Sasuke POV: Rano wstałem wcześniej niż Naruto postanowiłem zrobić śniadanie i wyjść zrobić zakupy. Miałem w planach zrobić jej niespodziankę wieć obudziłem Saradę i poprosiłem żeby postarała zająć czymś Naruto przez cały dzień. Moim pierwszym stopem była kwiaciarnia Ino w której kupiłem bukiet kwiatów. Później postanowiłem przygotować rzeczy na dalszą część.
Naruto POV: Gdy wstałam Sasuke nie było już w domu. Po zjedzeniu śniadania Sarada zaproponowała mi spędzenie mi całego dnia razem. Ucieszyłam się bo ostatnio nie miałyśmy czasu . Pierwszym naszym stopem była lodziarnia po której poszłyśmy do parku. Gdy zrobiło się południe postanowiłyśmy wrócić do domu. Po wejściu do salonu na stole znalazłam kartkę z napisem.
"Razem z Saradą ubierzcie się ładnie a ja przyjdę po was wieczorem .
~Sasuke"
Powiedziałam Saradzie , że jak ma się ubrać po czym sama poszłam do pokoju się prebrać.
<Time Skip do godziny 19, a Naruto była ubrana tak:>
- Już jestem~~- usłyszłam głos Sasuke. Razem z Saradą zeszłyśmy na dół.
-Sasuke! - podbiegłam do chłopaka i go przytuliłam.
- Jesteście gotowe?- spytał
-Taaak! - odpowiedziałam razem z Saradą.
Chłopak zabrał nas do kina na komedie. Po wyjściu z kina Sasuke zasłonił mi oczy.
-Hee? Kto zgasił światło, nic nie widzę. - powiedziałam
-To nie koniec niespodzianek, ale dopóki tam nie dojdziemy. - powiedział
-Jak mam tam dojść jak nic nie widzę?! - spytałam. Chłopak nie odpowiedział ale złapał mnie za ręke. Gdy doszliśmy na miejsce Sasuke zdjął chuste z moich oczu. To co ujrzałam było cudowne.
-Woaaah! Skąd znasz takie miejsce?-zapytałam.
- Chciałbym cię o coś zapytać - powiedział po czym uklęknął na jedno kolano.
-Wyjdziesz za mnie?- dodał po chwili.
-Co to za pytanie oczywiścię że tak.- odpowiedziałam po czym rzuciłam się na Sasuke i go przytuliłam.
- Gratulacjee! - krzyknęła Sarada i obrzuciła mnie.
-Fajnie się leży ale trzeba wracać
<<Koniec>>
Dziękuję za 100 wyświetleń i 14 gwiazdek. Przepraszam że taki krótki roździał.