|| 11 ||

83 16 0
                                    

"אהמ מינהו, אתה במקרה יודע איפה סונגמין? אני גם לא מוצא את היונג'ין." ג'יסונג מצא את עצמו מקיש על כתפו של המבוגר ושואל לאחר שחיפש את חבריו במשך זמן רב.

הוא באמת התלבט עם עצמו אם זה רעיון טוב לשאול את מינהו מכל האנשים, אבל בסופו של דבר הוא הבין שאין לו את מי לשאול, אז זה היה מינהו.

"אה היי פליקס." הבלונדיני הוסיף כשהבחין בבחור השני שפגש בנסיבות די מוזרות רק לפני כמה ימים.

"אולי הם הלכו הביתה מוקדם יותר?" מינהו ענה די בקרירות כאילו זה כבר ברור.

"למה שהם יעשו את זה? לסונגמין יש עדיין שיעורים." ג'יסונג הרהר עוד יותר.

"כדי להתרחק ממך." שחור השיער ענה בציניות.

"אה," ג'יסונג נראה די המום מהתשובה של הברונטי שגרמה לזעף עצוב להופיע על פניו. "הם אמרו עליי משהו?"

"מה שמינהו ניסה לומר זה שאולי, הם רצו קצת זמן לבד או שאולי הם יצאו לדייט." צ'אן תיקן במהירות את דבריו של חברו תוך שהוא שם לב להבעה הפגועה הקלה של הבלונדיני על פניו.

"אה, אוקיי תודה." עם חיוך קטן והינף יד עזב ג'יסונג את השולחן והשאיר אחריו צ'אן מבולבל ומינהו בוהה.

"זה היה.." העיר צ'אן בעודו צופה בבחור הבלונדיני מתרחק מהשולחן שלהם.

"מוזר נכון? טוב הוא עושה את זה כל הזמן." מינהו הוסיף במהירות להצהרה של צ'אן.

"התכוונתי.. מהר." צ'אן הביט במינהו קלות.

"אתה יודע, אתה לא צריך להיות כל כך גס כלפיו, הוא ממש ביקש רק את החברים שלו?" צ'אן הוסיף מעט מוטרד מכך שמינהו התנהג כך כלפי מישהו שהוא חי איתו.

"בכל זאת הוא יכול היה להבין את זה בעצמו, הוא בן שמונה עשרה לא שש." ענה הברונטי מגלגל את עיניו.

"מינהו שוב נהיה ביצ'." פליקס הוסיף לשיחה פתאום, אפילו לא טרח למלמל את זה.

"אתה אומר את זה רק כי הוא תאום יום ההולדת שלך או מה שלא אמרת לפני כמה ימים." בסופו של דבר פליקס דיבר זמן מה גם עם ג'יסונג וגם עם ג'ונגין לפני כמה ימים והכיר אותם קצת. אז מתוך קורבן טהור הוא למד שהוא וג'יסונג נולדו רק בהפרש של יום ושהם אולי נולדו באותו יום מאז שהצעיר מבין השניים נולד במקרה באוסטרליה. כלומר, אזור הזמן יכול היה לעשות את העבודה.

"עדיין לא העיקר, הוא נראה נחמד לפני כמה ימים. מה הוא עשה לך בכלל?" פליקס תהה מתוך סקרנות טהורה.

"מה שלא יהיה פליקס, פשוט עזוב את זה." מינהו מלמל עצבני בבירור.

"שבכלל אשאל על סידור המגורים שלך או?" צ'אן הסתובב עכשיו בקול רם וסקרן לדעת אם הדברים היו שונים בבית.

WEIRD; MinSung [מתורגם]Where stories live. Discover now