"Já jen že ti delší dobu potřebuju něco důležitého říct víš" No mluv Wilby ☺️.
"No prostě přijdeš mi hezká, zábavná někdy i trochu šílená ale už od té chvíle co jsi do mě narazila tak jsem věděl že k tobě postupem času budu cítit něco víc než jen přátelé, chtěl jsem ti to říct už dříve, ale nepřišla ta správná chvíle a tahle mi přišla taková nejlepší za celou dobu co se bavíme víš? Pochopitelně budu chápat když to nebude opětovné .........."
Já jsem jen s údivem zařazeně stála, vnímala jen jeho a červenala se . On se též červenal . Po chvíli jsme se k sobě začaly přibližovat , až jsme byli **nebezpečně** blízko .
Já jsem se podívala do jeho hnědých do očí až jsem se v nich strácela .Wilbur pov:
Řekl jsem jí to co jsem si připravoval dlouho a neměl odhodlání to udělat.
Zahleděl jsem se jí až tak modrých očích jako studánka v kouzelném světě , pomalu by jsem se v nich začal topit kdyby ona neudělala věc co jsem já a ani ona ještě před chvílí že to udělá.
Políbila mě................
"Wille já........."
Nenechal jsem ji ani do říct věc kterou začala. Na nic jsem nečekal a políbil ji okamžitě nazpět.
Stála zařazeně na jednom místě, vůbec se nehla a jen její vlasy ty si dělali co mohli a chtěli. Dal jsem jí pramen vlasů za ucho. A hned na to se jí zeptal na jednu (tu nejdůležitější v celé kapitole) věc : Nechtěla by jsi to se mnou zkusit ????????
"Jasně že jo, ale nevím co na to řekne Tommy 😄😟😌😥"
S tím si nelam hlavu nějak mu to vysvětlíme.
"Já jenom že nevím jak bude reagovat na to že jeho nejlepší kamarád chodí s jeho sestrou"Eliz pov :
Když v tu chvíli mi přišla zpráva od ......
______________________________________
302 slovTak jste se konečně dočkali 😉
Od koho si myslíte přišla zpráva?????
Hmmmmm
ČTEŠ
Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur Soot
FanfictionNejlepší umístění 2. #wilbursoot 278. #fanfikce 1. #dsmp 286. #cz Pokud vam příběh nebude částěma dávat smysl tak se moc omlouvám (ani ja sam se v tom nekdy zamotam 🥲) Začátek 29.12.2021......