Orochimaru s úšklebkem na rtech čekal, až jeho staronová technika začne působit a ostřížím žlutým zrakem propaloval záda mladému Uchihovi, na nějž měl už několik let spadeno. Dokud byl ještě malé dítě, samozřejmě, že si nic nedovolil, aby náhodou nevypadal jako nějaký pedofil a navíc v té době ještě plánoval, použít jeho tělo jako svojí novou schránku. Avšak jak čas plynul a tmavovlásek rostl do krásy a mužněl, tím častěji se přistihával, jak mu při pohledu na něj hlavou plynou stále nemravnější a nemravnější myšlenky. A tak se rozhodl. Byl ochoten dostat ho do postele za každou cenu a doufal, že si brzy uvědomí, že to vlastně není tak špatné a že mu do ní časem poleze dobrovolně. Čím častěji ale hleděl do jeho chladné a arogantní tváře, tím rychleji mu docházelo, že po dobrém to asi nepůjde.
S vypětím všech svalů čekal na ten osudový moment, kdy se druhý konečně otočí a s jeho jménem na rtech mu skočí do náruče, avšak to se stalo. Mladík i tak nejspíš vycítil jeho pohled a obrátil se přes rameno, aby ho mohl zpražit sharinganem.
"Co čumíš," zavrčel temně, než se znovu otočil a pokračoval dál v cestě, maje za sebou obrýleného vědátora v těsném závěsu.
"Jak to mluvíš s Orochimarem-sama, ty namyšlenej bastarde!" vyjekl ihned Kabuto, ale mladík si už nevšímal ani jednoho z nich a stejně jako předtím za doprovodu temných myšlenek kráčel stále vpřed.
Jeden z legendárních Sanninů za nimi zůstal jen šokovaně s otevřenou pusou stát. Několik okamžiků jejich směrem nechápavě mrkal, než z kimona jako kouzelník vytáhl svůj sešítek na přísně tajné techniky a rychle nalistoval požadovanou stránku, aby zjistil, co udělal, pro Jashina, špatně. Když se dostal až k požadovanému jutsu, očima rychle přejížděl po stránce a kontroloval každou část přípravy a snažil se vzpomenout si, zda všechno udělal správně. Ale ať se díval, jak se díval, všechno bylo naprosto perfektní. Užuž se chystal jít na další stranu, když si všiml jakési poznámky pod čarou napsané opravdu malinkými písmenky. Chvíli na ní mžoural a snažil se zaostřit.
,Tohle tělo už je slepý jak patrona,' odfrkl si, když se mu konečně podařilo na těch několik krátkých řádků zaostřit.
Při přípravě Geniálního a impozantního jutsu je třeba dávat velmi dobrý pozor na ingredience. Stačí, aby do právě vyhotoveného odvaru byla přidána špetka sušených pavouků, aby se účinky zcela změnily. Po přidání živého pavouka se pak zcela změní podstata a GAI jutsu zaniká. Účinky se z jedné vytoužené osoby změní na blízko přilehlou oblast a z techniky se stává Gay no jutsu.
Orochimaru rychle četl text a kolečka v hlavě se mu rozjížděla na plné obrátky.
,Kde by se v mý naklizený skrýši vzali pavouci, sakra?!'
Dobře. Na úplně každém rohu. Hadí pán na vteřinu zezelenal, než v obličeji nabral barvu nejbělejší křídy na světě a znovu se začetl.
Účinky této techniky mohou trvat až týden a napáchat na zasažených opravdu velké škody.
Sannin si hlasitě povzdechl, než zandal otrhaný notes zpět do oděvu a stejně jako zbytek jeho týmu pokračoval v cestě.
,Tak tohle se fakt posralo,' pomyslel si, když se mu konečně podařilo ty dva mrzouty dohnat, ,Budu to muset připravit ještě jednou, holt to jinak nejde.'
Ještě na vteřinu se zastavil, aby se rozhlédl kolem, avšak jediné, co spatřil, byly stromy a jejich listy tiše šumící ve větru a zpěv ptáků poletujících okolo. ,Díky Jashinovi, že aspoň nejsme v zalidněný oblasti...'
ČTEŠ
Gai̶y no jutsu [ItaDei, HidaSaso, YahiNaga🖤Na přání] ✓
FanfictionOrochimaru, jeden z legendárních Sanninů, bývá po většinu doby naprosto neomylný, avšak co se stane v případě, že jeho posedlost mladým Uchihou přesáhne únosnou hranici a on použije Geniální a impozantní jutsu, aby jej konečně dostal do postele? Mož...