Part 7 (first day with my daddy)

32 7 1
                                    

"Saya tidak sangka dia seorang putera makhota." ujar Nur kepada Lucius.

"Sepertinya mana kamu tidak sepenuhnya sembuh. Apakah kamu merasa sakit lagi? "tanya Lucius.

"Dada saya agak sakit. Sekurang-kurangnya saya tidak memuntahkan darah." ujar Nur.

"Batuk darah juga boleh memberi kesan buruk. Mana kamu sedikit pecah oleh aura hitam. Kalau mana kamu pecah, jantung kamu akan meledak dan kerana itulah mana sudah seperti jantung kamu sendiri.Jika benda itu berlaku, kamu akan mati. " kata Lucius.

Disebabkan itulah manusia yang mempunyai kekuatan ini menyesal kerana mereka di hidupkan...

Hidup mereka tidak seperti manusia normal yang perlu hidup dalam kesengsaraan..

Semua ini berpunca dari kuasa terlarang itu...

BLING★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰ ★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰ ✰⋆:*☽:⋆✰⋆:*☽:⋆✰⋆:*☽

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BLING★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰ ★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰★∻∹⋰⋰ ☆∻∹⋰⋰ ✰⋆:*☽:⋆✰⋆:*☽:⋆✰⋆:*☽

"Bagaimana perjalan kamu berjumpa dengan kawan baru?"tanya Lucius kepada Nur dengan wajah tidak bersalah.

Nur yang baru sahaja kembali tiba-tiba melihat Lucius dengan wajah yang marah. (・ん・)(#Д)

"Wah seramnya." ujar Lucius dengan wajah yang tersenyum dan membuat Nur berasa jengkel.

Nur lalu pergi dekat dengan Lucius. Lucius tertanya-tanya mengapa Nur bertingkah laku sebegitu. Tidak di sangka-sangka bahawa Nur.....







MENUMBUK MUKA LUCIUS......

Nur memasang muka marahnya dan memandang Lucius dengan jelingan maut.

"Inilah balasan apa yang kamu buat pada saya! Saya ingat saya akan mati kamu tahu!!! "kata Nur dengan perasaan marah.

"Bertenanglah... sekurang-kurangnya kamu masih hidup kan(^^;). Maafkan saya." ujar Lucius dengan permohonan maafnya.

"Hmmmm... saya tidak sangka dia seorang putera makhota. "kata Nur sambil memegang dadanya yang sakit.

"Adakah kamu baik-baik sahaja?" tanya Lucius.

"Semasa saya di sana, saya dengan tiba-tiba telah batuk darah. "balas Nur.

"Sepertinya mana kamu tidak sepenuhnya sembuh. Apakah kamu merasa sakit lagi? "tanya Lucius.

"Dada saya agak sakit. Sekurang-kurangnya saya tidak memuntahkan darah." ujar Nur.

KAMU TAHU.. BATUK DARAH JUGA BOLEH MEMBERI KESAN BAHAYA PADA
KAMU


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Saya mahu mati(TT). "ujar Lucius pada Nur.

"Saya pun sama." balas Nur kepada Lucius.

Hari yang paling malang buat mereka kerana...

"Tuanku Arnold meminta saya menjadi Ahli sihir diraja. Saya tidak mahu dan malas bekerja dan tidak suka menggunakan magis terlalu banyak.Jika saya tolak tawaran itu, saya tidak boleh tinggal di istana bersama kamu(_Д_)"ujar Lucius.

TWIN PRINCESS Where stories live. Discover now