|| 2 ||

166 27 0
                                    

"זה לגמרי לא קשור, אבל התמונה הראשונה אי פעם של חור שחור שוחררה לפני כמה ימים!" ג'יסונג דיבר בין כפיות של יוגורט לבן, מכוון את הכף לכיוון הילד השני בתור מחוות התרגשות נוספת.

כרגע הוא היה במקום החבר הכי טוב שלו, ליתר דיוק בזמן שהוא במטבח, סונגמין ישב ליד השיש כשצפה במשהו במחשב שלו. בטח איזו סדרה שהיה בה לאחרונה.

זה לא היה נדיר שהם הסתובבו ככה, למעשה הם עשו את זה בעיקר כל יום, עד כדי כך שאפילו היונג'ין לא התעצבן מזה.
הוא גם הבין שג'יסונג וסונגמין בטח ישימו אחד את השני בראש סדר העדיפויות כל יום אם המצב ישתבש.

הם פשוט היו מסתובבים בנוכחות אחד של השני ועדיין מתעסקים בעניינים שלהם מבלי להוציא מילה אחד לשני במשך שעות ועדיין יהיו בסדר. זו הייתה הנורמליות מבחינתם.

כששמע סונגמין את חברו הטוב ביותר מוסר מידע אקראי לכאורה ללא סיבה נראית לעין, הנהן למשמע הדבר, לאחר שכבר ראה את החדשות במקום אחר (כנראה שזה פורסם כבר בכל העולם) אך לא העיר על כך.

"של מי היוגורט הזה אגב? זה כל כך חמוץ." ג'יסונג העיר, עדיין מערבב ואוכל אותו מהכוס.

"של מינהו." השני מלמל, עיניו עדיין נעוצות במסך המחשב.

"זה מסביר הרבה." הוא מלמל לעצמו קלות כשהוא חושב אחורה על הפעמים הבודדות שבהן הבחור האחר לא היה הכי ידידותי כלפיו, או גם כלפי אחרים.

"אם כבר מדברים, היונג'ין ומינהו חוזרים בעוד חצי שעה, אתה נשאר לארוחת ערב?" שאל סונגמין, זה שוב, קרה בתדירות גבוהה מאוד.
ג'יסונג פשוט בילה הרבה זמן בדירה הזו, אפילו לא ניסה להכחיש שהוא אהב לשהות שם יותר מהבית האמיתי שלו.

נראה היה שהבלונדיני מהרהר בזה לזמן מה כשהוא לא בטוח מסיבה כלשהי.

"מינהו מבשל הלילה, אז זה אומר אוכל אמיתי." סונגמין הוסיף בניסיון לפתות אותו להסכים.

"אני לא חושב." ג'יסונג הניח לבסוף את כוס היוגורט הריקה ואת הכף, מה שהשמיע צליל נקישה על המשטח הקשה.

הבלונדיני עצמו לא היה מודע מספיק כדי להכיר בעובדה שיש משהו עם השותף לחדר של סונגמין והיונג'ין.
הוא עוד לא ממש הבין מה זה, אבל המבטים הלא כל כך נדירים שנזרקו אל הבלונדיני על ידי המבוגר יותר ברוב ההזדמנויות גרמו לו להכרה קלה.

רוב הזמן זה היה בסדר עבור ג'יסונג להישאר במקום, כי מינהו בכל מקרה היה לעיתים קרובות מחוץ לדירה. השריד היחיד שנותר ממנו הוא החתולים שלו שכנראה אהבו יותר את ג'יסונג מאשר הבעלים שלהם, אבל לגבי הלילה הוא רצה רק להתקלח, לראות סרט ולישון.

"האם אתה בטוח?" השני שאל שוב, וגרם לבלונדיני להנהן בראשו בתגובה.

"אני כנראה צריך לחזור הביתה בכל מקרה, אתה יודע איך אמא שלי מסתדרת לאחרונה." הוא השאיר את המשפט תלוי שם, לא היה צורך בהסבר נוסף כדי להעביר את דבריו.

"כן אני יודע, תגיד לי אם אתה צריך משהו בכל זאת." סונגמין הוסיף, רואה את חברו לובש את הז'קט הצהבהב שלו, לפני שנועל את נעליו גם כן.

