To říkat neměl, no tak stává se že ? Ne fakt neměl to říkat. Chvíli se hádali a najednou z ničeho nic, Nick řekl něco co nečekal snad nikdo ani já ne . (Využíti TT soundu 🤌🤌) "Tommy?, Já ...omlouvám se ti 💀." "VSAK V POHODĚ 🥲."
"Ell tak co se ti stalo tak zajímavýho že nám to nechceš říct????" Už jsem jim to chtěla říct když v tom mě přerušil willbur. "Nic zajímavého se nestalo jen mi nechtene vlezla do koupelny toť vše." Dokonale zachránil situaci, třeba. (Já bych to stejně zformovala jak debil a oni jakož to větší debilové jak já by to nepochopili.) "Jo tak chapu." "Já už asi taky." Začali říkat všichni za sebou.
"Lidí tak já teda jdu do ty koupelny jo?" Nečekala jsem na jejich odpovědi a rovnou se vydala na horu po schodech.
Vešla jsem do místnosti a automaticky jsem za sebou zabouchla ty zkurveny dveře, protože mi bylo jasný že když to neudělám tak mi sem někdo vleze💀💀💀🤌. Zacala jsem se tedy prevlikat a co se nestalo, i když byly ty dveře zavřený tak mi sem stejně někdo vlezl (**emotivní**), naštěstí to byla jenom Linn.(nezabije mě jo? Nic jinýho mě nenapadlo 😭😭) "Měl aspoň brisaky? když jsi mi o tom nechtěla říct a musel mi to říct on." "To já nevim bylo to tak na rychlo že si to nepamatuju." "Jo taaak ." "Je to všechno proč jsi tady?" "Já jsem reálné nevěděla že tu jsi já se šla jenom vychcat." "Však jsem vám to říkala že tu budu💀💀." "Tak jsem holt hluchá a blbá dohromady + mám alzheimera nebo nevim." "No asi jo 💀." Umyla a ususila si ruce a beze slova odešla z místnosti. Já udělala vše potřebné (od vyčištění zubů po učesání vlasů až po linky ) , zhasla jsem světlo, které bylo na stropě pomocí vipinace , který byl na stěně (kde jinde by ty věci byly co mě to napadá kámo 😭) a též odešla bez jakéhokoliv slova odešla . (proč by něco vůbec říkala 💀)
Zas a znova jsem šla po schodech, ale tentokrát jsem nikam nedošla, důvod byla otravná zvonicí věc.

___________ 360 slov ______________________

Jak se máte dneska? Doufám že dobře xd.

Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur SootKde žijí příběhy. Začni objevovat