21.

75 6 0
                                    

Pohled Ellie:
Seděla jsem na židli a přemýšlela jsem o tom co se udehralo před malou chvílí. Jakoby stává se často že někde spadnu a něco si udělám, místní nemocnici znám moc dobře. Dokonce s jednou z e sestřiček si tykáme. (pomoc) Fakt já za jeden rok jsem se zrakvila víc než Tommy za 3 a to je co říct . (Konec zbytecnyho protahování kapitoly , protože mě nic nenapadá)
Z mého  přemýšlení mě vytrhl ten nejvíc hlasitěj donate kterej mohl bejt. Nebudu lhát skoro jsem dostala infarkt. "Chat to jste nemuseli skoro jsem dostala infarkt." (🥲) V tu chvíli do pokoje přicházel Will,nesl flašku vody a skleničku pro mě , něj, sapnapa, Karla,Tommyho a pro Linn, takže dohromady 6 skleniček. (Mega těžká matika třeba 💀🤌). Absolutně nechápu jak to mohl unést sám ,ale ok.

(Tady to přeskočim , protože mě fakt nic nenapadá😍
.................

Stream proběhl docela v dobře až na to že jsme byli všichni mokrý (jak tvoje máma 🥲🤌🤌🤌). Na to že je léto tak my začínala být zima jako kráva. Celá jsem se klepala . "Hej ratlíku , tak se jdi prevlict ne ??" "Linn to není vtipný 🌚." "Ale jo je že jo " koukla na Tommyho . Ten odpověděl věc kterou jsem zrovna od něj nečekala . "Má pravdu . Fakt to není vtipný.🌚🌚🌚🌚" Nakonec jsem si zalezla do koupelny a prevlikla se do suchého. Jelikož mi byla stále zima , k mému fitu nesměla chybět wilburova mikina. Zavřela jsem a vylezla jsem zpět na chodbu. ( Kámo co to jako je tohle 👹🥲🌚😭). Oblečení už schlo do zítřka by mohlo být suché.
Chtěla jsem jít zpátky do pokoje,ale to nebylo potřeba, protože seděli v obývacím pokoji ať už na gauči ,na zemi a nebo na židlích. "Jsem zpět. " Všichni se na mě otočili. "Pojď si sednou t a nestůj tam . " Sedla jsem si hned vedle Karla. "Co se bude dít ??????????????" zeptal se tom . "Nemám zdání " pokrčil rameny Nick. "Co si takhle zahrát pravda nebo úkol " vykřikla jeho sestra. "Tak mužem." "Tommy pravda nebo úkol" "Úkol" "Dobře ,dojdi si pro sklinku,nalej ji po okraj a vipij to na ex." (Ne kámo nic jiného mě nenapadlo jo vím je to debilni) Po chvíli padla ráda na mě . "Ell ??" "Noo" "pravda nebo úkol hmmmm?" "Pravda" "Máš něco s Willem ???????????????????????????????" Podívala jsem se na něj a navázala s nim oční kontakt . Znervózněla jsem a to docela dost. "Popravdě.......... jo , jsme spolu." "Já já to věděl " řekl Tommy. Nevěděla jsem že to bude můj bratr tušit, doufám že mu to nevadí . "OÆMANGAŠ ,přeju" řekla nebo spíš vykřikla moje milovaná linnicka. "Taky" "Takyyyy" "Děkujeme " řekli jsme s Willem na stejno.
Povídali jsme si ještě dlouho do noci 🌃. Po nějaké době se mi chtělo jít si lehnout do postele (postýlky 🥵🥵🤌🤌) tak jsem řekla : "Jdu si lehnout zatím guys" . "Jo dobrej nápad"

______________481 slov ____________________

Zase skoro po dvou měsících to je se mnou hrozný ale .

Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur SootKde žijí příběhy. Začni objevovat