"כן, אני אראה אותך מחר." אמר ג'יסונג לפני שעזב את הדירה וסגר את הדלת מאחורי גבו כשעזב.

לא עברו אפילו חמש עשרה דקות לאחר מכן שהדלת נפתחה שוב והפעם הגיע חבר שלו יחד עם שותפו השני לחדר, נכנסים בצעדים כבדים, חזרו עייפים מאימון הריקוד, שניהם משקיעים במיוחד התחביב הספציפי הזה.

"שלום." סונגמין מלמל בזמן שהיונג'ין רכן במתיקות כדי להניח נשיקה על ראשו של החבר שלו, מינהו זייף מיד את עצמו נחנק למחווה המתוקה המחליאה. זה לפחות עד שהוא שם לב למשהו אחר.

"למה כוס היוגורט שלי ריקה על השיש?" הוא הציץ בחשדנות בכוס נטולת התוכן שלה בזמן שהמתין לתשובה שלא לקח לה הרבה זמן להיאמר.

"ג'יסונג אכל את זה." סונגמין אמר בחזרה, בלי שמץ של אשמה בקולו על כך שלא ניסה לעצור את חברו הטוב ביותר לאכול אוכל שלא שלו.

"ונתת לו לאכול את האוכל שלי? לא יאומן." מינהו לעג אפילו לא ניסה להסתיר את עצבנותו.

"הוא בעצם גר כאן, זה אותו דבר כמו שאתה שותה את המיץ שלי או אוכל את הצ'יפס של היונג'ין, לא?" הילד ענה, עדיין מרוכז במחשב שלו, לא מודאג במיוחד מהמצב הנסער של מינהו.

זה לא שסונגמין טעה לחלוטין, מינהו ידע בוודאי שכל אחד מהם היה כלול בשיתוף הנקרא בית.
מסיבה כלשהי, הידיעה שהאן ג'יסונג אכל את זה גרמה למבוגר תסכול, יותר ממה שהיה צריך להיות ממילא.
הוא היה יכול לפחות לזרוק את הכוס הריקה.

"כן מה שלא יהיה, אני הולך להתקלח קודם כדי שאוכל להכין לנו ארוחת ערב." הוא מלמל אחרון לפני שעזב את המטבח, לא בדיוק במצב רוח לגרום לסצנה. היונג'ין וסונגמין החליפו שניהם מבטים מבולבלים על הגישה המסתורית של הנער, שוב.

"אתה נראה חמוד היום, כבר אמרתי לך את זה?" היונג'ין חייך לכאורה משום מקום, אצבעו המורה לוחצת בעדינות על אפו של אהובו, סומק ורדרד על לחייו של הצעיר.

"אני חושב שכן." סונגמין מלמל מתוך איזה טראנס.

"באמת?"

"כן, משהו כמו הפעם השישית." הילד משך בכתפיו, זה לא היה נדיר שהיונג'ין החמיא לו, הוא עשה את זה הרבה.

אם סונגמין היה כנה הוא הרגיש מאוד מאוד בר מזל, הוא הרגיש בר מזל גדול על כך שיש לו את היונג'ין שמצא אותו, וכל אחד יכול היה לומר פחות או יותר
שהם מחבבים זה את זה מאוד. זה לא היה משהו שקרוב לזוגיות מושלמת, זה בטוח, אבל נראה היה שהם תמיד יכולים להסתדר ביחד בגלל הכימיה המיוחדת שלהם.
גם אם הם תמיד יהיו ליד החברים שלהם, זה היה ברגעים האלה שבהם הם יכלו להיות כל כך אינטימיים, ששניהם הרגישו את הקשר המסוים הזה שהיה שם מאז תחילת מערכת היחסים שלהם.

"בוא נצא לגלידה אחר כך, לשנינו יש שיעורים מאוחרים בבוקר." אמר סונגמין לפני שנשען פנימה כדי להשאיר ניקור מתוק על שפתיו של היונג'ין.

ובדיוק ככה הגישה המוזרה של מינהו נשכחה עוד יותר, במקום זאת זה הוחלף באווירה מקסימה.

WEIRD; MinSung [מתורגם]Where stories live. Discover now