daar maar twee van!" Zegt Milo "drie" roept Koen. "Vier" zegt Raoul snel. "En wat wil jij Amy?" "Ik help wel met drinken pakken dus ik pak zelf wel" zeg ik. Ik wil toch Matthy even spreken over waarom hij zo schrok.
Matthy en ik lopen samen naar de keuken. "Hey mat ik heb even een vraagje" "oké wat dan?" Vraagt hij een beetje bezorgt. "Waarom schrok je zo toen ik vertelde dat ik anti kraak ga wonen?" Vraag ik. "Oh, ik had het gewoon niet zo snel verwacht en daar schrok ik gewoon een beetje van" zegt ie. "Dus je vind het jammer dat ik weg ga?" "Ja ik vond het wel gezellig" "ik ook maar ik kom echt nog wel vaak langs" "als je dat maar beloofd" "tuurlijk! Beloofd" zeg ik. Matthy trekt mij naar hem toe en geeft mij een knuffel. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, ik krijg een raar gevoel in mijn buik wat ik nog nooit eerder heb gehad. Ik voel mijn hart sneller kloppen. "Waar blijft het drinken!" Roept Koen naar de keuken.
Ik was zo in mijn gedachten dat ik er een beetje van schrok. Ik laat Matthy los en we gaan verder met het drinken. We hebben gewoon een beetje gechild dus is het alweer avond. We hebben pizza bestelt! De bel gaat en ik sta op om de pizza's aan te nemen. "Ik help wel" zegt Matthy en hij staat ook op. We lopen samen naar de voordeur en ik doe open. Er staat een jongen die de pizza's aan ons geeft. "Ben jij niet Matthy?" Vraagt hij dan. "Ja dat ben ik" zegt Matthy, ik merk dat hij geen zin heeft in fans en gewoon wil eten. "Mag ik op de foto?" Vraagt hij. "Ja prima, Amy kan jij hem even maken?" Vraagt Matthy aan mij. "Ja tuurlijk" zeg ik. De pizzabezorger geeft mij zijn telefoon en ik maak snel een foto. "Fijne avond!" Zegt hij. "Jij ook" zegt Matthy en hij sluit snel de deur.
We eten de pizza op en Koen stelt voor om flesje draaien te doen. Iedereen vind het goed en we gaan beginnen. Als eerst is Koen en hij draait op Milo. Koen geeft Milo snel een kusje op de wang. Dan is Milo hij draait op mij. Hij komt naar mij toe, ik twijfel wat hij gaat doen. Ik vind hem echt aardig maar als vrienden. Hij geeft mij een kus op mijn wang. Ik blaas mijn adem uit waarvan ik niet eens wist dat ik die in hield. Ik ben nu aan de beurt, ik draai op Matthy. Ik word meteen een beetje nerveus. Ik kom dichterbij matthy, hij geeft mij een kus op de mond. Ik krijg het meteen helemaal warm van binnen, ik voel allemaal vlinders in mijn buik rond fladderen. Het is al snel voorbij en ik ga weer zitten. Ik ben nog een beetje in shock van wat er net is gebeurd. Matthy is aan de beurt en hij draait op Robbie. Matthy wil hem een kus op de wang geven, maar Robbie draait snel zijn hoofd waardoor het een kus op de mond in. Iedereen moet heel hard lachen behalve Matthy die snel zijn mond af veegt en een vies gezicht trekt. Na nog een paar potjes zijn we er weer klaar mee.
We zijn allemaal erg moe dus we gaan naar bed. Matthy en ik lopen samen naar zijn kamer, ik kleed mezelf om in de badkamer en Matthy in zijn eigen kamer. Als ik mijn pyjama heb aangetrokken poets ik nog snel mijn tanden en maak een knot. Ik kom de kamer weer in lopen en we gaan in bed liggen. Ik leg met mijn rug naar hem toe. "Nog sorry van die kus bij flesje draaien" zegt hij. Wacht wat? Van mij mag die dat wel vaker doen. Ik krijg meteen weer een warm gevoel van binnen als ik denk aan de kus.
Ik merk dat ik lang stil ben geweest en ik dus iets moet zeggen. Hoe zeg je zoiets goed. Ik draai mezelf om zodat ik in Matthy's ogen kijk. "Maakt niet uit hoor" zeg ik. Het is al uit mijn mond voordat ik het weet. Matthy kijkt mij recht in mijn ogen aan. De vlinders komen weer in mijn buik, ik voel dat ik rood word. "Ik vind het jammer dat je weg gaat" zegt ie. "Uh ja ik ook maar ik kom echt nog wel vaak op bezoek" zeg ik. Hij knikt en trekt mij dan naar hem toe. Hij slaat zijn armen om mij heen. Hij drukt een kusje op mijn hoofd. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ik sluit mijn ogen. Ik voel dat Matthy speelt met mijn haar, maar niet veel later val ik in slaap.
JE LEEST
Stapelgek
FanficHeyy, ik ben Amy ik ben 22 jaar oud en ik ben stapelgek op iemand van de bankzitters...