- Lan Zhan? Nem értelek.. Miért vagyok itt ? Miért vagyok a szobádban? - a tanítványok elmondása szerint tilos lenne nekem itt tartózkodni.. Lan Zhan mellett csak is az maradhat akivel .. akivel egybe köti az életét.
- Mert szeretném hogy itt legyél mellettem.- húzódott közelebb az ágyba majd olyat tett amit nem képzeltem volna .. másodszorra vette le homlokáról a szalagot önszántából.. Tudomásom szerint a homlokán viselt kis anyagnak hatalmas jelentősége van .
- Lan Zhan.. Miért vagy ilyen ? Kérlek magyarázd el mert így érzem ha nem kapok válaszokat itt helyben őrülök meg ..- túlságosan sok ez nekem egy hosszú és kimerítő alvás után . Az agyam még képtelen úgy működni ahogy elvárom tőle .
- 13 évre te itt hagytál engem egyedül.. azt kérded hogy miért vagyok ilyen ? Itt a válaszom !- fogott hirtelen kezemre majd fejem felé nyomta.
- Lan Zha..- torkomba akadt a szó mikor ajkát sajátomnak nyomta.
- Neh..- próbáltam kiszabadulni erős szorításából . Jelenleg olyan mint egy vadállat aki éppen a prédájávál játszik. Nekem ez nagyon nem tetszik..
- Fáj.. - az egyetlen szó amire egyből abba hagyta amit ellenem művelt .- Sajnálom.. én csak ..- egyből elengedett és az ágy végébe húzódott.
- Lan Zhan! Kérlek csak figyelj rám . Szeretném tudni hogy amit mondtál nekem az igaz e ? Mi történt velem ? Tényleg csak álmodtam vagy..- kaptam fejemre.. Miért van ennyi minden benne ha semmire nem tudom használni.
- Nyugodj meg ! Az amit álomnak hiszel a valóság..Pár napig ájultan voltál a szervezeted nagyon kimerült ..- markolt erősen térdébe.
- Nem emlékszem hogy pontosan mi történt.. Ami után elájultam mi történt? Miért a te szobádban vagyok ?!- húztam összebb magam.
- Azért mert az enyém vagy !- nehéz mélyen a szemembe ami ebben a helyzetben nem kicsit ejtett zavarba. " Az övé" ezt mondta ..
- Kiderült nagyon-nagyon sokminden.. Hogy a fenében voltál annyira felelőtlen hogy az arany magod...- Wen Ning.. megígérte hogy soha nem fogja elmondani.- A testvérem nem tehettem mást .. Érted is ugyan ezt megtettem volna ..Te nem tudod hogy a szüleink halála után min ment keresztül . - segítettem neki amiben tudtam. Az egyetlen megoldás az volt hogy a sajátomat neki adtam , nélküle is ugyan az maradtam .
- Na és veled ? Tönkre mentél és meghaltál.. Mindenki örült annak hogy már nem vagy az élők között.. Te aki az egésznek az áldozata voltál.. Tudod hogy min mentem keresztül miattad ? Az egész ..- kíváncsian néztem vöröslő arcát.
- Mióta " szeretsz" engem ?- kusztam közelebb hozzá.
- 16 éve.. 16 éve szeretem a gyerekes , akaratos, bolond fiút akivel egy teljes hónapot kellett eltöltenem.. Egy percig se bántam hogy mellettem voltál ..- ja erről szólhatott volna hamarabb is .. még hogy én vagyok a bolond. Ez a fél isten 16 hosszú évet várt egy magamfajta hülyére.. nem tudom melyikünk az idiótáb én aki nem vettem észre vagy ő aki nem mondott semmit .
YOU ARE READING
A múlt s jövő együtt él
FanfictionAz élet rögös útja múltban jövőben egyaránt. Tudni kell mi történt hogy a jelenben élni tudjanak. Egymásra találnak? Túlélik a hiányt? A szeretett örökre meg marad csak az övék ezt senki nem veheti el tőlük Lesznek benne 18+ részek így mindenki saj...