Gece Konuşması

237 17 209
                                    



Yorgun bir şekilde odasına girdiğinde her zaman görmek isteyeceği bir görüntü ile karşılaştı kıvırcık olan. Kapının önünde uzunca bir süre yatakta yatmakta olan adamı inceliyordu, ister istemez ne kadar güzel duruyor diye geçirdi içinden.

Cem içinse durum biraz daha farklıydı. Bugün hem işi yoğun geçmişti ama fazla aldırış edeceği bir yoğunluk değildi sadece üzerinde fazla düşünmenin verdiği bir yorgunluk vardı. Kıvırcık oğlan ile yaşadığı kulis kaçamağından sonra kapıyı çalan misafir işleri biraz ilginç bir duruma getirmişti o an. 

Ege'nin misafirlere ne kadar değer verdiğini biliyordu fakat en azından kendisine içeride yatan ve sadece adının Fırtına olduğunu bildiği adam hakkında biraz daha fazla bilgi veremez miydi?  Kendisi evde misafirken başka gelen bir misafirin kendini rahatsız hissettirmesini istemiyordu, hem zaten ne haddineydi ki. Sonuçta kendisi de bir misafirdi ve bir süre kalıp gidecekti. Sadece yine de Ege'nin ona bir şeyleri anlatmasını bekliyordu.

Ege ayakta durmaktan bir o kadar yorulmuştu ama sabaha kadar olsa sabaha kadar da izlerdi. Üzerini değiştirmek için dolaba yönlenirken aynı zamanda üzerindeki gömleği çıkarmakla meşguldü. Rahat bir tişört ve şort giydikten sonra sessizce yatakta yatan adamı uyandırmamaya dikkat ederek adama yaklaştı. Onu öpmek ve kokusu gerçekten çok güzeldi.

Omzuna tüy gibi bir öpücük bıraktıktan sonra dayanamayıp boynuna da hafif bir öpücük kondurdu. Bu ilgi Cem'in hoşuna gidiyordu.

Ege'nin yatağa girdiğini yatakta hissedilen hafif kıpraşmalardan anladı. İster istemez kollarını yanında uzanan bedene sarıp kendine çekti. Bir anda ne olduğunu anlayamayan Ege afalladı.

"Uyuduğunu sanıyordum, uyandırdım mı?" Bulundukları konumdan ikisi de fazlasıyla memnundu şu an.

"Hayır, uyumuyordum uyumaya çalışıyordum." Kafasını biraz hareket ettirip kıvırcık saçların arasına öpücük kondurdu Cem.

"Bugün senin için de yorucu bir gündü. Pub fazla kalabalıktı bugün, çok yoruldun mu?

Seninle fazla konuşamadım Fırtına'dan dolayı."

Cem bir an düşünceleri duyulmuş gibi hissetti, ister istemez gerilmişti. Rahatsız bir şekilde kıpırdadı.

"Bugün biraz fazla yoğundu ama alıştım artık klasik cuma günü işte.

Kendi şarkılarınızı çalmaya başladıktan sonra insanlar sizi dinlemek için daha fazla gelmeye başladılar."

Fırtına'nın sorun olduğunu hissediyordu Ege ama Cem neden arkadaşını sorun ediyordu ki Fırtına neden farklıydı? Sonuçta Mert ile de aynı yakınlıkları vardı.

"Cem bir sorun mu var?" Aniden ciddi bir şekilde dik bir şekilde oturup dikkatlice Cem'in konuşmasını bekliyordu.

"Hayır.

Neden bir sorun olsun?"

"Bilmiyorum kafanda bir şeyler var da bana anlatmıyormuşsun gibi hissediyorum. Bu rahatsız hissettiriyor."

Sorudan sonra kumral adam da yatakta bağdaş kurup oturmaya başladı.

"Hayır.

Yorgunum, gerçekten." Sol eliyle karşısındaki adamın yüzünü okşadı, konuşmaya devam etti.

"Mutfağa gidip sigara içeceğim sen de gelmek misin?"

Onaylar bir şekilde kafasını salladı Ege. İkili yavaş bir şekilde mutfağa gitti. İkisi de fazla ışık sevmediği sadece aspiratörün ışığı yeterliydi.

Bizden Olur | BoyxBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin