Jelikož bylo čtvrt na tři tak jsem měla ještě půl hodiny, protože cesta ke Karlovi trvá přibližně 8 - 13 minut (takže tak no ) , možná by jsem mohla jít za Tommym ?🤔
Když jsem procházela kolem obýváku, tak jsem si všimla Tomma , který seděl na zemi? *Proč, kámo doslova seděl před gaučem* nechápavě jsem se na něj podívala. "Měla by jsi se vidět 🤣"
Smál se, jak nečekaně že, je to přece můj bratr😭. "Jen ti připomínám že za 25 minut odsud odjíždíme,tak doufám že máš vše" Ještě jsem se zapomněla zmínit, já jsem si do malého batůžku dala jen pár věcí: samozřejmě nesměli chybět sluchátka a nabíječka, dále můj batoh obsahoval základní higienu (kartáček na zuby,pastu, nějaké gumičky [proč ne žejo], hřeben na vlasy a samozřejmě nějakej random deodorant) a věci ve kterých budu spát a náhradní oblečení na zítřejší den. Mezitím jsem po pokoji hledala svůj mobile pfoun (nejvíce pitchový název pro mobilní telefon, já vím )
,po chvíli jsem si všimla že ho mám v ruce 🤦. No já vím jsem blbá (což se ani nedivím a je to strašně sad :,,] ). Když jsem měla všechno zabaleno,tak jsem si sedla do prostřed pokoje nebo spíš lehla neboli se usadila do sedo-lehu . A nechala unášet svými dost šílenými a pro některé lidi vůbec nepochopitelnými myšlenkami . Kdyby kdokoliv přišel do mého pokoje (neboli království bordelu ) ,tak by koukal dost udiveně, protože moje tělo vypadalo jako by bylo bez duše. A ano duchem jsem byla úplně v jiném vesmíru nebo světě berte si to jak chcete. Klidně nechápejte,berte me jako nemyslícího blázna. Ale pro mě je to uvolnění od reality, všech konfliktů, problémů, válek, hladomorů, neúrodného , bolestivého a k ničemu nevedoucímu životu. Možná se ptáte, vždyť máš skvělý život,rodinu, přátelé, vztah. Co víc si můžeš přát? No ono to tak vždy nebylo .
Nikdy jsem neměla dobrý vztah k otci , neměla kamarády a nebyl někdo komu by jsem se mohla svěřit, život není nikdy jaký se zdá.______________333 slov _______________
Tak tady je jedna kratší ale má hezký počet slov , nemyslíte?😭😏🤣
ČTEŠ
Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur Soot
FanficNejlepší umístění 2. #wilbursoot 278. #fanfikce 1. #dsmp 286. #cz Pokud vam příběh nebude částěma dávat smysl tak se moc omlouvám (ani ja sam se v tom nekdy zamotam 🥲) Začátek 29.12.2021......