Tady je moje nejlepší kamarádka lednička a támhle moje druhá nejlepší kamarádka spizirnicka , hlavně to nesežer všechno díky :-[
"Jasný jasný :-|"
Tak já zas jdu :,-) a už neotravuj .*Odešla jsem*
(Dávám to sem znovu jelikož se mi to líbí a je to to nejlepší z minulý kapitoly lmao )
(To co teď budeš číst tak jsem psala při hodině fyziky 😭)
Seděla jsem na posteli v mém pokoji, když v tom mi někdo volal. Byla to moje nejmilejší kamarádka a taky sestra Sapnapa. Ano hádáte a chápete dobře byla to naše Linička.
Hovor s Linn
"Ahoj Ellie" "No Ahoj Linn, proč voláš, potřebuješ něco?" "No.... Nick mi řekl že chce ject ke Karlovi a ještě mi řekl že se tě mám zeptat jestli nechcete ject taky , prej tam bude i Will 😏" "Aha, ráda pojedu a ráda vás všechny uvidím " "Hlavně Willa že jo??? " "Ty seš blbá viď? " "Možná trošku " "A to se mám zeptat i Tommyho že? :,-) " "Anoano"(oblíbená slova té jedné osoby podle které je tahle postava, že Adélko?🤣) "Dobře tak já se ho tedy zeptám no :,,,-)" "Ok a ty máš něco s Wilburem?" "Eeeeee proč se ptáš Liničko ?" "No jenom že když jsem ti řekla že se určitě nejvíc těšíš na Willa, tak jsem to odvodila z tvé odpovědi, víš ?" "No...jak odpovědět " "tak se konečně vymačkni,leze to z tebe jak z chlupaté deky. " "Jsme si prostě bližší (hehe :') " *pomoc :'(* "tak takhle to tedy je jo , už ti dal alespoň pusu ? " "Jo dal a nevim jak si to prokoukla??" "No prostě jsem nejlepší " "A jak to máš ty s Karlicem? No povidej Liničko. " Linn byla asi dost zaskočená mou otazeckou, (tak neasi 😀) chvíli jen byla tupě zticha a nic neříkala . "Jsem tě zaskočila co ? " Pořád nic neříkala.
(To co budeš číst tak je napsaný na hodině hv ,Aj a Matiky)
"No né úplně, né ale prostě jsme spolu v pohodě jako by, ale nebavíme se no a nevím jestli mě taky chce chápeš :,-)" "Jasné jasné chápu, pomůžu ti teda vám s tím " "CO ŽE TO NÉ HLAVNĚ TO NÉ " "Dobře domluveno, to a bude a ještě jedna věc opovaž se o mém vztahu s Willem někomu říct ani Nikki je ti to jasné " "Jo prosím tě chápu, tak teda ve 3 odpoledne ještě říkal Karl že máme, máte nebo já nevím, tam bejt " "Ok ok chápu chápu, tak teda ahoj " "Jo tak se měj ty můj blbečku " "Neříkej mi blbečku:,,,,-) " *smích obou dvou*
Konec hovoruPo hovoru s Linn jsem byla confused ale strašně , ale prostě jak Tommymu s Willem vysvětlíme co mezi námi je prostě...... Své myšlenky jsem ani nedokončila bylo jich tolik , že jsem ani nezaregistrovala že na mě že zdola z obejvaku volá Tomm . "Hej Elizabeto odpověz konečně! " "Tommasi ty toho nech nebo se mnou nikam nepojedeš" "Co kam proč?! " "Ke Karlovi a bude tam Linn ,Sap a ještě Will a volala mi to Linn víš a už chápeš? " "Jo dobře a v kolik tam máme být? " "Ve tři " "To už ve 3?!! " " Jo tak si jdi zabalit , nebo jako ne jako , ale chápeš" "Jasný tak já si jdu pro potřebné věci "
Hned po jeho odpovědi jsem si šla zabalit věci (jelikož jak znám Linn tak bude chtít abych tam přespala) a ještě jsem se šla zkulturnit, protože vypadám jako košťátko a jako košťátko fakt nepůjdu. Vzala jsem si Willovu mikinu ,(jak jinak že) černé džíny a nějaké obyčejné tričko ze skříně (prostě jsem tam sáhla a vzala první co mi padlo do ruky) (ne tak asi půjde nahá že jo :-D)______________592 slov________________
Tak a další kapitolka je u konce a tahle má neskutečných 592 slov . :-D
ČTEŠ
Život není nikdy jaký se zdá /ff Wilbur Soot
FanfictionNejlepší umístění 2. #wilbursoot 278. #fanfikce 1. #dsmp 286. #cz Pokud vam příběh nebude částěma dávat smysl tak se moc omlouvám (ani ja sam se v tom nekdy zamotam 🥲) Začátek 29.12.2021......