Miért kellett csak így itt hagynia .. simán meg lehetett volna beszélni az előbb történetek.. Igazából valószínűleg csak én beszéltem volna ő pedig hümmögve jelezte volna az egyetértését.. vagy ellenvetését.. Istenem nem tudom mit kellene csinálnom , nem értem hogy miért ilyen. Azt se hogy a közelében a szívem miért akkar szét robbani .. Kezemet az említett részemre helyeztem majd ruhámon keresztül megszorítóttam .. Egyetlen magyarázat lehet , mégpedig ez a test.. Túl gyenge biztos hogy ez az oka a reakciómnak amit Lan Zhan jelenléte okoz . Minden szempontból gyenge ez szóval igazából nem is én érzek így hanem a testem előző tulajdona ez az egyetlen értelmes magyarázat.
Viszont nem fogok egy helyben itt ülni és várni hogy a sült galamb a számban repüljön .. Elmegyek ahhoz a templomhoz amit még a " gyűlésen " említettek , lehet lesz valami nyom amit el tuduno indulni . Így legalább Lan Zhan is láthatja hogy nem vagyok gyenge egyedül .. amúgy se fogok már sokáig mellette maradni .. minek is bizonyítsak neki .
- Elő készítettem a másik szobát.. Úrfi nem maradsz estére ?!- kérdezte meglepetten a tulajdonos hölgy . Lágyan és mosolyogtam miközben az utolsó simításokat végeztem az öltözékemen.
- Ma éjszaka nem , ne aggódjon reggel vissza jövök az utazó társammal és kifizetjük a kár .- sietem el a hölgy mellett.
- Arra semmi szükség a társa már ki fizete .- a " társam " soha nem is volt az és nem is lesz..
- Vigyázzon magára fiatal úr!- menet közben csak hátra intetem majd elhagytam a szobát.Amint vége ennek az egésznek és végre sikerül tisztára mosni a nevemet el megyek innen . Talán újra vissza kellene térnem a halálhoz , úgy is hiányol már engem . Semmi nincsen már ami itt tart .. Vagyis van de ő soha nem lehet az enyém .. így is annyi fájdalommal kellet megküzdenie miattam. Nem bírnám azt ha miattam még többet kellene szenvednie .. nagy embernek tartom és tisztelem még ha ez nem is látszik..
Mennyire kihaltak az utcák valami itt nem stimmel , ilyen tájban hemzsegni szoktak az emberek . Legalább nem kell a büdös részeg tolongo nép között át furakodnom . Egyedül vagyok egy kihalt utcán , mi is történhetne velem.Semmi igaz . Nem félek én, a nagy Yiling Patriarch vagyok szóval ez egy pozitívum . Azért nem akkarok sokáig itt lenni szóval sietősre vettem a sétát . Olyan érzésem van mintha valaki követne , ahányszor hátra néztem egy lelket se láttam . Talán tényleg kezd ez a test felül kerekedni a szellememen , lehet még hülyültem.
- Wei Ying!- mély hangot hallottam meg közvetlenül a fülem mellől , akkorát ugrottam hogy még én is meglepődtem. Pár pillanatal később döbbentem rá hogy kihez tartozik a hang . El igazítottam kósza hajamate majd hátra fordultam .
- Lan - Lan Zhan , hát te ?!- kérdeztem nagy mosollyal. Tényleg halálomat fogja még okozni ez a személy .Hirtelen erősen magához rántott majd egyik kezét számra helyezte , mit ne mondjak fejemben valami felrobbant. Érzem ahogy egyre jobban forróbá valik a nem olyan régen történtek csak úgy el lepik az agyamat. Hagyom hogy a férfi aki a kezében tart úgy bánjon velem mint egy bábal . Egy rejtett utcába húzott magával majd szorítása enyhült , viszont kezét még mindig nem vette el szám előtt. Cipő hangját lehet hallani sok cipő hangját , a rejtett utcából pont jó rálátás van a főútra . Csapatnyi pap vonul kezükben ásoval és kapával.. Mit csinálnak ezek ezzel éjjel ?! Talán nem csípős paprikát ültettnek .. A templom felé mennek . Lan Zhanra néztem amennyire bírtam , csak egy pillanatig tartott. Tudja mire gondolok. A papok után eredetűnk amilyen hallkan csak tudtunk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A múlt s jövő együtt él
Hayran KurguAz élet rögös útja múltban jövőben egyaránt. Tudni kell mi történt hogy a jelenben élni tudjanak. Egymásra találnak? Túlélik a hiányt? A szeretett örökre meg marad csak az övék ezt senki nem veheti el tőlük Lesznek benne 18+ részek így mindenki saj...