5

169 11 0
                                    

Pohled Nicka

Jak Karl koukal na moji sestru se mi moc nelíbilo, ale nějak moc jsem to neřešil. Já jsme šel tedy zavolat Willovi .

W=Will
S= Sap

hovor

S: halo
W: ano Nicku ???
S: s klukama nás napadlo že by jsme šli do kina a že by jsi mohl jít s námi
W: jo jasný řekni jim že tak do 15 minut jsem tam

Konec hovoru

Pohled Ellie

Na co půjdem ?* zeptala jsem se * Niky hned odpověděla: třeba na tohle (vymyslete si něco a pokud jste tak líní něco vymýšlet jako já tak nic nevymýšlejte 😅xd)
Jo dobrej nápad.*odvětila Linn*
Tak jo ,koupily jsme si tedy lístky , ale byl tu malý problém nebyly 3 volná místa vedle sebe i tak jsme si je koupily . Holky si ještě šli koupit popkorn a nějaké pití . Já jsem pití měla svoje z domova sice by se to nemělo, ale co už.

Šli jsme tedy do kinosálu a hledaly jsme naše sedadla . Já jsem seděla v řadě 11 na místě úplně u zdi ( aspoň můžu spát lol) a holky seděli také v řadě 11 ale víc ve prostřed .

Už začali chodit lidé a ke mě si začal sedat Will a ani si mě nevšiml . Já jsem si odkašlala a on se lekl ale všiml si mě . Jé ahoj Ellie ty jsi tady taky ? Ne jsem na marzu. Aha tak to jo😂😂😂. *Oba dva jsme se začali trochu smát.*

V průběhu filmu

Omylem jsem se dotkla jeho ruky a on  z červenal. Říkám omylem jo vůbec to nebylo naschvál.
Promiň*snažila jsem udržet smích*. Mě to nevadí jsme přece přátelé.
No bylo to hodně vidět .
Tak ty takhle jo *chytil mě za ruku* .

V tomto okamžiku jsem měla snad tisíce motýlů v břiše a byla jsem určitě červená jak rajče 🍅. Sice se známe ani ne den, ale i tak ho miluju.

*Položila jsem hlavu na jeho rameno a za chvíli usla *

Pohled Wilbura

Když spí je ještě vic krásná . Pořád mě držela za ruku a měla hlavu na mém ramenu , ale mě to bylo úplně jedno .
Položil jsem mojí hlavu na její hlavu a též usl, sice běžně neusinam u filmu ale teď to bylo úplně jiný pocit .

372 slov

Trošku delší kapitola než obvykle, co se asi stane dál nechte se překvapit...






Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur SootKde žijí příběhy. Začni objevovat