nove

4.6K 361 347
                                    

・。・

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

・。・

oturduğu koltuğa iyice yerleşmiş sabırla beklemeye başlamıştı, alfa. bir yandan da düşünüyordu. zaten son zamanlarda düşünmediği bir an bile yoktu.

omega kafasını allak bullak etmişti.

enaki'nin kahkahalarıyla süslenen o güzel kahvaltı bitmişti. omega kızını uyutmak için yukarıya çıkmış kendisi ise salonda omegayı bekliyordu. tahmin ettiği gibi konuşacaklardı. mutfakta geçirdikleri süre boyunca asla yabancılık çekmemiş aksine sanki ailenin bir parçasıymış gibi hissetmişti.

enaki'nin damarlarında kendi kanının dolaştığını bilmek içinde garip bir his uyandırıyordu. bu hissin adını kesinlikle bilmiyordu. duyguları karmakarışıktı, ne hissettiği ya da ne hissetmesi gerektiği hakkında bir fikri yoktu. şu anda bildiği tek şey mutlu olduğuydu.

omegayla tanışalı neredeyse bir hafta oluyordu ama yüzünü ilk defa bugün görmüştü. ailesi veya arkadaşları(!) alfanın bu halini görselerdi küçük dillerini yutarlardı. hatta emindi ki annesi kalp krizi geçirir bununla da kalmaz, ölür ölür dirilirdi. gerçi kendisi bile bir haftada dönüştüğü kişiye şaşırıyordu. şu anda bilmem kaçıncı seksini yapıyor olması gerekmez miydi?

bu düşünce iğrenç gelmişti.

özellikle kadınların göğüslerine büyük bir ilgi besleyen katsuki, omegayı gördükten sonra kadınlara karşı olan bütün ilgisini kaybetmişti. bir omega onu nasıl bu kadar çok etkileyebilirdi? hâlâ inanamıyordu.

düşünceleriyle olan kavgasını salona giren yeşilli bozdu. omega, feromonlarını tutmakla uğraşmıyor umursamadan vücudundan fışkırmasına izin veriyordu. tuzlu kokuyu hisseden alfa kalp atışlarının yeniden hızlanmasına engel olamamıştı. vücudu zonkluyordu, tek duyabildiği kulaklarında yankılanan kalp atışlarıydı. kızardığına emindi. bir omega, bir alfayı nasıl bu hale getirebilirdi? güçten düştüğünü hissediyordu katsuki.

katsuki'nin aksine omega sakindi. aslında organları halay çekiyordu ama duygularını gösterecek değildi. sakin bir imaj veriyordu. alfanın oturduğu koltuğun en ucuna yerleşti. hangi akılla onu eve getirmişti çok merak ediyordu. katsuki'yi almaya giderken kızını evde bırakmamış yanına almıştı. uyandığı gibi kendisini bir arabada bulan enaki ise yol boyunca hep ağlamıştı. haliyle omega kızıyle ilgilenebilmek için katsuki'yi aldığı gibi evine getirmişti. yoksa bir otele bırakabilirdi.

çok yorgundu. hem enakiyle hem de işiyle uğraşmak onu yoruyordu. bir de başına katsuki çıkmıştı. ona yazdığına hâlâ pişmandı. seslice nefesini geri bıraktı. sarışına döndüğünde onun da kendisine baktığını fark etmişti.

culaccino - bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin