Pohled Willa
Byl jsem nahoře a připravoval věci na to aby jsme mohli streamovat. Byla to docela fuška no (co se dá říct) "už je to všechno hotové, lidi jdete nebo ?" Ihned po chvíli vešly. Ell si na mě automaticky sedla a Tommy a Sap zabrali volné židle, až zůstala jenom jedna. Začala menší ✨hádka✨ mezi Linn a Karlem. Věděl jsem že to bude na dlouho. Ani jednoho z nás to nebavilo. No hádali se dobrých 7 minut. Konečně se dohodli a já mohl zapnout stream. Pojmenoval jsem ho : stolnul jsem Karlovi pokoj 😏😭😩. "Zdravím chate." Okamžitě chat začal strašně šílet. "Proč Tommyho sestra sedí na Willovi a Sapnapovo sestra na na Karlovi???????????????????" (Těch hodně otazníků je tam schválně, jo a jinak takhle by jsem to napsala já 😭) Přečetla Ellie. "Málo židlí víte" řekl jsem.
(Pokud někde uvidíte user nějaké číslo tak je to jakože chat,ok )
User 1 : jak se jmenují ty holky?
"Já jsem Elizabeth Simons" "A já jsem Linn" Chat začal spamovat srdíčka a to že jsem s Ellie strašně cute a že Linn a Karl by se k sobě hodili, nad tím jsem se musel pousmát. "Hej ale to je pravda, že Wille??" řekla Eliz. "Jo jo těm dvoum by to slušelo ." Zašeptal jsem ji přímo do ucha. "Takže dneska si zahrajem YLYL, teď vám řeknu pravidla."YLYL RULES
1.NO BOOMERS
2.NO ZOOMERS
3.NO WEEBS
(UNDERTHE PENALTY OF DEATH)
(I'M LOOKING AT YOU PHIL)
4.NO MARVEL STANS
5.STAN LOONA
6.NO K-POP
7 NO MY LITTLE PONY FRIEND SHIP IS FUCK
8.NO VIDEOS I HAVE SEEN BEFORE
9.STAGED VIDEOS ARE SHIT
10.IGNORE RULE 5
11.LOUD IS SOMETIMES FUNNY
(Ps:napsal jsem to v aj bcs mi to přijde blbý překládat do čj 🌚)"Tak já s Linn jdem dolů ještě pro dvě židličky"
Pohled EllieVzala jsem Linn za ručičku a už jí táhla dolů že schodů. "Co zase blázníš? Se tady zabiju 😭" "Já nic jen tu židly fakt potřebuju" Vzaly jsme dvě židle od jídelního stolu (kámo ne půjdou pro ně do obchodu) a nesly je na horu do pokoje. "Wilby pojď mi pomoct prosím." Řekla jsem a v rázu jsem ze zhora zaslechla jeho hlas, který říkal: "Guys a chat počkejte tu na mě " nad tím jsem se musela zamyslet. "Jo a Karle ty pojď taky pomoct svojí holce" lol "Není to moje holka" "Ale jo je " Souhlasím. *Řekla jsem si pro sebe * Linn mě nejspíš slyšela. Tagawoto . (předem upozorňuji že tady občas bude něco japonsky, aby jste se nelekli) "Co prosím no to asi jako né tohle" To dopadne hodně špatně. "Co to jako znamená mluv na mě tvým rodným jazykem jako" "Umm nooo" "No mluv " "Ne děkuju" To je v piči,hodně v piči :...). Co řeknu eeeeee. Pomoc. Jako by mě Will slyšel. Než něco Linn stihla říct, tak tu byl i s jejím boyem (co je to za slovo pomoc, já chci umřít,bože muj) "Podej mi tu židli" (bráško já už to nedávám 🥰🥰🥰) Linn koukala tak , že mě a willa chce zabít. "Tady ji mas" podala jsem mu ji a v tu stejnou chvíli ji Linn podala i Karlovi a už jsme cupitali nahoru. No kdyby jsem to nebyla já , dost by se divili. Samozřejmě jsem hodila hubu žejo. A jelikož Will i Karl nesli židle a Linn je stejně neschopná jak já , tak mě neměl kdo chytit, takže jsem si jako obvykle narazila ručičku. Will ihned zahodil tu židli co měl v rukou (nebo jako ne zahodil ,ale rychle položil, chápeme se a nebo ne já fakt nevím) a okamžitě mě zvedal ,jak mě zvedl tak se ptal : "Jsi v pořádku?? " "No ne úplně" "Jak to myslíš? " "Tommy ti to neřekl ?" "A co mi jako měl říct?" "No že to není poprvé co jsem hodila hubu na schodech." "Dál..." "A pokaždé si narazim ruku ." "Jaj no a nebolí tě to nějak ???" "No jako trosilinku" "Tak aspoň že to není zlomený" "Tak jdem nebo ????" řekla nedočkavě Linn. "No ráda bych,ale to by mě musel někdo položit na zem" Ihned se tak stalo. Ještě se smíchem jsme vešli do místnosti. "Co jste tam dělali ,slyšel jsem nehoráznou ránu,že to muselo bejt slyšet na míle daleko" "No víš Ell jenom spadla ze schodů" odpověděla na otázku jeho sestra . "Jenom?" "No jo jenom" řekl Tommy. Chat blaznil.
User1: je tak blbá normálně nebo jenom teď?
User2: jono taky by mě zajímalo
User3: loll,takyyy"Lidi nelekejte se fakt ne ,u mě je to normální víte"
User3: aha ok
"Máme tu nějakou vodu , skleničky nebo tak ?" "Eeeeee ne nemáme" "Já tam zajdu " "Radši ne Ellie, ty nikam nechoď,jo zůstaň sedět pěkně na židli"
User4:tak nějak no
User5:taky souhlasím.Celej chat spamoval že souhlasí, což mě tak trochu naštvalo.
_____________808 slov ________________
Um jak začít,ne neumřela jsem . Opravdu moc se vám všem omlouvám že tak dlouho nic nevišlo. Čte ješte vůbec někdo moje příběhy ?
Na svůj zápisník kde mám tohle zapsané jsem do dneška nesáhla od asi poloviny dubna hádám no fuha. Neměl jsem moc času a musel jsem se učit (napravit si známky žejo ) a ta lenost udělala svoje.
Ještě jedna věc nemám nápady jak může příběh pokračovat,takže chci poradit.lol
ČTEŠ
Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur Soot
FanfictionNejlepší umístění 2. #wilbursoot 278. #fanfikce 1. #dsmp 286. #cz Pokud vam příběh nebude částěma dávat smysl tak se moc omlouvám (ani ja sam se v tom nekdy zamotam 🥲) Začátek 29.12.2021......