- Lan Zhan miért kell ennek folyamatosan itt lennie ..- bújtam közelebb puha székemnek . Ez nem volt jó ötlet , egyre jobban kéményedik odalent .. ebből nem fog sok jó kisülni .. Abból a reakcióból amit a fogadóban mitattot , nem fogja sokáig bírni. Főleg úgy hogy most már tudja az érzéseimet.
- Lan Zhan .. engedj .. látnak minket .. kérlek ez zavarba ejtő..- próbáltam öléből ki kuszni .
- Nem érdekel.- az szuper hogy téged nem érdekel de engem igen is .. Képtelen vagyok ilyen helyzetben fa pofával itt ülni. Tudom hogy ha itt mindenki előtt ki venném nemes tagját ugyan így ülne.. csak a fülei lennének vörösek. Ami egyébként irtora aranyos ,imádom az apró reakcióját . Senki másnak nem mutatja csak nekem , olyan hatalom van a kezemben..én mondom.
- Tudom édes hogy téged nem izgat de engem igen .. Nem akkarom hogy az én tulajdonomat más is lássa !- vezetem le tekintetemet ágyékára egy pillanatra . Mintha enyhén megmozdult volna a nadrágja , gyorsan felemeltem fejemet. Másik irányba fordította fejét de azok a fülek , lassan már lángra gyúlnak.- Ha ezt látná a nővéred itt helyben átkozna ki a családjából..- jó nem érdekel hogy semennyi erőm nincs de az ő nevét nem veheti a szájára .
- Fogd be a szádat !!- Lan Zhan keze vállamra simult nyugtatásként.
- Félelmében na nagy Wei Wuxian csak remegni képes.. szánalmas.. Elmeséljem mi történt a te " gyönyörű " nővéreddel?!- én pofán vágom esküszöm.
- Engedj el !! Hadd törjem be az ocsmány képét.. - miért nem enged el , legalább akkor elhallgatna végre.. talán örökre ..
- Nyugodj le Wei ! Figyelj rám és senki másra !!- fordította fejemet maga felé a nyugodtság istene.
- Gusztustalanok vagytok.. Meg nézem a nagy Hanguang - Jun nagybátyja , hogyan is tekint erre az egész...- elnémult , végre újra elnémult .. persze csak ideiglenesen.
- Köszönöm !- bújtam Lan Zhan vállába.
Végig simitott fejemen majd a keze csak oldalamon állt meg.Jól hallom vagy jól hallom hogy valami sistereg a levegőben..
- Lan Zhan te is hallod?!- fordultam az ajtó felé , sejtettem már hogy mi ez . Pár pillanattal később kiszakadt a helyéről , nem is kell figyelembe venni hogy mennyien vagyunk itt bent.. Jiang Cheng. Komolyan mondom neki talán még a saját unokaöccse se számít..
- Nahát mindenki egy helyen , milyen különös.. Hogy - hogy nekem nem érkezett meghívó?- csavarta meg ujján a gyűrűt.. örülj hogy nem kaptál..agyalágyult..
YOU ARE READING
A múlt s jövő együtt él
FanfictionAz élet rögös útja múltban jövőben egyaránt. Tudni kell mi történt hogy a jelenben élni tudjanak. Egymásra találnak? Túlélik a hiányt? A szeretett örökre meg marad csak az övék ezt senki nem veheti el tőlük Lesznek benne 18+ részek így mindenki saj...